Każdy klient obsłużony. Zawsze. Z AI Voice Agentem
Wypróbuj AI Voice Agenta bezpłatnie przez 14 dni:


AI rozpoczyna rozmowę, Ty zamykasz sprzedaż
To nie jest kolejny zwykły automat – nasz wirtualny agent głosowy wykorzystuje zaawansowane przetwarzanie języka naturalnego, aby rozpoznawać intencję klienta w czasie rzeczywistym. Prowadzi rozmowy w sposób zbliżony do ludzkiego, i w odpowiednim momencie kieruje połączenia do konsultantów.
Agent głosowy AI odbiera połączenia z widgetu CallPage i numeru wirtualnego.
Niższe koszty, więcej szans sprzedażowych
To jak posiadanie asystenta na pełen etat, który nie śpi, rozmawia z wieloma osobami jednocześnie i wie, kogo połączyć z Twoim zespołem.

Odbiera połączenia 24/7
Całodobowa obsługa klienta gdzie każde połączenie telefoniczne odbierane jest w ciągu 3 sekund. Bez względu na porę dnia czy ilość połączeń.

Zakwalifikuje leady
CallPage Agent zada kluczowe pytania, oceni czy połączenie warte jest uwagi Twojego zespołu i połączy je z odpowiednim konsultantem.

Odpowie na pytania
Na podstawie podanych przez Ciebie informacji Agent AI odpowie na typowe zapytania najczęściej zadawane przez Twoich klientów pytania. Agent głosowy AI może zająć się powtarzalnymi zadaniami Twojego zespołu.


- Co to jest i jak działa AI Voice Agent?AI Voice Agent to wirtualny konsultant, który rozmawia z potencjalnymi klientami przez telefon tak, w sposób zbliżony do ludzkich agentów. Wykorzystuje technologię automatycznego rozpoznawania mowy i przetwarzania języka naturalnego (czyli rozumie, co mówi klient – i potrafi sensownie odpowiedzieć). Dzięki instrukcjom w prompcie i bazie wiedzy, agent AI może prowadzić rozmowy z klientami z różnych branż.
- Czy można nauczyć AI Agenta specyficznych zwrotów lub odpowiedzi dla mojej firmy?AI Voice Agent może zostać „nauczony” konkretnych zwrotów, pytań, odpowiedzi i informacji, które są charakterystyczne dla Twojej firmy. Można to zrobić za pomocą promptu z instrukcjami oraz dodając bazę wiedzy. Dzięki temu Agent głosowy AI dostarcza spersonalizowanych interakcji na zapytania klientów.
- Ile czasu zajmuje wdrożenie Agenta głosowego AI?To zależy od poziomu personalizacji, ale wdrożenie podstawowej wersji agenta zajmuje od 15 minut do 1 godziny. Każda firma ma inne potrzeby, inną ilość informacji do przekazania i różny poziom ich złożoności. Dlatego dopasowanie agenta i dopracowanie odpowiedzi może zająć nieco więcej czasu – zwłaszcza jeśli zależy Ci, by odpowiadał na szczegółowe pytania klientów w konkretnym stylu.
- Czy potrzebuję zespołu IT do wdrożenia lub obsługi AI Voice Agenta?Nie, nie potrzebujesz zespołu IT, żeby uruchomić i korzystać z AI Voice Agenta. System jest zaprojektowany tak, żeby był prosty w konfiguracji – nawet dla osób nietechnicznych.
- Czy AI Voice Agent spełnia wymogi RODO i innych przepisów o ochronie danych?Tak, AI Voice Agent spełnia wymogi RODO oraz innych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Dane są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem – z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, przejrzystości i minimalizacji.
Sprawdź, jak agent głosowy AI prowadzi rozmowę z klientem

Opcje i ustawienia

Ustawienia połączeń
Zdecyduj czy agent głosowy AI ma odbierać wszystkie połączenia, czy tylko te których Twój zespołu nie zdążył lub nie mógł odebrać.

Pytania kwalifikacyjne
Zdecyduj jakie pytania powinien zadać agent głosowy AI przed przekazaniem połączenia do zespołu sprzedaży lub obłsugi klienta.

Przekazuj połączenia
Ustawi call routing i pozwól Agentowi przekazywać połączenia do właściwych osób lub działów.

Przeglądaj leady i nagrania
Zdecyduj jakie dane powinny zapisać się w systemie.

Spersonalizuj
Wybierz język, głos, akcent i płeć agenta głosowego AI, aby idealnie dopasować go do swojej marki czyniąc interakcje z agentem bardziej naturalnymi.
Zaproś agenta głosowego AI na okres próbny
Wypróbuj CallPage AI Agenta bezpłatnie. Zapisz się teraz i uzyskaj dostęp do 14 dniowego okresu próbnego.
Rozpocznij 14 dni bezpłatnego testu: