BEZPŁATNE SZKOLENIE ONLINE

Dlaczego czas reakcji to kluczowy
czynnik w procesie sprzedaży?

Poznaj 5 sposobów na jego poprawę!

Termin: środa, 20 marca 2019 | godzina 11:00

Liczba zapisanych: 320

*Dostępnych 500 miejsc.

Podczas szkolenia dowiesz się:

Czym jest Lead Response Time, i jak go mierzyć prawidłowo?
Dlaczego Lead Response Time wpływa na współczynnik konwersji oraz ilość zamkniętych sprzedaży?
Dlaczego tacy giganci jak Facebook i Google postawili na Lead Response Time?
Jak obecnie wygląda sytuacja na rynku i dlaczego 50% firm nie odpowiada na zapytanie potencjalnych klientów?
callpage_team_photos_cropped_sergey

Sergey 
Butko 

CMO at CallPage 

 

Współzałożyciel i szef działu marketingu CallPage. Ma pięcioletnie doświadczenie w marketingu. Doświadczenie i wiedzę zdobywał realizując projekty marketingowe w m.in. firmie konsultingowej oraz tworząc strony internetowe po godzinach. Pasjonuje się optymalizacją współczynnika konwersji i inteligentnymi sposobami na generację leadów.

callpage_team_photos_cropped_jakub_1

Jakub  
Zięcina

Head of Inbound at CallPage

 

Marketer z 6 letnim doświadczeniem w branży. Specjalizuje się w kompleksowych strategiach i wdrożeniach marketingowych dla B2B. Współpracował z takimi markami jak: SsangYong, Isuzu, Ricoh czy Timberland. Zafascynowany nowościami MarTech ze szczególnym naciskiem na Marketing Automation i możliwościami jakie daje jego wykorzystanie w strategiach marketingowych.

Zapisz się na inne nadchodzące webinary