Explore otherproducts

CallPage Blog

Wszystko o sprzedaży, marketingu i leadach

8 min
Jak optymalizować kampanie marketingowe i zwiększać ich efekty używając Call Trackingu?

Celem kampanii marketingowych jest generowanie nowych, wartościowych leadów dla działu sprzedaży. Aby docierać do potencjalnych klientów, firmy inwestują mnóstwo środków w reklamę: tworzą świetne, kreatywne kampanie, testują nowe kanały i sposoby dystrybucji swoich treści. Niestety, brakuje im narzędzi, aby w odpowiedni sposób mierzyć efekty tych wszystkich działań i udowodnią ich skuteczność (lub brak skuteczności). Mówiąc krótko: brakuje im rzetelnych danych. W CallPage wiemy, że odpowiednie dane są niezbędne, aby jakikolwiek projekt przyniósł zamierzone efekty.

Paulina Gołąb
29.10.2019

Sprawdź nasze e-booki

E-booki o poprawie sprzedaży i zwiększaniu generowania leadów

  • Skąd czerpać leady sprzedażowe?

    Pobierz
  • 80 elementów i funkcji sklepu internetowego

    Pobierz
  • Optymalizacja współczynnika konwersji od podstaw

    Pobierz

Wypróbuje CallPage za darmo przez 14 dni

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Instalacja w 10 minut
  • 14 dni testów