Baza wiedzy o CallPage

 

Jak zainstalować wtyczkę CallPage?

 

 

Cały proces instalacji wtyczki zajmuje kilka minut.

Wejdź w panel klienta, następnie wybierz zakładkę Widgety, a potem opcję Utwórz nowy widget.

 

 

Po utworzeniu widgetu zostaniesz przekierowany na ekran instalacji, gdzie należy skopiować kod widgetu.

 

 

Skopiowany kod wklej do kodu swojej strony przed zamykającym tagiem <\body>

 

 

Gotowe!  Zapisz lub zaktualizuj zmiany na swojej stronie.

 

Jeśli twoja strona została stworzona na jednym z popularnych CMS-ów sprawdź instrukcję dopasowania widgetu do twojej platformy (instrukcja znajduje się poniżej). Jeśli masz problem z instalacją – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci poprawnie zainstalować wtyczkę.

 Jeśli nie posiadasz konta w CallPage możesz założyć go tutaj.

 

Jak zainstalować CallPage na WordPress?

 

Cały proces instalacji wtyczki CallPage na platformie WordPress zajmuje kilka minut.

 

Link do wtyczki CallPage na WP Markecie: https://pl.wordpress.org/plugins/callpage/

 

Dokładne kroki instalacji CallPage na WordPress można zobaczyć w poniższym filmiku:

 

 

Jeśli masz problem z instalacją widgetu CallPage na WordPress – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zainstalować.

Jak zainstalować CallPage na Landingi.com?

 

Proces instalacji wtyczki CallPage na stronie stworzonej w aplikacji Landingi zajmuje kilka minut.

 

Jak zainstalować CallPage na Landingi można zobaczyć w poniższym filmiku:

 

 

Jeśli masz problem z instalacją widgetu CallPage na WordPress – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zainstalować.

 

Jak zainstalować CallPage na PrestaShop?

 

 

Cały proces instalacji wtyczki CallPage na stronę, stworzoną na platformie PrestaShop zajmuje kilka minut.

 

Jak zainstalować CallPage na PrestaShop możesz zobaczyć w poniższym filmiku:

 

 

Jeśli masz problem z instalacją widgetu CallPage na PrestaShop – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zainstalować.

Jak zainstalować CallPage na Shoper?

 

 

Cały proces instalacji wtyczki CallPage na stronę, stworzoną na platformie Shoper zajmuje kilka minut.

 

Jak zainstalować CallPage na Shoper możesz zobaczyć w poniższym filmiku:

 

 

Jeśli masz problem z instalacją widgetu CallPage na Shoper – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zainstalować.

Jak zainstalować CallPage na Joomla?

 

 

Cały proces instalacji wtyczki CallPage na stronę, stworzoną na platformie Joomla zajmuje kilka minut.

 

Jak zainstalować CallPage na Shoper możesz zobaczyć w poniższym filmiku:

 

 

Jeśli masz problem z instalacją widgetu CallPage na Joomla – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zainstalować.

Jak pobrać fakturę w CallPage? 

 

Faktury wystawione przez CallPage sp. z o.o. polskim podmiotom zawierają 23% VAT.  Dla zagranicznych podmiotów, które są płatnikami podatku VAT ta kwota nie jest naliczana.

 

Żeby pobrać fakturę, wejdź w panel i zakładkę Płatności, a następnie kliknij przycisk Pobierz fakturę.

 

 

Na tej stronie również możesz edytować dane, na które będą wystawiane wszystkie faktury.

 

Jeśli potrzebujesz faktury za płatność, która była zrealizowana przelewem bankowym na podstawie faktury proformy, prosimy o kontakt ze swoim doradcom lub o kontakt  na contact@callpage.io. Wystawimy fakturę w ciągu jednego dnia roboczego.

 

Jeśli masz problem z pobraniem faktury z zakładki Płatności – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację.

 

Co się stanie, jeśli doradca nie odbierze telefon w 28 sekund?

 

Jeśli klient zamówił połączenie, ale doradca nie oddzwoni, nasz system pokaże klientowi informację z przeprosinami oraz możliwością zamówienia połączenia w innym terminie.

