Explore otherproducts

CallPage Blog

Wszystko o sprzedaży, marketingu i leadach

6 min
Co to jest inbound marketing? I jak działa w praktyce?

Kluczowym zadaniem każdego marketera jest skuteczne promowanie marki — jej usług czy produktów, które ukierunkowane jest na zwiększenie wyników sprzedażowych firmy. Ta kwestia jest niezmienna od wielu lat. Jednak samo podejście do strategii promocji w ciągu ostatnich lat uległo znacznej przemianie. Dlaczego? Zmienił się schemat zakupowy klientów, a dotychczas stosowane metody komunikacji przestały działać w sposób efektywny. Ratunkiem jest filozofia działania oparta o inbound marketing, czyli marketing przychodzący.

CallPage
18.03.2024

Sprawdź nasze e-booki

E-booki o poprawie sprzedaży i zwiększaniu generowania leadów

  • Skąd czerpać leady sprzedażowe?

    Pobierz
  • 80 elementów i funkcji sklepu internetowego

    Pobierz
  • Optymalizacja współczynnika konwersji od podstaw

    Pobierz

Wypróbuje CallPage za darmo przez 14 dni

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Instalacja w 10 minut
  • 14 dni testów