Generuj więcej leadów na swojej stronie dzięki sprawdzonemu punktowi konwersji
Dodaj brakujący element do swojego lejka marketingowego i zdobądź więcej kontaktów do potencjalnych klientów
Zaufany przez firmy na całym świecie








Dodaj brakujący element do swojego lejka marketingowego i zdobądź więcej kontaktów do potencjalnych klientów
Szanse, że lead zostanie zakwalifikowany, są
gdy kontaktujemy się z nimi w ciągu 5 minut w porównaniu z 30 minutami
Przyciągnij uwagę odwiedzającego w momencie, gdy trafi on na stronę internetową. Towarzysz im podczas podróży użytkownika i oferuj przydatny kanał komunikacji, gdy tylko tego potrzebują.
Zoptymalizuj współczynnik konwersji, dodając kanał komunikacji o wysokiej konwersji, dostosowany do potrzeb różnych witryn i stron docelowyc.
Wzmocnij przekaz treści strony internetowej za pomocą odpowiedniego tekstu w widżecie CallPage, aby zwiększyć konwersje.
Nawet witryny o dużym natężeniu ruchu mają trudności z utrzymaniem przyzwoitego poziomu konwersji.
Przechwycone leady nie są konwertowane wystarczająco szybko.
Na stronach internetowych jest zbyt wiele kanałów komunikacji i CTA.
Klienci oczekują spersonalizowanych doświadczeń i szytej na miarę komunikacji.
Nie szukaj żadnej innej techniki ani narzędzia do generowania leadów. Dodaj widget CallPage na swoją stronę i zacznij zbierać kontakty do potencjalnych klientów
Leady, które generujesz, to Twoi potencjalni klienci. Zacznij budować z nimi relacje, gdy tylko zdecydują się udostępnić Ci swoje dane kontaktowe.
Zamień więcej odwiedzających witrynę w potencjalnych klientów, wyświetlając wyskakujące okienko zwrotne z dobrze przygotowaną wiadomością.
Oto przykłady branż, w których połączenia telefoniczne wciąż prosperują
Błyskawicznie łącz się z odwiedzającymi strony internetowe za pomocą callback.
Twój potencjalny klient może zamówić połączenie na później. Zarówno prospekt jak i konsultant otrzymają przypomnienie o zaplanowanym połączeniu.
Korzystaj z trybu nocnego, aby gromadzić więcej potencjalnych klientów o wysokiej jakości sprzedaży, gdy Twój zespół jest offline.
Dodaj działy do widgetu, aby potencjalni klienci mogli bezpośrednio łączyć się z konsultantami.
Dotrzyj do potencjalnych klientów z dowolnego formularza na stronie internetowej, do którego wpiszą swój numer telefonu używając naszego systemu.
CallPage może jednocześnie dzwonić do wszystkich agentów i łączyć klientów z pierwszym konsultantem, który odbierze telefon.
Nasza firma generuje tysiące leadów z dziesiątków różnych kanałów i setek różnych landing page, dodatkowo obsługując ponad 6000 klientów, którzy kontaktują się z nami w celach informacyjnych. Przy tej skali działania ważne dla nas było nie tylko zwiększenie ilości zapytań na stronie internetowej, ale i zachowywanie porządku, tak, żeby kontakt czy lead trafił dokładnie do tej osoby, do której powinien trafić. I CallPage właśnie na to pozwala - na generowanie dodatkowych leadów. Plusem jest również wspaniała integracja z naszym systemem, która okazała się bardzo pomocna zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów, którzy korzystają z CallPage.
Greg Blazewicz - Founder CEO of SALESmanago
To połączenie wygenerowane przez CallPage, które odbiera Twój doradca, żeby połączyć się z osobą odwiedzającą Twoją stronę internetową (czyli potencjalnym klientem). Nie liczymy połączeń krótszych niż 10 sekund.
Stworzyliśmy specjalną listę, do której możesz dodać dowolny kontakt. Zostanie on wtedy zablokowany. Lista może zawierać numery telefonów lub adresy IP.
Tak
Nie, możesz przetestować pełną wersję aplikacji bez żadnych zobowiązań przez 7 dni.
Poinformujemy Cię wcześniej, więc będziesz mógł dodać nowe połączenia lub poczekać do końca miesiąca, aż zostaną one dodane automatycznie.
Instalujesz widget na swojej stronie i odbierasz połączenia przez 7 dni. Następnie decydujesz, czy chcesz kontynuować współpracę. Po okresie testowym możesz zrezygnować ze współpracy, bez żadnych zobowiązań, przejdź na płatny plan, lub możesz korzystać z darmowej wersji aplikacji.
Konsumenci oczekują reakcji w czasie rzeczywistym 24/7. Z badań HubSpot wynika, że na każdym etapie kontaktu z marką kupujący określali szybki kontakt ze sprzedawcą jako „ważny” lub „bardzo ważny”. Zwrócili na to uwagę w 82% przypadków, gdy mieli pytania dotyczące sprzedaży lub marketingu. „Szybki kontakt” oznacza 10 minut lub mniej.
Tak, możesz to zrobić w dowolnym momencie.