Explore otherproducts

CallPage Blog

Wszystko o sprzedaży, marketingu i leadach

8 min
Klient prosi o rabat, zniżkę, promocję - jak jej udzielić, aby nie stracić... pieniędzy i klienta

Wszyscy kochamy zniżki, prawda? Widzisz te magiczne hasła: „40% taniej”, „SALE”, „Rabaty tylko dla stałych klientów” i twoja wyobraźnia zaczyna pracować, prawda? Nie można dyskutować z tym, jak duży wpływ na klientów mają zniżki i rabaty. I to dotyczy zarówno sprzedaży B2B, jak i B2C. Jeśli pojawia się okazja, aby zapłacić za dany produkt czy usługę mniej, bez poświęcania jakości, prawie każdy konsument będzie walczył o obniżenie ceny. Szczególnie rozmawiając przez telefon, w trakcie rozmowy sprzedażowej w B2B.

Paulina Gołąb
23.10.2019

Sprawdź nasze e-booki

E-booki o poprawie sprzedaży i zwiększaniu generowania leadów

  • Skąd czerpać leady sprzedażowe?

    Pobierz
  • 80 elementów i funkcji sklepu internetowego

    Pobierz
  • Optymalizacja współczynnika konwersji od podstaw

    Pobierz

Wypróbuje CallPage za darmo przez 14 dni

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Instalacja w 10 minut
  • 14 dni testów