CO KAŻDY MANAGER POWINIEN WIEDZIEĆ O CHARYZMIE?

Transkrypcja

Zobacz

Streszczenie

Pobierz

Prezentacja

Pobierz

Co znajdziesz w transkrypcji z prezentacji?

  • 4 rodzaje charyzmy
  • Czy charyzmy można się nauczyć?
  • Komunikacja w przemówieniach publicznych
  • Dlaczego głos ma znaczenie?
  • Jak ważny jest język ciała
  • Pewność siebie - jak walczyć ze stresem
  • Przygotowanie do wystąpienia publicznego
  • Sesja Q&A

Co każdy manager powinien wiedzieć o charyzmie?

Zacznijmy: co każdy manager powinien wiedzieć o charyzmie. Chcę zacząć od opowiedzenia wam pewnej historii. Historii, która tyczy się gali organizowanej przez firmę Cantor Fitzgerald - to jest coroczna gala charytatywna, organizowana w Nowym Jorku. Powstała dlatego, że chcieli wspierać rodziny ofiar osób, które zginęły w ataku terrorystycznym na World Trade Center. I na tej gali co roku jest mnóstwo osób ze świata biznesu, mediów, z Hollywood. Chciałem wam opowiedzieć o gali, która odbyła się w 2015 roku, bo na tej gali również pojawiły się duże nazwiska - był Robert De Niro, Jake Gyllenhaal, Shaquille O'Neal. Uczestnicy gali rozmawiali ze sobą normalnie, wszystko było okej, wszyscy chodzili z drinkami. W pewnym momencie otworzyły się drzwi i wszyscy zamarli. Spojrzeli na to, kto wszedł i zaczęły się szmery, rozmowy. Osobą, która pojawiła się w drzwiach, był prezydent Stanów Zjednoczonych, Bill Clinton. Po gali ludzie mówili, że w momencie, gdy z Clintonem rozmawiali, czuli się, jakby świat się zatrzymał; jakby nie było zupełnie nikogo innego oprócz nich samych. Taką moc miał Clinton; ludziom wydawało się, że to oni są najważniejsi, gdy z nim rozmawiali.

Czytaj więcej

Sprawdź nasze inne webinary

Poza Marketingowymi wtorkami z CallPage organizujemy również inne webinary. Zobacz o czym możesz jeszcze posłuchać od naszych ekspertów!