Temat webinaru:

Jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce dzięki obsłudze telefonicznej

Podczas webinaru zaprezentujemy:

 

  •  Odpowiedź na pytanie, dlaczego dostajesz tak mało telefonów od potencjalnych klientów;
  • Sposoby na zwiększenie ilości telefonów od potencjalnych klientów;
  •  Metody na pozytywne zaskoczenie klienta za pomocą obsługi telefonicznej;
  • Triki, dzięki którym zwiększysz sprzedaż przez telefon; 
  • Garść statystyk i liczb związanych z telefoniczną obsługą klienta; 
  •  Dane i informacje, które warto zbierać przy obsłudze telefonicznej;

 

Prezentacja będzie trwać 40 minut. Dodatkowo 15 minut zostanie poświęcone na sesję pytań i odpowiedzi.

 

Wypełnij formularz i uzyskaj dostęp do materiałów z webinaru

Twoje dane nie zostaną nikomu udostępnione.

Webinar prowadzi:

ross photo.png

 

Ross Knap

 

Współzałożyciel i Prezes Zarządu w CallPage. Ma 5-letnie doświadczenie  w e-commerce oraz doradztwie biznesowym. Jest częstym prelegentem na konferencjach branżowych. Wiedzę teoretyczną zdobywał w Szkole Głównej Handlowej i  Strasbourg Business School.