JAK PROWADZIĆ EFEKTYWNE DZIAŁANIA E-MAIL MARKETINGOWE?

Transkrypcja

Zobacz

Streszczenie

Pobierz

Prezentacja

Pobierz

Co znajdziesz w transkrypcji z prezentacji?

  • Kilka słów o e-mail marketingu
  • Co zmieniło RODO?
  • Dlaczego dostarczalność jest tak ważna
  • Skąd pozyskać bazę mailingową
  • Jak budować szablony
  • Na czym polega optymalizacjia
  • Co i jak testować w przypadku e-mail marketingu

Jak prowadzić efektywne działania e-mail marketingowe?

Agenda na dzisiaj wygląda tak: porozmawiamy sobie o e-mail marketingu. Następnie przejdziemy do bazy klientów, później do budowy szablonu i do optymalizacji kampanii. Tak naprawdę, jeśli chodzi o e-mail marketing, porozmawiamy na początku... Spróbuję was przekonać... zwłaszcza tych, którzy zastanawiają się, czy e-mail marketing jest wciąż wart inwestycji... Przedstawię wam kilka istotnych faktów, podkreślających ważność tej formy marketingu bezpośredniego.

Ten slajd tak naprawdę może was przekona - mam nadzieję. Okej, jeżeli chodzi o zasięg... porównajmy sobie statystyki. Na Twitterze mamy ok. 30 mln kont, a na Facebooku - 2,2 mld osób. E-mail tak naprawdę ma... prawie 5 mld ludzi. I to jest tendencja wzrostowa. Każdy z nas posiada prawie ten adres mailowy. Potrzebujemy go wszędzie, do zrobienia zakupów online, do rejestracji na portalach społecznościowych. Każdy, kto jest w sieci, posiada adres mailowy. Dlatego zasięg tego e-mail marketingu jest ogromny. Jeśli chodzi o dostarczalność, w przypadku Facebooku ogranicza on nam liczbę wyświetleń postów w newsfeedzie na rzecz płatnych postów. Nie każdy fan zobaczy nasz post, a w e-mail marketingu, jeśli uda nam się trafić do skrzynki odbiorczej, zamiast do spamu, wtedy możemy osiągnąć lepsze wyniki. Więc dostarczalność w e-mail marketingu jest równie istotna. Jeżeli chodzi o konwersje...

Czytaj więcej

Sprawdź nasze inne webinary

Poza Marketingowymi wtorkami z CallPage organizujemy również inne webinary. Zobacz o czym możesz jeszcze posłuchać od naszych ekspertów!