Dlaczego landing page nie działa?

Webinar przeprowadzony w ramach Online Marketing Maratonu
Edycja 2016

Dobry landing, to taki, który pozwala efektywnie realizować cel kampanii marketingowej. Nieważne, czy jest on graficznym dziełem sztuki, popisem umiejętności storytellerskich copywritera, czy powstawał nakładem pracy całego działu deweloperskiego. Landing page ma realizować swój cel. W przypadku landingów sprawdza się zasada, że mniej znaczy więcej. Zazwyczaj, im mniej niepotrzebnych elementów na stronie, tym lepiej dla konwersji.

 

Uzyskaj dostęp już teraz do pełnego nagrania webinaru Roberta Marczaka

 

Uzyskaj dostęp do materiałów z webinaru Roberta Marczaka

Dlaczego landing page nie działa?

PROWADZĄCY

ROBERT MARCZAK

Growth Manager, Landingi

Growth Manager w Landingi. Każdego dnia przeszukuje internet w poszukiwaniu nowych landingów. Prywatnie mąż i ojciec, fan nowych technologii i sportów walki. Uzależniony od tatuaży i Twittera.