Jak optymalizować procesy sprzedaży?

Przygotuj się na sporą dawkę wiedzy.
Kliknij poniżej i pobierz materiały z webinaru:

Pobierz prezentacjęJak działa CallPage

Nagranie z webinaru

video

Transkrypcja z webinaru

Jak optymalizować procesy sprzedaży

Temat jest wielowątkowy. Co więcej, to jest jeden z moich ulubionych tematów. Parę słów o mnie: jestem właścicielem Sellwise. Zajmuję się konsultingiem i trenerstwem. Mamy w Sellwise kilkudziesięciu klientów i zajmujemy się zwiększaniem przychodów tych osób. Ja jestem... ja osobiście jestem niespełnionym informatykiem, który poszedł na studia, bo bardzo lubił korzystać z komputera. Na pierwszym roku studiów zrozumiałem, że nie zostanę programistą. W związku z tym szybko związałem się z inną branżą. To była sprzedaż B2B. De facto, od pierwszych swoich poważnych kroków zawodowych ze sprzedażą jestem związany.

Jeżeli chodzi o doświadczenie, które jest najbardziej istotne z perspektywy dzisiejszego webinaru, to jest doświadczenie mojej współpracy z instruktorem Lean Enterprise. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. To jest najstarszy instytut leanu w Polsce. Jednocześnie taki, który jest... Nie powiem kłamstwa, jeśli powiem, że oni realizują największe projekty leanowe w Polsce. Optymalizują jedne z najtrudniejszych procesów w Polsce... Lean to jest metodyka zarządzania organizacjami, między innymi oczywiście. Lean mocno mówi o optymalizacji procesów. I wiele w nim o optymalizacji procesów jest. Lean pochodzi z produkcji, jako metoda. Natomiast proces jest procesem. Czy proces sprzedażowy, czy produkcyjny - można go optymalizować bardzo podobnie. Dużo moich doświadczeń wynika z tego, że znam tych panów. Świetni konsultanci.

Dosłownie dwa zdania o mojej firmie. Cztery obszary działalności. Głównie zajmujemy się konsultingiem i doradztwem w sprzedaży. Wspomagamy klientów w stałym osiąganiu wyników sprzedażowych. Drugi obszar: dedykowane szkolenia. Trzeci: technologie w sprzedaży, czyli wdrażamy CRM-y, portale B2B, panele B2B, systemy dla działów obsługi klienta. Ostatni obszar to taki, w którym wszystko się już zepsuło: problem solving.

Dziś mamy temat optymalizacji procesów. Będziemy mieli 4 duże punkty. Dwa będą trochę mniejsze... Krótko powiemy, czym jest proces. W drugim punkcie powiemy, czym jest optymalizacja tego procesu. Żeby sobie uwspólnić stany naszej głowy w tym temacie... Potem są duże punkty. Pierwszy: co zrobić przed optymalizacją procesu, zanim pomyślimy o tej optymalizacji. I później: jak podejść do samej optymalizacji. Punkt ostatni nie będzie polegał na przynudzaniu. Dam bardzo konkretne rady, które pomogą wam optymalizować procesy... tak po prostu. Nie ma tutaj punktu piątego - na koniec powiem o małych efektach biznesowych, na przykładzie mojej własnej firmy.

Wypróbuj wszystkie funkcje za darmo przez 7 dni!

Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę

Adres email musi mieć poprawny format

Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut