REMARKETING DYNAMICZNY - KAMPANIE PRZY MNIEJSZYCH BUDŻETACH

Transkrypcja

Zobacz

Streszczenie

Pobierz

Prezentacja

Pobierz

Co znajdziesz w transkrypcji z prezentacji?

  • Co to jest remarketing?
  • Do czego potrzebny jest remarketing dynamiczny?
  • Remarketing dynamiczny vs remarketing standardowy
  • Plik produktowy w e-commerce
  • Remarketing dynamiczny - Facebook
  • Tworzenie reklam
  • Kampania w Google Ads
  • Optymalizacja kampanii
  • Optymalizacja zaawansowana
  • Ograniczenia

Remarketing dynamiczny - efektywne kampanie przy mniejszych budżetach

Co to jest remarketing?

Przejdźmy do tego, co to jest remarketing - jeszcze nie dynamiczny. Na tym slajdzie widzicie cały schemat tego, jaki użytkownik i strona i też system reklamowy muszą przejść, by ten remarketing zaczął działać. Zaczyna się od tego, że na stronie jest osadzony skrypt remarketingowy, w przeglądarce użytkownika zapisuje się ciasteczka lub też jego profil zostaje zmatchowany, jeżeli jest zalogowany do Facebooka z jego profilem, tudzież z profilem Google'a. Na koniec ktoś musi uruchomić reklamę, która wykorzysta te dane, czyli będzie zawierać takie informacje, że ten użytkownik na tej i na tej stronie, i później na podstawie tego taka reklama będzie danego użytkownika śledzić. Remarketing dynamiczny różni się tym, że jest spersonalizowany i zautomatyzowany. Czyli posiada więcej parametrów.

Czytaj więcej

Sprawdź nasze inne webinary

Poza Marketingowymi wtorkami z CallPage organizujemy również inne webinary. Zobacz o czym możesz jeszcze posłuchać od naszych ekspertów!