W Polsce e-mail jest często kojarzony ze spamem, a powód jest prosty — nie wiemy jak to robić w poprawny sposób. Cold e-mail to aktualnie najefektywniejszy sposób nawiązania bazpośredniego kontaktu pomiędzy dwoma osobami w świecie B2B. Natomiast, żeby to zrobić, trzeba spełnić dwa podstawowe warunki:
Marketerzy natomiast kojarzą cold e-maila z mailami newsletterowymi, które należy wysłać do miliona osób, żeby mieć jakieś efekty. Dobry cold e-mail można wysłać do 50 osób i mieć z tego niesamowite ROI.
Uzyskaj dostęp już teraz do pełnego nagrania webinaru Piotra Zaniewicza.
CEO @ RightHello
Założyciel i CEO RightHello - startupu wspierającego sprzedaż internetową z setkami klientów z całego świata. Absolwent Analizy Danych na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Współzałożyciel Gameboxed oraz SocialPaths.pl - firm tworzących aplikacje społecznościowe dla takich firm jak PriceWatersHouseCoopers, Energa, MTV, PKP czy PONS. Od lat związany z marketingiem i startupami.