Explore otherproducts

Najpopularniejszy widget kontaktowy w Polsce

CallPage pozwala natychmiast nawiązać rozmowę z osobami, które właśnie przeglądają Twoją ofertę. Wystarczy 28 sekund, by klient rozmawiał z Twoim zespołem sprzedaży. To prosty sposób na lepsze wyniki i więcej zapytań prosto z Twojej strony.

Dołącz do ponad 1500 firm które generują leady z CallPage

Jak to działa?

  • Widget wyświetla się na Twojej stronie i zaprasza użytkowników do zamówienia połączenia
  • Twój potencjalny klient wypełnia formularz i zostawia swój numer telefonu
  • CallPage łączy użytkownika z pierwszym dostępnym konsultantem w Twojej firmie
  • Anonimowy użytkownik Twojej stron zamienia się w zadowolonego klienta

Zbieraj dane kontaktowe od klientów na stronie

Nie pozwól, by cenny kontakt uciekł bez reakcji. Pokaż, że jesteś dostępny – zaproponuj szybki telefon jeszcze zanim opuści stronę.

Spójny wygląd, lepsze wyniki

Widget, który wygląda jak część Twojej strony

Dopasuj widget do swojej marki – zmień kolory, tło, dodaj logo i własne teksty. Potrzebujesz więcej? Użyj CSS. Możesz też dodać pola, by zbierać dokładnie te dane, które są dla Ciebie ważne. A dzięki scoring rules, pokażesz widget w odpowiednim momencie.

Zbieraj kluczowe dane

Twórz formularze z pytaniami skrojonymi na miarę Twojego biznesu

Spraw, by formularz kontaktowy odpowiadał dokładnie na Twoje potrzeby. Niezależnie od tego, czy chcesz dowiedzieć się o budżecie klienta, wybrać interesujące go usługi, czy poznać inne szczegóły – masz do dyspozycji aż 15 typów pól, które pozwolą Ci zebrać wszystkie ważne dane.

  • Ulubione funkcje użytkowników

    Sprawdź najpopularniejsze funkcje CallPage.

  • Ponowne połączenie

    Jeśli nie uda się nawiązać połączenia za pierwszym razem, CallPage trzykrotnie ponowi próbę połączenia

  • Zamów na później

    Użytkownik może zamówić rozmowę na inny termin, zarówno on jak i konsultant otrzymują automatyczne przypomnienie przed rozmową.

  • Nieobecności i przerwy

    Możesz ustawić czas, kiedy Twoi konsultanci mają przerwę lub są na wakacjach.

  • Reguły scoringowe

    Zdecyduj, kiedy i gdzie wyświetli się pop up zapraszający do zamówienia rozmowy.

  • Kolejkowanie połączeń

    Utrzymuj klientów na linii, gdy Twoi konsultanci są zajęci

  • Nagrania rozmów

    Automatycznie nagrywaj rozmowy aby móc je analizować czy sprawdzić w przyszłości.

  • Statystyki i leady

    Uzyskaj dostęp do statystyk połączeń i wszystkich zebranych numerów telefonów.

  • Bezpieczeństwo

    Zablokuj numery lub kraje, z których nie chcesz otrzymywać połączeń.