Explore otherproducts

CallPage Blog

Wszystko o sprzedaży, marketingu i leadach

11 min
Intent-Based Marketing - czym jest?

Intent-Based Marketing (IBM) to podejście, które łączy dane, kontekst, zachowanie użytkownika i timing. IBM to marketing oparty na intencjach: na tym, co klient pokazuje swoją aktywnością. Intent-Based Marketing pomaga Ci skupić się na tych klienta którzy są najbardziej gotowi do zakupu, oraz na zwiększaniu szansu na to, że ze dokona konwersji.

Wioleta Szybowska
5.11.2025

Sprawdź nasze e-booki

E-booki o poprawie sprzedaży i zwiększaniu generowania leadów

  • Skąd czerpać leady sprzedażowe?

    Pobierz
  • 80 elementów i funkcji sklepu internetowego

    Pobierz
  • Optymalizacja współczynnika konwersji od podstaw

    Pobierz

Wypróbuje CallPage za darmo przez 14 dni

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Instalacja w 10 minut
  • 14 dni testów