GRUPY PODOBNYCH ODBIORCÓW I ICH WYKORZYSTANIE NA FB

Transkrypcja

Zobacz

Streszczenie

Pobierz

Prezentacja

Pobierz

Co znajdziesz w transkrypcji z prezentacji?

  • Wyzwania kampanii na FB
  • Grupy docelowe - Facebook a Google
  • Inne formy remarketingu
  • Czym są grupy podobnych odbiorców
  • Grupa docelowa - farni marki
  • Czym jest grupa docelowa tzw. zimny ruch
  • Co to jest czarna skrzynka Facebooka
  • Jak powstają najbardziej wartościowe grupy docelowe
  • Zarządzanie grupą odbiorców
  • Źródła warte weryfikacji

Grupy podobnych odbiorców (lookalike audiences) i ich wykorzystanie na FB

Wstęp - wyzwania w kampaniach na FB
 
To jest zrzut ekranu z menedżera reklam. Prowadząc te działania reklamowe, wszyscy zmagamy się z podobnymi wyzwaniami. Chcemy, żeby ta ostatnia kolumna wyglądała jak najlepiej. Ostatnia w tym sensie, że u mnie znalazł się tam ROAS - czyli zwrot czy stosunek przychodów do kosztów kampanii... Pewnie wasze doświadczenia też będą w wielu sytuacjach podobne - że różne kampanie, ale też różne kreacje reklamowe przynoszą bardzo różne wyniki. Nawet jeśli ten finalny rezultat działań jest dobry, często jest tak, że obserwujemy bardzo duże różnice w tym, jak działają poszczególne elementy kampanii. No i to jest naturalne zjawisko. Bo różne grupy naszych odbiorców będą w różny sposób gotowe do tego, żeby skonwertować, dokonać zakupu, zostać leadem - zależy, jaki macie cel w swojej kampanii. Jest oczywiste, że ludzie, którzy mieli już kontakt z naszą marką, wchodzili wcześniej w interakcje, czyli w szczególności, że im mówimy tutaj o kampaniach... jeżeli mówimy o remarketingu, to spodziewamy się lepszych wyników. Na pewno wyzwaniem jest pozyskiwanie nowych klientów, skalowanie działań reklamowych, powiększanie budżetu, docieranie do nowych odbiorców i uzyskiwanie dotychczasowej rentowności tych działań. Nigdy nie będzie tak, że wszystkie typy kampanii przyniosą podobne rezultaty - na to nie ma co liczyć. Natomiast często jest tak, że największym wyzwaniem jest skuteczne docieranie do nowych klientów i powiększanie czy skalowanie kampanii. To jest temat, który świetnie spina się z grupami podobnych odbiorców.

Czytaj więcej

Sprawdź nasze inne webinary

Poza Marketingowymi wtorkami z CallPage organizujemy również inne webinary. Zobacz o czym możesz jeszcze posłuchać od naszych ekspertów!