Temat webinaru:

Jak wykorzystać proces obsługi klienta do zwiększenia sprzedaży

 
Celem każdej firmy jest zysk, a zysk można osiągnąć tylko dzięki dobrej współpracy z klientem. W końcu - zadowolony klient nie tylko kupi Twój produkt lub usługę, ale też chętnie do Ciebie wróci.
 
W czasie webinaru:
 
  • dowiesz się, dlaczego obsługa klienta jest taka ważna,
  • poznasz wyniki badań z których dowiesz się, dlaczego klienci nie lubią kontaktować się z biurami obsługi,
  • zobaczysz, jakie zmiany możesz wprowadzić od ręki w swojej firmie, by ulepszyć obsługę klienta,
  • będziesz mógł zadać pytania dotyczące obsługi klienta.
 
Pobierz darmowe materiały z webinaru organizowanego przez Thulium i CallPage i naucz się, jak wykorzystać obslugę klienta do zwiększenia sprzedaży! 
 
 

Wypełnij formularz i pobierz nagranie oraz prezentację z webinaru

Twoje dane pozostaną jedynie do dyspozycji CallPage i Thulium.

Webinar prowadzą:

bartnikowski_thulium.jpg

Marek Bartnikowski       thulium_logo.jpg

CEO & Założyciel @ Thulium

 

Od 2006 roku systematycznie rozwija produkt do obsługi klienta. Z początku skupiony na rynku call center, obecnie prowadzi firmę w z branży oprogramowania do customer support. Zaczynał jako programista, następnie przeszedł przez wszystkie stanowiska w swojej organizacji (programista, sprzedawca, doradca, administrator linux, wsparcie klienta). Obecnie dba o to, żeby praca w Thulium przynosiła wszystkim osobistą satysfakcję. Orędownik zarządzania TQM. Prywatnie ściga się w maratonach MTB.

NATALIA.jpg

Natalia Maruszczak

Szef Działu Sprzedaży @ CallPage

W 2009 roku zaczęłam pracę jako konsultant telefoniczny. Praca nauczyła mnie najważniejszej rzeczy: nieważne co sprzedajesz, a w jaki sposób to robisz! Po roku pracy na słuchawce awansowałam na team lidera, pracowałam jako szkoleniowiec oraz kierownik projektu, gdzie zarządzałam 60 osobowym zespołem. To co robię sprawia mi ogromną przyjemność i satysfakcję. Uwielbiam pracować z ludźmi i każdego dnia przekazywać im swoją wiedzę oraz motywować do działania.