Jak zainstalować wtyczkę CallPage?

 

 

Cały proces instalacji wtyczki zajmuje kilka minut.

Wejdź w panel klienta, następnie wybierz zakładkę Widgety, a potem opcję Utwórz nowy widget.

 

 

Po utworzeniu widgetu zostaniesz przekierowany na ekran instalacji, gdzie należy skopiować kod widgetu.

 

 

Skopiowany kod wklej do kodu swojej strony przed zamykającym tagiem <\body>

 

 

Gotowe!  Zapisz lub zaktualizuj zmiany na swojej stronie.

 

Jeśli twoja strona została stworzona na jednym z popularnych CMS-ów sprawdź instrukcję dopasowania widgetu do twojej platformy (instrukcja znajduje się poniżej). Jeśli masz problem z instalacją – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci poprawnie zainstalować wtyczkę.

 Jeśli nie posiadasz konta w CallPage możesz założyć go tutaj.

 

Jak zainstalować CallPage na WordPress?

 

Cały proces instalacji wtyczki CallPage na platformie WordPress zajmuje kilka minut.

 

Link do wtyczki CallPage na WP Markecie: https://pl.wordpress.org/plugins/callpage/

 

Dokładne kroki instalacji CallPage na WordPress można zobaczyć w poniższym filmiku:

 

 

Jeśli masz problem z instalacją widgetu CallPage na WordPress – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zainstalować.

Jak zainstalować CallPage na Landingi.com?

 

Proces instalacji wtyczki CallPage na stronie stworzonej w aplikacji Landingi zajmuje kilka minut.

 

Jak zainstalować CallPage na Landingi można zobaczyć w poniższym filmiku:

 

 

Jeśli masz problem z instalacją widgetu CallPage na WordPress – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zainstalować.

 

Jak zainstalować CallPage na PrestaShop?

 

 

Cały proces instalacji wtyczki CallPage na stronę, stworzoną na platformie PrestaShop zajmuje kilka minut.

 

Jak zainstalować CallPage na PrestaShop możesz zobaczyć w poniższym filmiku:

 

 

Jeśli masz problem z instalacją widgetu CallPage na PrestaShop – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zainstalować.

Jak zainstalować CallPage na Shoper?

 

 

Cały proces instalacji wtyczki CallPage na stronę, stworzoną na platformie Shoper zajmuje kilka minut.

 

Jak zainstalować CallPage na Shoper możesz zobaczyć w poniższym filmiku:

 

 

Jeśli masz problem z instalacją widgetu CallPage na Shoper – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zainstalować.

Jak zainstalować CallPage na Joomla?

 

 

Cały proces instalacji wtyczki CallPage na stronę, stworzoną na platformie Joomla zajmuje kilka minut.

 

Jak zainstalować CallPage na Shoper możesz zobaczyć w poniższym filmiku:

 

 

Jeśli masz problem z instalacją widgetu CallPage na Joomla – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zainstalować.

Jak pobrać fakturę w CallPage? 

 

Faktury wystawione przez CallPage sp. z o.o. polskim podmiotom zawierają 23% VAT.  Dla zagranicznych podmiotów, które są płatnikami podatku VAT ta kwota nie jest naliczana.

 

Żeby pobrać fakturę, wejdź w panel i zakładkę Płatności, a następnie kliknij przycisk Pobierz fakturę.

 

 

Na tej stronie również możesz edytować dane, na które będą wystawiane wszystkie faktury.

 

Jeśli potrzebujesz faktury za płatność, która była zrealizowana przelewem bankowym na podstawie faktury proformy, prosimy o kontakt ze swoim doradcom lub o kontakt  na contact@callpage.io. Wystawimy fakturę w ciągu jednego dnia roboczego.

 

Jeśli masz problem z pobraniem faktury z zakładki Płatności – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację.

 

Co się stanie, jeśli doradca nie odbierze telefon w 28 sekund?

 

Jeśli klient zamówił połączenie, ale doradca nie oddzwoni, nasz system pokaże klientowi informację z przeprosinami oraz możliwością zamówienia połączenia w innym terminie.

 

Dodatkowo CallPage wyśle SMS do osoby odpowiedzialnej za obsługę rozmów w twojej firmie z informacją, że potencjalny klient zamówił połączenie, ale pracownicy firmy nie oddzwonili do niego (wraz z datą i numerem telefonu klienta).

 

 

Dodatkowo przeczytaj w kolejnym poście: Jak wygląda obsługa połączeń poza godzinami pracy?

Jak wygląda obsługa połączeń poza godzinami pracy?

