
Kolejkowanie oraz połączenia bez kolejki. Jak skorzystać z nowej funkcjonalności CallPage?
Klienci CallPage korzystający z Numerów Indywidualnych od teraz mogą w swoich działaniach używać nowych funkcji: kolejkowania oraz połączeń bez kolejki.
Jak to działa?
Kolejkowanie połączeń:
- Klient wchodzi na stronę www, na której umieszczony jest Numer Indywidualny oferowany przez CallPage.
- Klient, chcąc dowiedzieć się więcej na temat poszukiwanego produktu, dzwoni na podany Numer Indywidualny.
- W danej chwili wszyscy konsultanci są zajęci.
- Klient otrzymuje komunikat “Pozostań na linii, aby uzyskać połączenie”.
- Klient czeka w kolejce, aż pojawi się dostępny konsultant, który będzie mógł obsłużyć dane połączenie.
Połączenie bez kolejki:
- Funkcjonalność połączenie bez kolejki to rozszerzenie kolejkowania połączeń.
- W czasie oczekiwania na dostępnego konsultanta klient otrzymuje dodatkowy komunikat “Naciśnij 0, aby zamówić połączenie, gdy konsultant będzie dostępny”.
- Kiedy konsultant skończy prowadzić rozmowę i będzie gotowy, aby obsłużyć kolejne połączenie, system automatycznie oddzwoni do klienta.
„Twój klient nie musi czekać w kolejce – CallPage oddzwania do niego od razu, gdy konsultant zakończy trwającą rozmowę. Dzięki temu realizujesz większą ilość połączeń – i nie tracisz potencjalnych klientów” – podkreśla Grzegorz Wenc, Product Manager w CallPage.
Jakie korzyści przynosi kolejkowanie i połączenia bez kolejki?
- Więcej odebranych połączeń – Twoi klienci nie słyszą sygnału zajętości i mogą czekać na połączenie.
- Szybka obsługa – wszystko dzieje się automatycznie.
- Krótsze oczekiwanie na połączenie – klient ma możliwość zamówienia rozmowy, jeśli nie chce czekać w kolejce.
- Dowolny komunikat w czasie oczekiwania – możesz ustawić różne rodzaje nagrań dla klientów, którzy czekają w kolejce np. muzyka lub reklama.
- Personalizowany IVR – przy połączeniu kolejkowania z IVR możesz przekierowywać połączenie od razu do właściwych osób i działów.
Funkcjonalności pozwalają na szybszą i sprawniejszą obsługę klientów.
Zobacz wideo tutorial z podpowiedziami, jak rozpocząć korzystanie z nowych funkcji CallPage:
Przygotowaliśmy dla Ciebie również opis krok po kroku:
- Przechodzimy do zakładki “Numery”:
2. Wybieramy opcję “Edytuj numer” (ikonka koła zębatego):
3. Następnie z zakładek na górze wybieramy Ogólne → Kolejkowanie połączeń:
4. Włączamy Kolejkowanie i zapisujemy:
5. Dodatkowo w tym miejscu możemy włączyć również Połączenia bez kolejki:
6. Możemy dodać personalizowane nagrania dopasowane do potrzeb firmy lub skorzystać z dostępnych nagrań. Aby dodać nowe nagrania, należy wejść w zakładkę Wiadomości głosowe:
7. Ostatnie 4 nagrania dotyczą kolejkowania (Komunikat o kolejkowaniu połączeń, Nagranie w trakcie oczekiwania) oraz połączenia bez kolejki (Wiadomość o możliwości zamówienia połączenia bez kolejki, Potwierdzenie zamówienia połączenia bez kolejki):
Komunikat o kolejkowaniu połączeń – odtwarzany, kiedy wszyscy konsultanci są zajęci “Przepraszamy, wszyscy nasi konsultanci są chwilowo zajęci. Proszę czekać na połączenie”.
Nagranie w trakcie oczekiwania – odtwarzane w trakcie oczekiwania klienta na połączenie. Początkowo wgrana jest muzyka.
Wiadomość o możliwości zamówienia połączenia bez kolejki– odtwarzane po komunikacie o kolejkowaniu połączeń, umożliwia klientom wybranie opcji zamówienia połączenia “Naciśnij 0, aby zamówić połączenie na później”.
Potwierdzenie zamówienia połączenia bez kolejki – odtwarzane w momencie wybrania przez klienta opcji zamówienia połączenia “Dziękujemy za zamówienie połączenia. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą tak szybko, jak to tylko możliwe”.
8. Możemy odsłuchać dostępnych nagrań:
9. Aby wgrać swoje nagranie wybieramy ikonę mikrofonu przy nagraniu, które chcemy zmienić:
10. Dodajemy nagranie:
11. Po wybraniu nagrania zapisujemy:
To tyle. Właśnie udało się skończyć konfigurację funkcjonalności kolejkowania oraz zamawiania połączeń dla Numeru Indywidualnego w CallPage!
Już po kilku rozmowach przeprowadzonych z użyciem nowych funkcjonalności zobaczysz pozytywne reakcje Twoich klientów!
Chcesz dowiedzieć się, jak dodać Numer Indywidualny i skonfigurować menu głosowe IVR w CallPage? Przeczytaj ten tekst!
Sprawdź inne artykuły
Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 7 dni!
Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 7 dni!
Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.
- up lub anuluj w dowolnym momencie
- Szybka konfiguracja
- Plany dopasowane do wielkości firmy