 

Dodatkowo CallPage wyśle SMS do osoby odpowiedzialnej za obsługę rozmów w twojej firmie z informacją, że potencjalny klient zamówił połączenie, ale pracownicy firmy nie oddzwonili do niego (wraz z datą i numerem telefonu klienta).

 

 

Dodatkowo przeczytaj w kolejnym poście: Jak wygląda obsługa połączeń poza godzinami pracy?

Jak wygląda obsługa połączeń poza godzinami pracy?

 

W weekendy i po godzinach nasz system oferuje odwiedzającym stronę zamówienie rozmowy  z konsultantem w wybranym terminie.

 


W wybranym przez klienta dniu i godzinie nasz system połączy go automatycznie z twoim konsultantem.

5 minut przed rozmową system wyśle do potencjalnego klienta SMS z przypomnieniem o umówionej rozmowie.

 

 

Jak zmienić tekst i wygląd widgetu?

 

Wejdź w panel do zakładki  Widgety. Następnie wybierz opcję Edytuj obok widgetu, który chcesz zedytować:

 



Następnie wybierz opcję Personalizacja wyglądu. Na ekranie pojawi się okienko edycji, gdzie dopasujesz wygląd wtyczki wg własnych potrzeb.

 

 

  1. Żeby zmienić tekst, kliknij jakikolwiek napis na wtyczce, która znajduje się w lewej części ekranu.
  2.  Po prawej stronie ekranu znajdują się pozostałe funkcje, która pozwolą Ci:

 

  • wybrać ekran wtyczki, na którym chcesz zmienić i dopasować tekst oraz wybrać język, w którym będzie wyświetlana wtyczka,
  • dopasować schemat kolorów lub wybrać swój kolor,
  • zmienić pozycję przycisku na stronie oraz dodać spersonalizowane style CSS.

 

Po wszystkich zmianach kliknij przycisk Zapisz.

 

Jeśli masz problem z edycją wyglądu widgetu – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zedytować.

Jak dodać kilku użytkowników do jednego konta w CallPage?

 

Wejdź do panelu i kliknij przycisk w prawym górnym rogu.

 

 

Następnie wejdź w zakładkę Użytkownicy i kliknij Dodaj Użytkownika.

 



W okienku, które pojawi się na ekranie wpisz dane nowego użytkownika, wybierz rolę  Administrator i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

 

Na podany adres e-mail użytkownik otrzyma dane logowania do panelu.


Jeśli masz problem z dodaniem użytkowników do konta – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie wykonać.

Jak zweryfikować numer doradcy w CallPage?

 

Wejdź do panelu CallPage i kliknij przycisk w prawym górnym rogu.

 

 

Następnie wejdź w zakładkę Ustalenia, wybierz ID Rozmówcy i naciśnij Zweryfikuj obok wybranego numeru:

 

 

Następnie wybierz sposób potwierdzenia: SMS lub telefon. Jeśli wybierzesz SMS na podany numer w ciągu kilku sekund zostanie wysłana wiadomość z kodem weryfikacyjnym. Wpisz numer weryfikacyjny w okienku, które pojawi się na ekranie:

 

 

 

Po wpisaniu kodu kliknij Wyślij i wtedy numer zostanie zweryfikowany.

 

Jeśli masz problem z weryfikacją swojego numeru – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację.

Obejrzyj filmik i dowiedz się, czym są i jak działają reguły scoringowe:

Dostępne są następujące opcje Caller ID:

Numery CallPage – jednej i drugiej stronie wyświetli się numer CallPage. Jest to ustawienie domyślne.

Numer widgetu - to nowość w CallPage! Możesz mieć swój indywidualny numer, który będzie przypisany do widgetu (w trakcie połączenia wyświetli się każdej ze stron). Funkcjonalność jest dostępna od pakietu Premium.

Najistotniejszą zaletą indywidualnych numerów jest to, że jeśli klient wykona połączenie "z ręki", a nie przez okienko-pop up, to połączenie takie również wpadnie do panelu i będzie widoczne w zakładce Rozmowy. Indywidualny numer można zatem wykorzystać w stopkach mailowych, na wizytówkach, na stronie internetowej, w social media itd. Ponieważ możesz umieścić go na stronie jako swój własny, Klienci nie będą zaskoczeni numerem, który do nich dzwoni. Ponadto możesz wybrać kierunkowy, więc Klient zamawiając połączenie np. z firmy z Łodzi, widząc kierunkowy łódzki, nie czuje się nieswojo (co mogło się zdarzać przy prezentacji numerem warszawskim). Dzięki temu zwiększamy zaufanie u Klienta.


