Połączenia & Ustawienia SMS

call operator

Doradcy

Dodawaj lub edytuj konsultantów i ustawiaj ich dostępność.

working hours

Czas pracy

Ustawiaj godziny,  w których konsultanci są dostępni.

scheduled calls

Zaplanowane połączenia

Twój potencjalny klient może zamówić połaczenie na później. Zarówno prospekt jak i konsultant otrzymają przypomnienie o zaplanowanym połączeniu.

holidays and breaks

Święta & przerwy

Ustaw dni świąteczne i przerwy konsultantów.

dialing time

Czas połączenia

Ustaw czas połączenia z użytkownikiem, który zamówił callback.

call algorithm

Algorytm połączenia

Wybierz, w jaki sposób system będzie dzwonił do konsultantów - jednocześnie, losowo, po kolei.

retrying failed calls

Ponów nieudane połaczenie

Skonfiguruj callback do użytkownika, na wypadek gdyby połączenie było nieudane.

calls from dashboard
Połączenia z panelu

Zadzwoń do swoich leadów bezpośrednio z panelu CallPage.

custom voice message

Personalizowane wiadomości głosowe

Nagraj i ustaw niestandardowe wiadomości głosowe dla potencjalnych klientów.

ivr

IVR

Interactive Voice Response (IVR) to zautomatyzowany system telekomunikacyjny, który współpracuje z klientami.

call queuing

Kolejkowanie połączeń

Pozostaw klientów na linii, jeśli Twoi konsultanci są zajęci. 

call scheduling

Połączenia bez kolejki

Daj swoim klientom możliwośc zarezerwowania połączenie ASAP, aby nie musieli czekać na linii.

caller id

Caller ID

Wybierz numer, który chcesz wyświetlić na telefonie komórkowym klienta i konsultanta.

custom sms

Personalizowany SMS

Edytuj i personalizuj SMS wysyłany do potencjalnych klientów.

custom sms sender

Personalizowany SMS Sender ID

Wyślij SMS z nazwą firmy.

Ustawienia widgetu

text personalization

Personalizacja tekstu

Edytuj tekst wyświetlany w widgecie i dostosuj go do stylu, w którym komunikujesz się z klientami.

popup personalization

Personalizacja pop-upu

Personalizuj pop-up: ustaw własną grafikę, załaduj swoje logo lub dostosuj czcionki.

tooltip personalization

Personalizacja tooltipa

Dostosuj tooltip- wybierz treść do wyświetlenia, zanim potencjalny użytkownik kliknie widget.

buy

Personalizowany przycisk

Skonfiguruj własny projekt przycisku.

custom eyecatcher

Personalizowany eyecatcher

Przyciągnij uwagę odwiedzających, personalizując eyecatcher.

custom styles

Personalizowane style (CSS)

Użyj stylów CSS, aby nadać widgetowi unikalny wygląd i dopasować go do Twojego brandingu.

dedicated widget

Dedykowana personalizacja widgetu

Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz dodatkowej personalizacji widgetu.

dynamic text

Dynamiczny tekst

Skonfiguruj dedykowany tekst dla źródła ruchu, UTM, geo IP i tytułu strony.

sound effects

Efekty dźwiękowe

Włącz efekt dźwiękowy, który jest odtwarzany po uruchomieniu widgetu. Przyciągnij uwagę odwiedzających i uzyskaj wyższy współczynnik konwersji.

button animations

Animacje przycisku

Użyj różnych animacji, aby przyciągnąć uwagę odwiedzających witrynę.

custom fields

Personalizowane pola formularza

Zbierz inne istotne dane od swoich potencjalnych klientów.

Ustawienia wyświetlania

button triggers

Opcje wyświetlania przycisku

Pomaga określić, kiedy wyświetlić przycisk callbacku na stronie - ukryj, pokaż zawsze, pokaż według czasu lub przewiń.

mobile triggers

Opcje wyświetlania na urządzeniach mobilnych

Umożliwia konfigurację na mobile - czy aktywować, czy wyłączyć wyświetlanie widgetu na urządzeniach mobilnych.

night mode

Tryb nocny

Pozwala ustawić formularz widgetu na godziny po pracy.

time triggers

Wyświetlanie po określonym czasie

To ustawienie umożliwia wyświetlanie widgetu na stronie internetowej po określonym czasie.

page level

Targetowanie na poziomie strony 

Określ, na których stronach ma się pojawić formularz widgetu dla określonych  warunków.

inaction trigger

Wyświetlenie widgetu nieaktywnemu użytkownikowi

Ustawienie, które pozwala na wyświetlanie widgetu, gdy użytkownik jest nieaktywny na stronie.

exit intent trigger

Wyświetlenie widgetu, gdy użytkownik chce opuścić stronę

Ustawienia, które pozwalają wyświetlić widget, gdy użytkownik próbuje opuścić witrynę.

utm trigger

UTM trigger

Śledź nazwę źródła, kanał lub nazwę kampanii.

