Explore otherproducts

CallPage Blog

Wszystko o sprzedaży, marketingu i leadach

5 min
Dlaczego i jak skrócić czas reakcji na zapytanie od potencjalnego klienta

Cena leada rośnie, stare kanały marketingowe przestają działać, ilość contentu rośnie z dnia na dzień, konkurencja w Google Ads też nie śpi. Firmy szukają wzrostu, nowych źródeł leadów, wprowadzają nowe technologie, a jednocześnie nie dostrzegają czarnej dziury, która istnieje pomiędzy ich marketingiem i sprzedażą. Chodzi tutaj o zapytania od klientów, a dokładniej… Ta czarna dziura to szybkość reakcji na potencjalnych klientów. Czas odpowiedzi na zapytania klientów nazywamy również Lead Response Time.

Bogdan Tyskyy
28.01.2020

Sprawdź nasze e-booki

E-booki o poprawie sprzedaży i zwiększaniu generowania leadów

  • Skąd czerpać leady sprzedażowe?

    Pobierz
  • 80 elementów i funkcji sklepu internetowego

    Pobierz
  • Optymalizacja współczynnika konwersji od podstaw

    Pobierz

Wypróbuje CallPage za darmo przez 14 dni

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Instalacja w 10 minut
  • 14 dni testów