Aby wykupić swój indywidualny numer skontaktuj się z managerem odpowiedzialnym za konto. Następie wejdź w zakładkę Widgety >> Edytuj ustawienia widgetu (ikona ołówka) >> Rozmowy >> Numery >> Dodaj i wybierz z listy numer. Następnie przejdź do zakładki Konfiguracja połączeń >> Caller ID i wybierz opcję Numer widgetu, aby przypisać wykupiony numer.
Tworząc subkonta w panelu CallPage możesz zdecydować o poziomie dostępu do funkcjonalności. Dostępne są następujące typy subkont:

Konsultant – ma dostęp rozmów i nagrań które obsługiwał.

Doradca – ma dostęp do wszystkich rozmów i nagrań w ramach widgetów, do których został przypisany.

Edytor – może wprowadzać zmiany na widgetach, do których został przypisany, widzi wszystkie rozmowy i nagrania (tak jak Doradca).

Administrator – ma dostęp do wszystkich funkcjonalności, może dowolnie zmieniać i edytować ustawienia. Nie ma dostępu do zakładki płatności.

Status wybieramy dodając nowego użytkownika (zakładka Zespół >> Dodaj użytkownika) lub edytując istniejące konto (Zespół >> Wybieramy z listy odpowiedniego użytkownika >> Edytuj.
Jeśli na stronie pojawia się taki komunikat to istnieje kilka możliwości:

a. Twoje konto jest w planie Free

b. limit połączeń został przekroczony

c. doradcy podpięci pod widget nie są dostępni lub żaden z doradców nie jest podpięty pod widget. Aby to sprawdzić należy wejść w zakładkę Widgety >> Edytuj widget (ikonka niebieskiego ołówka) >> Doradcy >> Konsultanci
Taka ikonka oznacza, że dana funkcjonalność jest na etapie testowania. W środowisku laboratoryjnym nie da się zidentyfikować wszystkich błędów w programie. Aby to zrobić konieczne jest, żeby wiele osób w korzystało z programu przez długi okres czasu. Należy pamiętać, że taka funkcjonalność może zawierać elementy wymagające poprawy.
Widget wyświetla się na stronie w godzinach dostępności doradców. Godziny ustawiamy wchodząc w Widgety >> Edytuj ustawienia widgetu (ikona ołówka) >> Doradcy >> Konsultanci >> Klikamy ikonę ołówka obok konsultanta. Wyświetli się okno z suwakami i możemy ustawić dowolne godziny pracy. Uwaga! Możesz ustawić przerwy dla swoich doradców klikając plusik obok suwaka.
Tryb nocny umożliwia wyświetlanie widgetu poza godzinami pracy konsultantów. Na oknie pop-up pojawia się informacja “Niestety jesteśmy poza biurem. Chcesz, abyśmy oddzwonili do Ciebie, kiedy wrócimy do pracy?”, a Twoi klienci mają możliwość zamówienia rozmowy na inny termin (w godzinach pracy konsultantów).

Uwaga! Istnieje też możliwość zablokowania zamawiania połączeń na konkretny termin - użytkownik strony ma wtedy możliwość zamówić połączenie bez wyboru daty. Lead widnieje w panelu (w zakładce Rozmowy) oznaczony jako szara ikona kalendarza, jednak system nie oddzwania automatycznie, można to zrobić ręcznie.

Jeśli wyłączymy tryb nocny widget nie będzie się pojawiał na stronie poza godzinami pracy. Tryb nocny znajdziesz wchodząc w Widgety >> Edytuj ustawienia widgetu (ikona ołówka) >> Wygląd widgetu >> Personalizuj wygląd >> Zaawansowane ustawienia.
Tak, można wykluczyć wybrane podstrony lub wybrać te, na których ma się wyświetlać widget. Można to zrobić wchodząc w Widgety >> Edytuj ustawienia widgetu (ikona ołówka) >> Narzędzia >> Konfiguracja podstron. W pustym polu należy wprowadzić URL a z rolki wybrać opcję “Wyświetlać tylko na” lub “Nie wyświetlać na” i kliknąć Dodaj pattern. Można później w każdej chwili usunąć regułę klikając w ikonę kosza obok danej reguły.
Tryb manualny powstał, by obejść IVR czy pocztę głosową. Gdy tryb jest aktywny, połączenie przez doradcę jest odebrane dopiero po naciśnięciu dowolnej cyfry na telefonie.

