Zapewnij doskonałe doświadczenie klienta i popraw satysfakcję klienta z CallPage
Odbieraj telefony klientów w kilka sekund i bezproblemowo udzielaj im pomocy
Zaufane przez firmy na całym świecie







Odbieraj telefony klientów w kilka sekund i bezproblemowo udzielaj im pomocy
Bądź w stanie zapewnić doskonałą obsługę klienta w kilka sekund. Nie każ klientom czekać godzinami, aby uzyskać uwagę i pomoc, której potrzebują i na którą zasługują.
Korzystaj z kanału komunikacji, który ułatwia obsługę klientów lub użytkowników zajmujących się problemami technicznymi. Szybciej rozwiązuj ich problemy.
Kontroluj poziom obsługi klienta, który zapewniają Twoi agenci. Monitoruj sposób, w jaki przedstawiciele firmy wchodzą w interakcję z klientami i znajdź sposoby na poprawę satysfakcji klientów.
Millenialsi mają tendencję do korzystania z czatu na żywo jako preferowanego kanału w odniesieniu do zakupów online i prostych zapytań, podczas gdy klienci w wieku 55 lat i starsi częściej korzystają z telefonu zamiast czatu.
W przypadku skomplikowanych spraw, takich jak zapytania finansowe, istnieje znacznie większa preferencja kontaktu telefonicznego wśród wszystkich grup wiekowych.
Klienci oceniają natychmiastową odpowiedź jako ważną lub bardzo ważną
gdy potrzebują wsparcia technicznego lub obsługi klienta
Klienci muszą czekać zbyt długo, aby dotrzeć do obsługi klienta.
Klienci nie wiedzą, z którym działem się skontaktować i są wielokrotnie przekierowywani.
Firmy nie udostępniają klientom kanałów komunikacji, z których mogliby skorzystać po godzinach.
Agenci obsługi klienta są przytłoczeni liczbą połączeń, jeśli korzystają z tradycyjnego telefonu stacjonarnego.
Odbieraj telefony i zapytania klientów szybciej dzięki automatycznemu oddzwanianiu.
Użyj CallPage, aby połączyć klientów z odpowiednim działem na początku ich rozmowy.
Korzystaj z zaawansowanych funkcji analitycznych oferowanych przez CallPage, aby stale ulepszać obsługę klienta.
Oto przykłady branż, w których połączenia telefoniczne wciąż prosperują
Błyskawicznie łącz się z odwiedzającymi strony internetowe za pomocą callback.
Twój potencjalny klient może zamówić połączenie na później. Zarówno prospekt jak i konsultant otrzymają przypomnienie o zaplanowanym połączeniu.
Korzystaj z trybu nocnego, aby gromadzić więcej potencjalnych klientów o wysokiej jakości sprzedaży, gdy Twój zespół jest offline.
Dodaj działy do widgetu, aby potencjalni klienci mogli bezpośrednio łączyć się z konsultantami.
Dotrzyj do potencjalnych klientów z dowolnego formularza na stronie internetowej, do którego wpiszą swój numer telefonu używając naszego systemu.
CallPage może jednocześnie dzwonić do wszystkich agentów i łączyć klientów z pierwszym konsultantem, który odbierze telefon.
Jesteśmy naprawdę zadowoleni z wyników dostarczonych przez CallPage. Każdego dnia nasi agenci odbierają telefony od klientów zainteresowanych naszymi usługami. Widzimy bezpośredni związek między wdrożeniem CallPage a wzrostem zadowolenia klientów.
Lavinia Dragota, Marketing & PR Responsible w KRUK
To połączenie wygenerowane przez CallPage, które odbiera Twój doradca, żeby połączyć się z osobą odwiedzającą Twoją stronę internetową (czyli potencjalnym klientem). Nie liczymy połączeń krótszych niż 10 sekund.
Stworzyliśmy specjalną listę, do której możesz dodać dowolny kontakt. Zostanie on wtedy zablokowany. Lista może zawierać numery telefonów lub adresy IP.
Tak
Nie, możesz przetestować pełną wersję aplikacji bez żadnych zobowiązań przez 7 dni.
Poinformujemy Cię wcześniej, więc będziesz mógł dodać nowe połączenia lub poczekać do końca miesiąca, aż zostaną one dodane automatycznie.
Instalujesz widget na swojej stronie i odbierasz połączenia przez 7 dni. Następnie decydujesz, czy chcesz kontynuować współpracę. Po okresie testowym możesz zrezygnować ze współpracy, bez żadnych zobowiązań, przejdź na płatny plan, lub możesz korzystać z darmowej wersji aplikacji.
Konsumenci oczekują reakcji w czasie rzeczywistym 24/7. Z badań HubSpot wynika, że na każdym etapie kontaktu z marką kupujący określali szybki kontakt ze sprzedawcą jako „ważny” lub „bardzo ważny”. Zwrócili na to uwagę w 82% przypadków, gdy mieli pytania dotyczące sprzedaży lub marketingu. „Szybki kontakt” oznacza 10 minut lub mniej.
Tak, możesz to zrobić w dowolnym momencie.