 

W weekendy i po godzinach nasz system oferuje odwiedzającym stronę zamówienie rozmowy  z konsultantem w wybranym terminie.

 


W wybranym przez klienta dniu i godzinie nasz system połączy go automatycznie z twoim konsultantem.

5 minut przed rozmową system wyśle do potencjalnego klienta SMS z przypomnieniem o umówionej rozmowie.

 

 

Jak zmienić tekst i wygląd widgetu?

 

Wejdź w panel do zakładki  Widgety. Następnie wybierz opcję Edytuj obok widgetu, który chcesz zedytować:

 



Następnie wybierz opcję Personalizacja wyglądu. Na ekranie pojawi się okienko edycji, gdzie dopasujesz wygląd wtyczki wg własnych potrzeb.

 

 

  1. Żeby zmienić tekst, kliknij jakikolwiek napis na wtyczce, która znajduje się w lewej części ekranu.
  2.  Po prawej stronie ekranu znajdują się pozostałe funkcje, która pozwolą Ci:

 

  • wybrać ekran wtyczki, na którym chcesz zmienić i dopasować tekst oraz wybrać język, w którym będzie wyświetlana wtyczka,
  • dopasować schemat kolorów lub wybrać swój kolor,
  • zmienić pozycję przycisku na stronie oraz dodać spersonalizowane style CSS.

 

Po wszystkich zmianach kliknij przycisk Zapisz.

 

Jeśli masz problem z edycją wyglądu widgetu – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zedytować.

Jak dodać kilku użytkowników do jednego konta w CallPage?

 

Wejdź do panelu i kliknij przycisk w prawym górnym rogu.

 

 

Następnie wejdź w zakładkę Użytkownicy i kliknij Dodaj Użytkownika.

 



W okienku, które pojawi się na ekranie wpisz dane nowego użytkownika, wybierz rolę  Administrator i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

 

Na podany adres e-mail użytkownik otrzyma dane logowania do panelu.


Jeśli masz problem z dodaniem użytkowników do konta – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie wykonać.

Jak zweryfikować numer doradcy w CallPage?

 

Wejdź do panelu CallPage i kliknij przycisk w prawym górnym rogu.

 

 

Następnie wejdź w zakładkę Ustalenia, wybierz ID Rozmówcy i naciśnij Zweryfikuj obok wybranego numeru:

 

 

Następnie wybierz sposób potwierdzenia: SMS lub telefon. Jeśli wybierzesz SMS na podany numer w ciągu kilku sekund zostanie wysłana wiadomość z kodem weryfikacyjnym. Wpisz numer weryfikacyjny w okienku, które pojawi się na ekranie:

 

 

 

Po wpisaniu kodu kliknij Wyślij i wtedy numer zostanie zweryfikowany.

 

Jeśli masz problem z weryfikacją swojego numeru – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację.

Obejrzyj filmik i dowiedz się, czym są i jak działają reguły scoringowe:

Integracja CallPage z Google Analytics

 

Żeby zintegrować CallPage ze swoim kontem Goolge Analytics, wykonaj następujące kroki:

 

  1. Wejdź do zakładki Widgety i Edycja widgetu.

 

 

  1. Następnie wejdź do zakładki Integracje i utwórz Nową integrację.

 

 

  1. Z listy integracji wybierz Google Analytics i wpisz numer swojego konta GA w okienko, a następnie kliknąć Zapisz.

 

 

Gotowe!

 

Kod możesz znaleźć na swoim koncie GA:

 

 

 

Jakie dane będą wysyłane do twojego Google Analytics?

 

  • Wyświetlanie okienka CallPage (widget.opened)
  • Stworzone połączenie (call.created)
  • Zrealizowane połączenia (call.completed)
  • Przetwarzanie połączenia (call.in-progress)
  • Kliknięcie w przycisk CallPage (button.clicked)
  • Nowe zostawione adresy e-mail (data.added)

Wszystkie dane, które wysyła CallPage, możesz zobaczyć w GA w zakładce  Zachowanie > Zdarzenia  > Ogółem  > CallPage

Jeśli masz problem z integracją widgetu CallPage z Google Analytics – napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci wszystko poprawnie zintegrować.

Integracja CallPage z aplikacją przez Zapier

 

Informacja ta temat integracji CallPage przez Zapier już wkrótce będzie dostępna...

 

Instegracja CallPage z dowolną aplikacją przez Outcoming Webhook

 

Informacja ta temat integracji z dowolną aplikacją przez Outcoming Webhook już wkrótce będzie dostępna...

Description 3-4