Tryb manualny znajduje się w Widgety >> Edytuj ustawienia widgetu >> Rozmowy >> Konfiguracja połączeń.
Jest to zasługa tzw. autouzupełniania - funkcji wielu przeglądarek, która pozwala zaoszczędzić czas poświęcany na wypełnianie formularzy. Przeglądarka zapamiętuje poprzednio wpisany przez nas numer. Może to być również placeholder, czyli wypełniacz miejsca, tekst zastępczy, tekst pomocniczy. Placeholder zniknie, kiedy zaczniemy wprowadzać numer.
Na stronie może znajdować się tylko jeden skrypt CallPage. Jeśli chcemy na różnych podstronach w ramach jednej domeny mieć różne widgety wymaga to połączenia widgetów. Generuje się wtedy nowy, wspólny dla widgetów kod, który można wkleić na stronie. Po utworzeniu widgetów, które chcemy umieścić na stronie wchodzimy w Widgety >> Edytuj ustawienia widgetu >> Narzędzia >> Łączenie widgetów. Następnie tworzymy odpowiednie reguły (+ Nowa reguła) dla każdego z widgetów, określające na jakiej podstronie lub grupie podstron powinien wyświetlać się widget i na końcu klikamy Generuj kod. Kopiujemy wygenerowany kod i wklejamy na stronę.
Jeśli pomimo statusu "Poprawnie zainstalowany" Twój widget nie wyświetla się na Twojej stronie sprawdź kilka rzeczy:

Status (jeśli konto nie jest potwierdzone widget nie będzie się wyświetlał). W przypadku, kiedy Twoje konto jest niepotwierdzone skontaktuj się z nami (support@callpage.io)

Zaufane domeny (Widgety >> Edytuj ustawienia widgetu >> Instalacja >> Zaufane domeny) - adres strony, na której umieszczony jest widget musi być identyczny z tym, jaki widzimy w zaufanych domenach.

Kod CallPage - upewnij się, że skrypt CallPage został poprawnie wklejony w kod strony. W większości przypadów powinien się on znajdować tuż przed zamykającym tagiem </body>

Integracja CallPage z Google Analytics

 

Żeby zintegrować CallPage ze swoim kontem Goolge Analytics, wykonaj następujące kroki:

 

  1. Wejdź do zakładki Widgety i Edycja widgetu.

 

 

  1. Następnie wejdź do zakładki Integracje i utwórz Nową integrację.

 

 

  1. Z listy integracji wybierz Google Analytics i wpisz numer swojego konta GA w okienko, a następnie kliknąć Zapisz.

 

 

Gotowe!

 

Kod możesz znaleźć na swoim koncie GA:

 

 

 

Jakie dane będą wysyłane do twojego Google Analytics?

 

  • Wyświetlanie okienka CallPage (widget.opened)
  • Stworzone połączenie (call.created)
  • Zrealizowane połączenia (call.completed)
  • Przetwarzanie połączenia (call.in-progress)
  • Kliknięcie w przycisk CallPage (button.clicked)
  • Nowe zostawione adresy e-mail (data.added)

Wszystkie dane, które wysyła CallPage, możesz zobaczyć w GA w zakładce  Zachowanie > Zdarzenia  > Ogółem  > CallPage

Jeśli masz problem z integracją widgetu CallPage z Google Analytics – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zintegrować.

Integracja CallPage z aplikacją przez Zapier

 

Informacja ta temat integracji CallPage przez Zapier już wkrótce będzie dostępna...

 

Instegracja CallPage z dowolną aplikacją przez Outcoming Webhook

 

Informacja ta temat integracji z dowolną aplikacją przez Outcoming Webhook już wkrótce będzie dostępna...

Description 3-4