Explore otherproductsmore
Wypróbuj za darmo
7 min

Kolejkowanie oraz połączenia bez kolejki. Jak skorzystać z nowej funkcjonalności CallPage?

Klienci CallPage korzystający z Numerów Indywidualnych od teraz mogą w swoich działaniach używać nowych funkcji: kolejkowania oraz połączeń bez kolejki.

Paulina Gołąb
23.07.2019

Jak to działa? 

Kolejkowanie połączeń: 

  1. Klient wchodzi na stronę www, na której umieszczony jest Numer Indywidualny oferowany przez CallPage.
  2. Klient, chcąc dowiedzieć się więcej na temat poszukiwanego produktu, dzwoni na podany Numer Indywidualny. 
  3. W danej chwili wszyscy konsultanci są zajęci.
  4. Klient otrzymuje komunikat “Pozostań na linii, aby uzyskać połączenie”. 
  5. Klient czeka w kolejce, aż pojawi się dostępny konsultant, który będzie mógł obsłużyć dane połączenie.

Połączenie bez kolejki:

  1. Funkcjonalność połączenie bez kolejki to rozszerzenie kolejkowania połączeń.
  2. W czasie oczekiwania na dostępnego konsultanta klient otrzymuje dodatkowy komunikat “Naciśnij 0, aby zamówić połączenie, gdy konsultant będzie dostępny”.
  3. Kiedy konsultant skończy prowadzić rozmowę i będzie gotowy, aby obsłużyć kolejne połączenie, system automatycznie oddzwoni do klienta. 

„Twój klient nie musi czekać w kolejce – CallPage oddzwania do niego od razu, gdy konsultant zakończy trwającą rozmowę. Dzięki temu realizujesz większą ilość połączeń – i nie tracisz potencjalnych klientów” – podkreśla Grzegorz Wenc, Product Manager w CallPage.

Jakie korzyści przynosi kolejkowanie i połączenia bez kolejki?
 

  • Więcej odebranych połączeń – Twoi klienci nie słyszą sygnału zajętości i mogą czekać na połączenie. 
  • Szybka obsługa – wszystko dzieje się automatycznie.
  • Krótsze oczekiwanie na połączenie – klient ma możliwość zamówienia rozmowy, jeśli nie chce czekać w kolejce.
  • Dowolny komunikat w czasie oczekiwania – możesz ustawić różne rodzaje nagrań dla klientów, którzy czekają w kolejce np. muzyka lub reklama.
  • Personalizowany IVR – przy połączeniu kolejkowania z IVR możesz przekierowywać połączenie od razu do właściwych osób i działów.

Funkcjonalności pozwalają na szybszą i sprawniejszą obsługę klientów.

Zobacz wideo tutorial z podpowiedziami, jak rozpocząć korzystanie z nowych funkcji CallPage:

 

Przygotowaliśmy dla Ciebie również opis krok po kroku: 

  1. Przechodzimy do zakładki “Numery”:

2. Wybieramy opcję “Edytuj numer” (ikonka koła zębatego):

3. Następnie z zakładek na górze wybieramy Ogólne → Kolejkowanie połączeń:

4. Włączamy Kolejkowanie i zapisujemy:

5. Dodatkowo w tym miejscu możemy włączyć również Połączenia bez kolejki:

6. Możemy dodać personalizowane nagrania dopasowane do potrzeb firmy lub skorzystać z dostępnych nagrań. Aby dodać nowe nagrania, należy wejść w zakładkę Wiadomości głosowe:

7. Ostatnie 4 nagrania dotyczą kolejkowania (Komunikat o kolejkowaniu połączeń, Nagranie w trakcie oczekiwania) oraz połączenia bez kolejki (Wiadomość o możliwości zamówienia połączenia bez kolejki, Potwierdzenie zamówienia połączenia bez kolejki):

Komunikat o kolejkowaniu połączeń – odtwarzany, kiedy wszyscy konsultanci są zajęci “Przepraszamy, wszyscy nasi konsultanci są chwilowo zajęci. Proszę czekać na połączenie”. 
Nagranie w trakcie oczekiwania – odtwarzane w trakcie oczekiwania klienta na połączenie. Początkowo wgrana jest muzyka. 
Wiadomość o możliwości zamówienia połączenia bez kolejki– odtwarzane po komunikacie o kolejkowaniu połączeń, umożliwia klientom wybranie opcji zamówienia połączenia “Naciśnij 0, aby zamówić połączenie na później”. 
Potwierdzenie zamówienia połączenia bez kolejki – odtwarzane w momencie wybrania przez klienta opcji zamówienia połączenia “Dziękujemy za zamówienie połączenia. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą tak szybko, jak to tylko możliwe”.
 

8. Możemy odsłuchać dostępnych nagrań:

9. Aby wgrać swoje nagranie wybieramy ikonę mikrofonu przy nagraniu, które chcemy zmienić:

10. Dodajemy nagranie:

11. Po wybraniu nagrania zapisujemy: 

To tyle. Właśnie udało się skończyć konfigurację funkcjonalności kolejkowania oraz zamawiania połączeń dla Numeru Indywidualnego w CallPage!

Już po kilku rozmowach przeprowadzonych z użyciem nowych funkcjonalności zobaczysz pozytywne reakcje Twoich klientów! 

Chcesz dowiedzieć się, jak dodać Numer Indywidualny i skonfigurować menu głosowe IVR w CallPage? Przeczytaj ten tekst!

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!

Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Szybka konfiguracja
  • Plany dopasowane do wielkości firmy
Wypróbuj za darmoUmów prezentację