geo and ip trigger

Wyświetlenie widgetu na podstawie geolokalizacji i IP

Sprawdź lokalizację i adresy IP swoich klientów.

text interactions trigger

Wyświetlenie widgetu na podstawie interakcji z tekstem 

Użytkownik otrzymuje punkty za interakcję z tekstem na stronie. Po osiągnięciu odpowiedniej liczby punktów, pojawia się widget.

new old trigger

Nowy/stary użytkownik

System scoringowy przypisuje punkty, jeśli użytkownik odwiedził już Twoją witrynę w przeszłości.

switch to another tab

Wyświetlenie przy zmianie karty

Wyświetl widget, gdy klient przełącza się na inną kartę wyszukiwarki.

trigger upon click

Wyświetl po kliknięciu

Ta opcja daje możliwość umieszczenia kodu widgetu na dowolnym przycisku lub linku na Twojej stronie - na przykład na przycisku "Zamów połączenie".

callback from website forms

Callback z formularza

Dotrzyj do potencjalnych klientów z dowolnego formularza na stronie internetowej, do którego wpiszą swój numer telefonu używając naszego systemu.

data autofilling

Autowypełnianie danych

Ponad 5 mln osób skontaktowało się za pośrednictwem CallPage. Gdy lead wyląduje na Twojej stronie, jego dane kontaktowe zostaną automatycznie wpisane do formularza.

ai scoring rules

Reguły scoringowe ze wsparciem AI

Zautomatyzuj reguły scoringowe AI i zdecyduj, kiedy zostanie wyświetlony pop-up.

merge widgets

Łączenie widgetów

Łącz różne widgety i wyświetlaj je na wielu podstronach.

Analiza połączeń

call recording

Nagrywanie połączeń

Nagrywaj rozmowy z użytkownikowi, by móc je potem odsłuchać i przeanalizować.

call status

Analiza połączeń

Pokaż statusy połączeń, ich numery i czas - Odebrane połączenia, Nieodebrane połączenia, Konsultant jest zajęty, Klient jest zajęty, Nadchodzące połączenia.

export data to csv

Eksportuj dane do CSV

Eksportuj wszystkie dane z panelu do pliku CSV, aby móc ich użyć w innym miejscu.

 

full clients data

Pełne dane klienta / potencjalnych klientów

Są wyświetlane w tabeli połączeń - źródło, data, godzina, nazwa, konsultant, który rozmawiał z klientem, geolokalizacja klienta itp.

full visitors and conversion data

Pełne dane o użytkownikach i konwersji

Wyświetla stosunek liczby odwiedzin, wyskakujących okienek i potencjalnych klientów do całkowitej konwersji w dowolnym okresie.

full sales reporting

Pełne raportowanie dot. konsultantów

Bądź na bieżąco ze szczegółową analizą pracy konsultantów.

full customizable reporting

Pełna personalizacja raportów

Wybierz spersonalizowane statystyki, które są najważniejsze dla Twojej firmy.

Produktywność

departments

Departamenty

Dodaj działy do widgetu, aby potencjalni klienci mogli bezpośrednio łączyć się z konsultantami.

notes productivity

Notatki

Zanotuj wszystkie ważne informacje o swoim potencjalnym kliencie. Użyj ich, aby przygotować się do następnej rozmowy.

user roles

Role użytkowników

Przypisz konsultantom różne role i poziomy dostępu w panelu.

email notifications

Powiadomienia email

Otrzymaj powiadomienia o wszystkich połączeniach (trwających, nieodebranych, zakończonych, zaplanowanych) do swojej skrzynki email.

Bezpieczeństwo

blacklisted numbers

Blokowanie numerów

Dodaj numery do czarnej listy, aby nie mogły korzystać z widgetu i zamawiać callbacku.

user permissions

Uprawnienia doradców

Blokuj dostęp nieautoryzowanych konsultantów do pewnych danych.

country blocking

Blokowanie krajów

Możesz blokować kraje, z których nie chcesz odbierać połączeń.

ip blocking

Blokowanie IP 

Zablokuj adresy IP, którym nie chcesz udostępniać widgetu.

gdpr ready

Zgodnie z RODO

Użyj uprawnień, które dla Ciebie przygotowaliśmy zgodnie z wymaganiami RODO.

Wsparcie

help center access

Dostęp do help center

Dostęp do naszej obszernej bazy wiedzy w dowolnym momencie.

email support

Wsparcie przez email & chat

Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania lub problemy, możesz również skontaktować się z nami przez e-mail lub czat.

phone support

Wsparcie telefoniczne

Możesz również zadzwonić do nas, aby rozwiązać jakikolwiek problem.

dedicated account manager

Dedykowany manager konta

Zapewniamy dedykowanych Account Managerów, którzy dostosują CallPage do Twoich potrzeb biznesowych.

one to one sessions
Dedykowane sesje onboardingu

Możesz również poprosić o indywidualne sesje onboardingu, a nasz zespół przeprowadzi Cię przez całą konfigurację.

service level

Service-level agreement (SLA)

Gwarantujemy wysoką jakość wszystkich świadczonych usług.