Największe, najbardziej kosztowne i najciekawsze błędy w kampaniach AdWords na podstawie przeprowadzonych audytów

Zostaw swoje dane i zyskaj dostęp do bezpłatnych materiałów wideo!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Callpage Sp. z o.o. oraz otrzymywanie informacji drogą elektroniczną i telefoniczną.
krzysztof-marzec-deva-group-online-marketing-maraton-od-callpage.jpg

PROWADZĄCY

KRZYSZTOF MARZEC

Dyrektor Zarządzający, Deva Group

Kieruję agencją DevaGroup jako dyrektor zarządzający i współwłaściciel z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży. Pracował już przy projektach dla marek takich jak Conrad.pl, Open Finance, Comarch i Shoper.pl, duże doświadczenie zdobył tworząc i zarządzając działem SEO w Interia.pl, pracując również dla Grupy RMF i Wydawnictwa Bauer. Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords oraz Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z zakresu ww. tematyki. Pracuje również ze studentami prowadząc przedmiot na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, a także seminarium na Uniwersytecie Pedagogicznym. Specjalizuje się w nietypowych strategiach wykorzystujących synergię możliwości AdWords i content marketingu. Główne obszary zainteresowania to: e-commerce, mobile marketing oraz marketing lokalny.