Obsługa połączeń 24/7 z Agentem głosowym AI
AI rozpoczyna rozmowę, Ty zamykasz sprzedaż. Wypróbuj AI Voice Agenta bezpłatnie przez 14 dni.

Niższe koszty, więcej szans sprzedażowych
To jak posiadanie asystenta na pełen etat, który nie śpi, rozmawia z wieloma osobami jednocześnie i wie, kogo połączyć z Twoim zespołem.

Odbiera połączenia 24/7
Agent głosowy CallPage odbiera każde połączenie w ciągu kilku sekund. Bez względu na porę dnia czy ilość połączeń. Dzięki temu Twoi klienci zawsze otrzymują natychmiastową odpowiedź, a Ty nie tracisz żadnej okazji sprzedażowej.

Kwalifikuje połączenia
Agent łączy obiecujące połączenia z odpowiednim konsultantem. Dzięki temu Twój zespół może skupić się na sprzedaży, zamiast tracić czas na przypadkowe połączenia, a klient łączony jest od razu z odpowiednią osobą.

Odpowiada na pytania
Agent AI staje się pierwszą linią obsługi, odpowiadając na typowe pytania klientów w oparciu o bazę wiedzy Twojej firmy. Dzięki temu ograniczasz koszty obsługi, a do Twojego zespołu trafiają tylko bardziej złożone zapytania.
Porozmawiaj z Agentem głosowym AI
Zamów połączenie i porozmawiaj z naszym Agentem. Poczuj różnice.
Wypróbuj

- Co to jest i jak działa agent głosowy AI?AI Voice Agent to wirtualny konsultant, który rozmawia z potencjalnymi klientami przez telefon, w sposób zbliżony do ludzkich agentów. Wykorzystuje technologię automatycznego rozpoznawania mowy i przetwarzania języka naturalnego (czyli rozumie, co mówi klient – i potrafi sensownie odpowiedzieć). Dzięki instrukcjom w prompcie i bazie wiedzy, agent AI może prowadzić rozmowy z klientami z różnych branż.
- Czy można nauczyć AI Agenta specyficznych zwrotów lub odpowiedzi dla mojej firmy?AI Voice Agent może zostać nauczony konkretnych zwrotów, pytań, odpowiedzi i informacji, które są charakterystyczne dla Twojej firmy. Można to zrobić za pomocą promptu z instrukcjami oraz dodając bazę wiedzy. Dzięki temu Agent głosowy AI dostarcza spersonalizowanych interakcji na zapytania klientów.
- Ile czasu zajmuje wdrożenie Agenta głosowego AI?To zależy od poziomu personalizacji, ale wdrożenie podstawowej wersji agenta zajmuje od 15 minut do 1 godziny. Każda firma ma inne potrzeby, inną ilość informacji do przekazania i różny poziom ich złożoności. Dlatego dopasowanie agenta i dopracowanie odpowiedzi może zająć nieco więcej czasu – zwłaszcza jeśli zależy Ci, by odpowiadał na szczegółowe pytania klientów w konkretnym stylu.
- Czy potrzebuję zespołu IT do wdrożenia lub obsługi AI Voice Agenta?Nie, nie potrzebujesz zespołu IT, żeby uruchomić i korzystać z AI Voice Agenta. System jest zaprojektowany tak, żeby był prosty w konfiguracji – nawet dla osób nietechnicznych.
- Czy AI Voice Agent spełnia wymogi RODO i innych przepisów o ochronie danych?Tak, AI Voice Agent spełnia wymogi RODO oraz innych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Dane są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem – z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, przejrzystości i minimalizacji.
Sprawdź, jak agent głosowy AI prowadzi rozmowę z klientem

Opcje i ustawienia

Ustawienia połączeń
Zdecyduj czy agent głosowy AI ma odbierać wszystkie połączenia, czy tylko te których Twój zespołu nie zdążył lub nie mógł odebrać.

Baza wiedzy
Dodaj źródła, z których AI będzie korzystać podczas rozmowy z klientem. Możesz dodać linki do stron (URL), pliki (np. PDF, PNG, DOCX) lub po prostu wkleić tekst.

Pytania kwalifikacyjne
Zdecyduj jakie pytania powinien zadać agent głosowy AI przed przekazaniem połączenia do zespołu sprzedaży lub obłsugi klienta.

Przekazywanie połączenia
Ustawi call routing i pozwól Agentowi przekazywać połączenia do właściwych osób lub działów.

Spersonalizuj
Wybierz język, głos, akcent i płeć agenta głosowego AI, aby idealnie dopasować go do swojej marki czyniąc interakcje z agentem bardziej naturalnymi.
Popraw sposób, w jaki obsługujesz połączenia
Pierwsza linia kontaktu, która działa non-stop i wspiera Twój zespół w obsłudze połączeń.
AI rozpoczyna rozmowę, Ty zamykasz sprzedaż.
Zaproś agenta głosowego AI na okres próbny
Wypróbuj CallPage AI Agenta bezpłatnie.
Zapisz się teraz i uzyskaj dostęp do 14 dniowego okresu próbnego.
- Wsparcie w konfiguracji Agenta
- Do 50 darmowych połączeń w okresie testowym
- Dowolna liczba Agentów