E-LEARNING, JAK GO TWORZYĆ I SPRZEDAWAĆ W INTERNECIE

Transkrypcja

Zobacz

Streszczenie

Pobierz

Prezentacja

Pobierz

Co znajdziesz w transkrypcji z prezentacji?

  • Czym jest kurs online?
  • Jakie są strategie generowania kursu online
  • Rozróżnienie pomiędzy tematem kursu a problemem, który rozwiązuje
  • Jak wypromować kurs online?
  • Ile powinno trwać wideo
  • Jak sprzedawać kursy online
  • Trzy fazy autonomicznego modelu online
  • Jak sprawdzać konkurencję

E-learning, jak go tworzyć i sprzedawać w Internecie

Temat e-learningu, kursów digitalowych jest bardzo żywy. W Polsce jesteśmy na tym gruncie wciąż w stadium rozwojowym. Jeżeli jesteś w swojej branży ekspertem, który chce stworzyć kurs online i nie potrafisz wymienić dziesięciu naprawdę świetnych, innych programów e-learningowych, to znaczy, że nie masz jeszcze konkurencji. Dlatego, że musimy myśleć zawsze na dużą skalę. W Polsce mamy setki tysięcy osób potencjalnie zainteresowanych twoim produktem. Tak naprawdę miliony ludzi. Jeżeli nagrywasz w innych językach, to masz cały świat do swojej dyspozycji. Jeśli myślimy w skali globalnej, e-learning to coś, czym warto się zająć, co najmniej na najbliższe dwa lata, a później zobaczymy... Nie wiem, w którą stronę pójdzie internet. Ale wiadomo, że w Polsce ten trend jak najbardziej się zaczął. Jest coraz bardziej widoczny. Porównując z tym, co się dzieje w Stanach, ja mogę powiedzieć, że absolutnie jesteście w dobrym miejscu i w dobrym czasie, żeby się tym tematem zająć. To, co jest tutaj... to co może się wydawać takim ciekawym zjawiskiem, jeżeli chodzi o e-learning... to osoby, które się jeszcze tym nie zaczęły zajmować... im się to wydaje bardzo trudne.

Czytaj więcej

Sprawdź nasze inne webinary

Poza Marketingowymi wtorkami z CallPage organizujemy również inne webinary. Zobacz o czym możesz jeszcze posłuchać od naszych ekspertów!