Explore otherproducts
4 min

Pro vs. Essentials - jak wybrać plan i limity w CallPage

Zastanawiasz się którym plan CallPage wybrać i ile limitów potrzebujesz? Zobacz nasz krótki poradnik po nowym cenniku - zobacz najważniejsze funkcje w obu planach i sprawdź jak kupić plan CallPage.

Wioleta Szybowska
09.02.2024

Różnice między Planem Pro i Essentials:

Plan Essentials 

Plan Essentials został skomponowany z myślą o niewielkich organizacjach, dlatego dostarcza on najważniejsze funkcje oraz podstawowe możliwości w zakresie personalizacji czy raportowania. Plan Essentials zawiera więc takie funkcje jak:

  • Automatyczne oddzwanianie w 28 sekund
  • Zamawianie połączenia na później i tryb “po godzinach”
  • Wysyłanie wiadomości
  • Podstawową personalizację okna pop up (zmiana teksty, dodanie logo) 
  • 3 podstawowe reguły scoringowe
  • Możliwość wyboru metody rozdzielenia połączeń wśród konsultantów, edycja kalendarza dostępności konsultantów
  • Automatyczne ponawianie nieodebranych połączeń  
  • Pełne możliwości konfiguracji funkcji Meetings 
  • Powiadomienia email
  • Ustawienia dotyczące bezpieczeństwa

Plan Pro 

Plan Pro obejmuje dostęp do wszystkich funkcji systemu CallPage - bez ograniczeń. Wśród funkcji cieszących się największym zainteresowaniem a które dostępne są od planu Pro należy wymienić:

  • Pełna personalizacja widżetu CallPage - zmiana pozycji widżetu, zmiana tekstu czy ikony tooltipa, zmiana tła na pop upie, dostęp do personalizacji CSS. 
  • Dodawania pól własnych - umożliwiających zbierania dodatkowych danych od osoby zamawiającej połączenie (np. adres email)
  • Automatyczne spersonalizowane wiadomości SMS do klientów
  • Oddzwanianie bezpośrednio z panelu CallPage
  • Automatyczne nagrywanie rozmów
  • Tworzenie działów i przypisywanie do nich konsultantów
  • Wszystkie regułu scoringowe (do wyboru 24 typy reguł)
  • Nielimitowane integracje
  • Połączenie widżetu z buttonami czy formularzami na stronie 
  • Połączenie widżetu z Facebook Leads Ads
  • Tworzenie notatek i tagów w systemie CRM
  • Zaawansowane raporty i analizy
  • Dostęp do funkcji Caller ID umożliwiającej identyfikowanie się własnym numerem telefonu (dodatkowo płatne)
  • Dostęp do Wirtualnej Centrali CallPage wraz ze wszystkimi jej funkcjami takimi jak kolejkowanie i kierownaie połączeń czy wiadomości IVR (dodatkowo płatne)

Limity w Planach:

Dodatkowo plany zawierają już limity dotyczące ilości połączeń i członków zespołu. I tak Plan Essentials zawiera do 50 udanych połączeń, oraz 1 konsultanta i 1 użytkownika (co w praktyce pozwala na podpięcie 2 numerów telefonów do widżetu). 

Plan Pro zawiera limit 100 udanych połączeń oraz po 2 konsultantów i 2 użytkowników, pozwala więc na podpięcie 4 numerów bez konieczności zmiany limitów. 

Dodatkowo w ramach Planu Pro widget CallPage może być zainstalowany na dwóch różnych domenach, w Planie Essentials istnieje możliwość dodania tylko 1 domeny. 

Który Plan wybrać?

Jeśli posiadasz mały zespół, masz niewielki ruch na stronie (poniżej 3 tys. użytkowników / miesięcznie) i potrzebujesz prostego narzędzie do generowania leadów plan Essentials prawdopodobnie będzie dla Ciebie wystarczający. 

Jeśli posiadasz więcej osób w zespole lub chcesz kierować połączenia do różnych działów, chciałabyś poprawić nie tylko konwersję na stronie, ale również wyniki Twojego działu obsługi klienta lub masz znaczny ruch na stronie i chcesz lepiej dopasować do niej widget plan Pro będzie dla Ciebie znacznie lepszym rozwiązaniem. 

Instrukcja Zakupu Subskrypcji CallPage:

Zobacz jak szybko skonfigurować swoją subskrypcję w CallPage:
 

  1. Przejdź do Zakładki Płatności w Panelu CallPage
  2. Kliknij w przycisk “Doładuj Konto”
  3. Wybierz jeden z dwóch dostępnych Planów: Essentials lub Pro.
  4. W razie potrzeby zwiększ liczbę dostępnych w planie połączeń
  5. Na kolejnym ekranie wybierz dodatkowe limity takie jak liczbą użytkowników i konsultantów czy domen. Jeśli nie potrzebujesz nic zmieniać kliknij w “Kontynuuj bez zmiany limitów.” 
  6. Wybierz subskrypcję roczną (jeśli chcesz uzyskać 20% zniżki) lub miesięczną (jeżeli preferujesz zachować elastyczność) i podaj dane firmy.
  7. Następnie przejdź do ekrany płatności i podaj dane karty i dokonaj płatności. 
  8. Twoja Subskrypcja jest gotowa! Możesz teraz korzystać z CallPage. 

Ważne informacje:

Limity w CallPage możesz zmienić w każdym momencie również w trakcie trwania subskrypcji. Dlatego jeśli nie jesteś pewien ile połączeń czy konsultantów będziesz potrzebował, możesz pozostać przy standardowych limitach i w razie potrzebny zmienić je w trakcie trwania planu. 

W CallPage obowiązuje płatność subskrypcyjną co oznacza, że opłata za CallPage będzie co miesiąc automatycznie pobierana, a Twoja subskrypcja wydłużana o kolejny miesiąc. Jeśli chcesz zrezygnować z CallPage pamiętaj aby anulować subskrypcję przed koleją płatnością. 
 

Sprawdź inne artykuły

Wypróbuj CallPage za darmo przez 14 dni!

Wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!

Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Szybka konfiguracja
  • Plany dopasowane do wielkości firmy