Survicate-logo.png

10 sposobów na wykorzystanie opinii klientów

 

Z webinarium dowiesz się, jak w praktyczny sposób wykorzystać opinie klientów i osób odwiedzających Twoją stronę, aby zwiększyć sprzedaż. Pokażę to na konkretnych przykładach klientów Survicate. Dodatkowo, dowiesz się, w jaki sposób możesz zbierać opinie klientów i poznasz przydatne narzędzia.

 

Dowiesz się, jak aktywne zbieranie i analizowanie opinii klientów pomaga:

  • zmniejszyć porzucenia koszyka
  • zoptymalizować ścieżkę zakupową
  • poprawić stronę internetową
  • zwiększyć lojalność klientów
  • tworzyć lepszą treść na bloga
  • poprawić jakość wsparcia klientów
  • dowiedzieć się, jak klienci trafiają na Twoją stronę 
  • jakich nowych usług lub produktów oczekują klienci
  • odkryć, jakie są Twoje największe przewagi nad konkurencją
  • znaleźć nowe kanały dotarcia do potencjalnych klientów.

 

Uzyskaj dostęp do nagrania oraz prezentacji z webinaru już teraz!

Lucjan-Kierczak-Survicate.jpg

PROWADZĄCY

Lucjan Kierczak

Inbound Marekter w Survicate

Od ponad półtora roku pracuję jako inbound marketer w Survicate. Gdy zaczynałem pracę, Survicate było prostym narzędziem do zbierania opinii osób odwiedzających strony internetowe używanym przez kilkunastu klientów. Obecnie jest to jedno z najbardziej zaawansowanych narzędzi do zbierania opinii klientów używane przez takie firmy jak Nationale Nederlanden, GetResponse czy Wharton.