Explore otherproducts
5 min

9 funkcji CallPage, które zwiększą Twoje wyniki sprzedaży

CallPage to fantastyczne narzędzie, które pomaga firmom generować więcej leadów z witryn internetowych i usprawniać procesy sprzedaży. Ale to nie koniec - oprócz standardowych funkcji, CallPage ma kilka dodatkowych, które sprawiają, że jest jeszcze bardziej efektywne. Przedstawiamy 9 funkcji CallPage, które pomogą Twojej firmie generować jeszcze większą sprzedaż.

Wioleta Szybowska
31.03.2023

Pop-Up i reguły scoringowe

CallPage śledzi zachowanie użytkowników na stronie i wyświetla im pop-up zgodnie z ustawionymi przez Ciebie regułami. Jedną z najczęściej stosowanych reguł jest “exit-intent” które pozwala na wyświetlanie pop up jeśli użytkownik ma zamiar ją zamknąć (przesuwa kursor w górę).  

Jak wykorzystać tę funkcję do zwiększenia sprzedaży > Odwiedzający często porzucają stronę internetową, jeśli nie mogą znaleźć tego, czego szukają. Dając im możliwość szybkiego kontaktu z członkiem zespołu, zwiększasz szanse, że użytkownicy podadzą swoje dane kontaktowe, zanim opuszczą stronę na dobre.
 

Spersonalizowany tekst

Możesz ustawić spersonalizowany tekst w oknie, który będzie maksymalnie odpowiadał potrzebom Twoich użytkowników.

Jak wykorzystać tę funkcję do zwiększenia sprzedaży > Większość naszych klientów używa standardowej tekstu, która brzmi "Czy chcesz, abyśmy zadzwonili do Ciebie za 28 sekund". 

Jednak testowanie różnych nagłówków może być skutecznym sposobem na przyciągnięcie uwagi odwiedzających stronę internetową. Spróbuj użyć słów takich jak "oferty specjalne" lub nawiązując w komunikacie do Twoich produktów i usług - to może zrobić wielką różnicę!

Wybór działu

Jeśli firma posiada kilka działów (np. Dział Sprzedaży i Dział Techniczny), możesz dodać opcję wyboru konkretnego działu w oknie CallPage. 

Jak wykorzystać tę funkcję do zwiększenia sprzedaży > Możesz użyć tej funkcji do grupowania konsultantów telefonicznych według tematu rozmowy lub lokalizacji, umożliwiając odwiedzającym Twoją stronę internetową wybór pożądanego celu kontaktu przed żądaniem połączenia. Usprawnia to proces, pozwalając klientom szybko połączyć się z odpowiednią osobą z Twojego zespołu. Co więcej, personalizuje doświadczenie dla odwiedzającego. 
 

Opcja zamówienia połączenia w preferowanym czasie

Twoi użytkownicy mogą zamówić połączenie w późniejszej terminie. CallPage automatycznie połączy użytkownika z twoim konsultantem telefonicznym w wybranym przez niego czasie. 

Jak wykorzystać tę funkcję do zwiększenia sprzedaży > Jeśli prowadzisz kampanie PPC, może się zdarzyć, że dotrzesz do potencjalnego nabywcy w momencie, gdy nie ma on wystarczająco dużo czasu, aby zapoznać się z Twoją ofertą. Dzięki opcji "zaplanuj na później", Twoi potencjalni nabywcy mogą zamówić połączenie telefoniczne na bardziej dogodny dla nich czas. Planowanie połączeń w CallPage jest szybkie i bezproblemowe, co czyni go idealną alternatywą dla standardowych formularzy kontaktowych.

Tryb po godzinach

CallPage może połączyć numery telefonów od potencjalnych klientów, informując ich, że nie ma Cię w biurze i oferując im dogodny czas na kontakt telefoniczny. 

