#callpagefamily #customer #support #reporting #youngandambitious #hardwork

Customer Support Specialist

Miejsce pracy: Kraków

Szukamy osób, które pomogą nam zapewnić stałe wsparcie dla klientów korzystających z rozwiązań CallPage. Zależy nam na Twojej znajomości języka angielskiego oraz dostępności pod kątem pracy na pełny etat w godz. 9-17 lub 14-22. My zadbamy o to, by nasz widget nie miał przed Tobą tajemnic! 😉

CO U NAS?

 

CallPage to młoda i ambitna rodzina, która pracuje nad aplikacją, która umożliwia konwertowanie osób odwiedzających stronę internetową w klientów. Zaczynaliśmy w 2015 roku jako mała grupa. W chwili obecnej nasza załoga liczy ponad 50 osób. Osoby zainteresowane ofertą na stronie www mogą dzięki naszemu widgetowi zostawić swój numer telefonu, a system automatycznie powiadomi o tym konsultanta. Z możliwości, którą dajemy, korzysta już ok. 3 tys. firm  z Polski i zagranicy.

Jesteśmy dumni, że właśnie dostaliśmy dowód megazaufania i potwierdzenie słuszności kierunku, który wybraliśmy: otrzymaliśmy 17 mln złotych wsparcia na wdrożenie naszych planów! Wspierają nas globalni inwestorzy: TDJ Pitango Ventures, Innovation Nest i Market One Capital. W najbliższym czasie będziemy się mocno rozwijać w obszarze badawczo - rozwojowym. Od strony technologicznej skupiamy się na wprowadzeniu sztucznej inteligencji i machine learning, a biznesowo orientujemy się na działanie zagranicą, głównie w USA.  #callpagefamily  #customer  #success  #youngandambitious  #hardwork 

 

 

office (1).jpg

 

 

Pisali o nas:

 

businessinsider-logo.png

logo brief.png

puls-biznesu-logo.png

Forbes_logo.svg.png

 

 

Warunki

brainstorming.png

Oferujemy

✓ Intensywne wdrożenie i potężną dawkę wiedzy, dzięki którym szybko staniesz się specjalistą w zakresie świadczonych przez nas rozwiązań,

✓ Niekorporacyjne środowisko pracy – pracę w młodej (średnia wieku: 28 lat 😊)
i ambitnej rodzinie,

✓ Pracę w nowym, komfortowym biurze na Zabłociu,

✓ Rynkowe wynagrodzenie,

✓ Pakiet benefitów,

✓ Możliwości rozwoju zależne od Twojego planu, pomysłów i organizacji czasu,

✓ Duży budżet na wyjścia integracyjne,

✓ Realną szansę wykorzystywania języka angielskiego na co dzień w pracy.

Obowiązki

✓ Bieżące wsparcie klientów (obsługa chatu, kontakt mailowy i telefoniczny w języku polskim i angielskim),

 Pomoc klientom w konfiguracji panelu użytkownika,

 Zgłaszanie błędów w systemie (używamy Jira),

 Rozwiązywanie problemów technicznych we współpracy z działem IT,

 Przyjmowanie zgłoszeń od handlowców

 Doraźnie: testowanie nowych funkcjonalności systemu oraz błędów.a

brainstorming.png

Wymagania

✓ Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozmowę z klientami,

✓ Dostępność do pracy na pełny etat w stałych godzinach 9-17 lub 14-22

✓ Umiejętność współpracy z klientem,

✓ Chęć uczenia się nowych rzeczy i podejmowania wyzwań,

✓ Umiejętność pracy w zespole,

✓ Mile widziane, choć niekonieczne: doświadczenie w kontakcie z klientem (sprzedaż, support)

Dołącz do zespołu CallPage

Wypełnij formularz i zacznij proces rekrutacji

 

Uzupełniając formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną Uzupełniając formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od CallPage sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa, NIP 7010503522. Możesz cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

 

Poznaj firmy korzystające z naszego produktu:

Dlaczego warto pracować z nami:

✓  Jesteśmy otwarci na świeże podejście do rozwiązywania problemów

✓  Swobodna atmosfera, a w chillroomie PS4 ze sporą ilością najnowszych tytułów oraz wygodne bean bagi w całym biurze

✓  Jesteśmy międzynarodowym, młodym zespołem (średnia wieku 28 lat)

✓  Działamy na rynkach na całym świecie m.in. Polska, USA, Brazylia, Wielka Brytania, Ukraina

✓ Posiadamy duży budżet na wyjścia integracyjne