MARKETINGOWE WTORKI #27

Zasięg i zaangażowanie
- tajne moce LinkedIn 
Nagranie z webinaru

MATERIAŁY Z WEBINARU

 

Uzupełniając formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną Uzupełniając formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od CallPage sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa, NIP 7010503522. Możesz cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

 

PawełB.jpg

Paweł Bronikowski

Co-founder @ Social Selling Hub

Żyje i oddycha #SocialSelling. Sprawia że osoby zaczynające pływać po oceanie mediów społecznościowych, zanurzają się, nabierają wprawy i czują się jak ryba w wodzie. Doskonale przekazuje wiedzę na warsztatach, szybko nawiązuje kontakt z ludźmi. Wizjoner i główny silnik, Social Selling Hub, pierwszej w Polsce agencji specjalizującej się w social selling. Swoją pracę lubi najbardziej za możliwość poznawania ciekawych ludzi i za opowiadanie z nimi inspirujących historii.

cykl-photo-2.png

O webinarze

Zasięg i zaangażowanie to dwa kluczowe czynniki sukcesu w social mediach. Zasięg nie istnieje bez zaangażowania, a zarazem im większe zaangażowanie tym większy zasięg. Zazwyczaj większą uwagę zwracamy na grupę odbiorców, którzy wchodzą w bezpośrednie interakcje z naszymi treściami poprzez polecenia i komentarze. Tymczasem grupa osób, która tylko czyta nasze treści (ZASIĘG), bywa nawet 1000 razy większa. Dowiesz się więc jak przekuwać zasięg na LinkedIn w sprzedaż.