Jak wykorzystać tę funkcję do zwiększenia sprzedaży > Ponad 50% klientów odwiedza Twoją stronę internetową po godzinach pracy Twojego biura. Dzięki trybowi pogodzinach możesz zbierać dane kontaktowe swoich potencjalnych klientów, nawet gdy twój zespół jest poza biurem. CallPage połączy kupującego, gdy twój zespół wróci do pracy. Co więcej, na 5 minut przed połączeniem CallPage wyśle powiadomienie SMS z informacją o nadchodzącym połączeniu.

Spersonalizowane powiadomienie SMS po połączeniu

CallPage może również wysłać automatyczną wiadomość SMS do Twojego rozmówcy po zakończeniu połączenia.

Jak wykorzystać tę funkcję do zwiększenia sprzedaży > Dane Twojej firmy pozostaną w pamięci telefonu potencjalnego klienta, co oznacza, że będzie mógł Cię łatwo znaleźć, gdy zdecyduje się na zakup Twoich usług lub produktu. Możesz również wykorzystać SMS do wysłania specjalnej wiadomości, która zachęci Twoich potencjalnych klientów do szybszego podjęcia działań, na przykład wysyłając im ograniczoną czasowo ofertę rabatową.

Zarządzanie leadami

W pulpicie nawigacyjnym CallPage możesz korzystać z takich funkcji jak notatki, tagi, filtrowanie i wiele innych, aby zarządzać swoimi leadami. 

Jak wykorzystać tę funkcję do zwiększenia sprzedaży > W mniejszych firmach CallPage może działać jako prosty system CRM. Twój zespół sprzedaży może dodawać notatki po rozmowie, oceniać szanse sprzedażowe lub oznaczyć kontakty, aby wiedzieć, do których powinni wrócić. Menedżerowie mogą filtrować listę i zobaczyć, jak sprzedaż radzi sobie z pozyskanymi kontaktami.

Integracja z formularzami kontaktowymi

Korzystając z naszego API, możesz połączyć formularz swojej strony internetowej z CallPage. W ten sposób, gdy Twój klient wypełni formularz kontaktowy, zostanie natychmiast połączony z Twoim konsultantem lub przedstawicielem handlowym.

Jak wykorzystać tę funkcję do zwiększenia sprzedaży > 82% konsumentów oczekuje odpowiedzi w ciągu 10 minut, a firmy które pierwsze odpowiedziały na zapytanie klienta wygrywają 50% transakcji. Czas reakcji ma ogromny wpływ na wskaźnik sprzedaży. Ale czasami nie jest możliwe, aby dotrzeć do wszystkich kontaktów z formularzy na stronie internetowej tak szybko. CallPage ma proste rozwiązanie dla tego problemu. Możesz podłączyć dowolny formularz na swojej stronie internetowej z CallPage. Zawsze, gdy ktoś wypełni formularz, CallPage automatycznie połączy potencjalnego nabywcę z konsultantem. Czas oczekiwania na odpowiedź wynosi tylko 28 sekund. 

NOWA FUNKCJA: CallPage Meetings

Callpage Meetings to nowy produkt w pakiecie CallPage. Dzięki niemu użytkownicy serwisu mogą nie tylko zamówić natychmiastową rozmowę z konsultantami, ale także błyskawicznie umówić się na spotkanie z członkami Twojego zespołu. CallPage Meetings to zaawansowany system planowania spotkań, który zawiera funkcje dystrybucji leadów.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak CallPage Meetings może pomóc Ci wygenerować więcej leadów, sprawdź nasz wpis na blogu: Generuj jeszcze więcej leadów z CallPage Meetings

Podsumowanie

CallPage to świetne narzędzie, które może pomóc Ci uzyskać lepsze wyniki sprzedaży. Możesz nie tylko generować więcej leadów, ale także skrócić czas odpowiedzi i poprawić doświadczenie zakupowe klienta - wszystko po to, aby Twoje wyniki sprzedaży poszybowały w górę!
 

Potrzebujesz więcej informacji? Zaplanuj bezpłatne demo CallPage.

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.

  • up lub anuluj w dowolnym momencie
  • Szybka konfiguracja
  • Plany dopasowane do wielkości firmy