Zwiększ wyniki sprzedaży dzięki usłudze Callback
Reaguj szybciej na zapytania klientów, odpowiadaj na ich pytania i zamykaj więcej transakcji
Zaufane przez firmy na całym świecie





Reaguj szybciej na zapytania klientów, odpowiadaj na ich pytania i zamykaj więcej transakcji
Generuj więcej kontaktów do potencjalnych klientów ze strony internetowej. Im więcej leadów możesz pozyskać z wizyt na stronie, tym większy wpływ marketingowy na wyniki firmy.
Korzystaj z funkcji oddzwaniania, aby szybciej reagować na zapytania klientów i uzyskiwać więcej połączeń sprzedażowych. Kontaktuj się z potencjalnymi klientami, gdy są najbliżej podjęcia decyzji o zakupie.
Monitoruj wydajność swoich sprzedawców i znajdź obszary do poprawy. Przeanalizuj, jak działają najlepsi i najmniej wydajni przedstawiciele.
Szanse na zamknięcie sprzedaży spadają
jeśli przedstawiciel handlowy odpowie na zapytanie klienta w ciągu 10, a nie 5 minut.
Sprzedawcy nie mają odpowiednich narzędzi, aby odpowiednio szybko reagować na nowe leady.
Witryny firmowe nie generują wystarczających nowych możliwości.
Wiele firm nie udostępnia swoim przedstawicielom handlowym przydatnych systemów do śledzenia kontaktów handlowych.
Potencjalni klienci nie wiedzą, jaki kanał komunikacji wybrać.
Utwórz dodatkowy punkt konwersji w swojej witrynie, aby zamienić więcej odwiedzających witrynę w potencjalnych klientów.
Reaguj na próby kontaktu klientów w kilka sekund. Skontaktuj się z nimi natychmiast po tym, jak wyrażą zainteresowanie Twoją ofertą.
CallPage integruje się z głównymi systemami CRM. Umożliwia handlowcom sprawne śledzenie każdego etapu procesu sprzedaży.
Błyskawicznie łącz się z odwiedzającymi strony internetowe za pomocą callback.
Twój potencjalny klient może zamówić połączenie na później. Zarówno prospekt jak i konsultant otrzymają przypomnienie o zaplanowanym połączeniu.
Korzystaj z trybu nocnego, aby gromadzić więcej potencjalnych klientów o wysokiej jakości sprzedaży, gdy Twój zespół jest offline.
Dodaj działy do widgetu, aby potencjalni klienci mogli bezpośrednio łączyć się z konsultantami.
Dotrzyj do potencjalnych klientów z dowolnego formularza na stronie internetowej, do którego wpiszą swój numer telefonu używając naszego systemu.
CallPage może jednocześnie dzwonić do wszystkich agentów i łączyć klientów z pierwszym konsultantem, który odbierze telefon.
Przed używaniem CallPage mieliśmy problem z dostarczeniem klientom szybkiego kontaktu z infolinią sprzedażową. CallPage umożliwił naszym klientom kontakt z infolinią nawet w 28 sekund. Dzięki rozwiązaniu CallPage wzrosły nasze wyniki komercyjne, ale co ważne także zadowolenie klientów.
Paweł Matwiej – UPC POLSKA
To połączenie wygenerowane przez CallPage, które odbiera Twój doradca, żeby połączyć się z osobą odwiedzającą Twoją stronę internetową (czyli potencjalnym klientem). Nie liczymy połączeń krótszych niż 10 sekund.
Stworzyliśmy specjalną listę, do której możesz dodać dowolny kontakt. Zostanie on wtedy zablokowany. Lista może zawierać numery telefonów lub adresy IP.
Tak
Nie, możesz przetestować pełną wersję aplikacji bez żadnych zobowiązań przez 7 dni.
Poinformujemy Cię wcześniej, więc będziesz mógł dodać nowe połączenia lub poczekać do końca miesiąca, aż zostaną one dodane automatycznie.
Instalujesz widget na swojej stronie i odbierasz połączenia przez 7 dni. Następnie decydujesz, czy chcesz kontynuować współpracę. Po okresie testowym możesz zrezygnować ze współpracy, bez żadnych zobowiązań, przejdź na płatny plan, lub możesz korzystać z darmowej wersji aplikacji.
Konsumenci oczekują reakcji w czasie rzeczywistym 24/7. Z badań HubSpot wynika, że na każdym etapie kontaktu z marką kupujący określali szybki kontakt ze sprzedawcą jako „ważny” lub „bardzo ważny”. Zwrócili na to uwagę w 82% przypadków, gdy mieli pytania dotyczące sprzedaży lub marketingu. „Szybki kontakt” oznacza 10 minut lub mniej.
Tak, możesz to zrobić w dowolnym momencie.