#callpagefamily #success #youngandambitious #hardwork

Junior Customer Success Specialist

Miejsce pracy: Kraków

Z rozwiązań CallPage korzystają klienci polscy, jak i zagraniczni. Chcemy, żeby tych drugich było coraz więcej i dlatego rozbudowujemy nasz zespół odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów spoza Polski. Celujemy w szczególności w firmy z USA, więc Twój angielski musi być naprawdę super. Oczekujemy też mega zaangażowania i doświadczenia w sprzedaży B2B - jeśli była to sprzedaż rozwiązań IT, widzimy Cię w naszym zespole choćby jutro!

CO U NAS?

 

CallPage to młody i ambitny team, który pracuje nad aplikacją, umożliwiającą konwertowanie osób odwiedzających stronę internetową w klientów. Zaczynaliśmy w 2015 roku jako mała grupa. W chwili obecnej nasza załoga liczy 40 osób.

Dzięki naszemu widgetowi osoby zainteresowane ofertą na stronie www mogą zostawić swój numer telefonu, a system automatycznie powiadomi o tym konsultanta. Z możliwości, którą dajemy, korzysta już ok. 3 tys. firm z Polski i zagranicy.

Obecnie mocno rozwijamy się w obszarze badawczo - rozwojowym. Od strony technologicznej skupiamy się na wprowadzeniu sztucznej inteligencji i machine learning, a biznesowo orientujemy się na działanie zagranicą, głównie w USA.

 

 

office (1).jpg

 

 

Pisali o nas:

 

businessinsider-logo.png

logo brief.png

puls-biznesu-logo.png

Forbes_logo.svg.png

 

 

Warunki

 

brainstorming.png

Obowiązki:

✓ Opieka nad stałymi klientami, zapewnienie obsługi klienta na jak najwyższym poziomie,

✓ Bieżące wsparcie klientów (obsługa chatu, kontakt mailowy i telefoniczny w języku polskim i angielskim),

✓ Pomoc klientom w pełnym korzystaniu z funkcjonalności systemu oraz poszerzanie zakresu usług, z których korzystają,

✓ Dbanie o prawidłowy obieg faktur i umów,

✓ Pomoc klientom w konfiguracji panelu użytkownika,

✓ Zgłaszanie błędów w systemie (używamy Jira),

✓ Rozwiązywanie problemów technicznych we współpracy z działem IT,

✓ Raportowanie wyników swojej pracy,

✓ Realizowanie postawionych celów.

 

 

Wymagania:

✓ Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (min. C1),

✓ Nastawienie na realizację celu,

✓ Chęć podejmowania wyzwań i inicjowania zmian w trosce o jak najlepsze standardy współpracy z klientami,

✓ Dojrzałość biznesowa oraz profesjonalna postawa,

✓ Umiejętność pracy w zespole,

✓ Zaangażowanie i odpowiedzialność,

✓ Umiejętność pracy w sytuacjach stresujących,

✓ Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,

✓ Elastyczność i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,

✓ Dostępność do pracy na pełny etat,

✓ Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w zakresie współpracy z klientami z sektora B2B (obsługa klienta, sprzedaż, suport).

 

Oferujemy:

✓ Niekorporacyjne środowisko pracy – pracę w młodym i ambitnym zespole,

Możliwości rozwoju zależne od Twojego planu, pomysłów i organizacji czasu,

Realną szansę na wykorzystywanie języka angielskiego na co dzień,

✓ Rynkowe wynagrodzenie,

✓ Pakiet benefitów,

✓ Pracę w nowym, komfortowym biurze na Zabłociu,

✓ Okazjonalną pracę zdalną.

Poznaj firmy korzystające z naszego produktu:

ZnanyLekarz_edited

UPC_logo_(2017)

ideabank

Virgin-logo.svg

Dlaczego warto pracować z nami:

✓  Jesteśmy otwarci na świeże podejście do rozwiązywania problemów,

✓  Swobodna atmosfera, a w chillroomie PS4 ze sporą ilością najnowszych tytułów oraz wygodne bean bagi w całym biurze,

✓  Jesteśmy międzynarodowym, młodym zespołem (średnia wieku 28 lat),

✓  Działamy na rynkach na całym świecie m.in. Polska, USA, Brazylia, Wielka Brytania, Ukraina,

✓ Posiadamy duży budżet na wyjścia integracyjne.

 

Aplikuj teraz