Explore otherproducts

CallPage Blog

Wszystko o sprzedaży, marketingu i leadach

7 min
Jak używać certyfikatów w Twoim marketingu B2B I B2C - certyfikaty jako narzędzie marketingowe

Tworzenie i wydawanie certyfikatów niesie ze sobą wiele korzyści. Odpowiednio zaprojektowany certyfikat, który trafi w dobre ręce, będzie wspierać budowanie świadomości marki, zwiększy motywację i satysfakcję pracowników, poprawi wyniki sprzedaży Twoich digitalowych produktów edukacyjnych, umocni inne formy marketingu. Długo można wymieniać korzyści z wystawiania certyfikatów. W tym tekście pokazujemy, w jak zmienić certyfikaty w skuteczne narzędzie marketingowe i przedstawiamy pomysły i przykłady na użycie certyfikatów w różnych biznesach.

Bogdan Tyskyy
17.02.2021

Sprawdź nasze e-booki

E-booki o poprawie sprzedaży i zwiększaniu generowania leadów

  • Skąd czerpać leady sprzedażowe?

    Pobierz
  • 80 elementów i funkcji sklepu internetowego

    Pobierz
  • Optymalizacja współczynnika konwersji od podstaw

    Pobierz

Wypróbuje CallPage za darmo przez 14 dni

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Instalacja w 10 minut
  • 14 dni testów