CallPage to szybkość oddzwonienia i automatyzacja
Małe i duże firmy instalują CallPage zamiast popupów dla szybkiego kontaktu w ciągu 28 sekund. Szybkość oddzwonienia i automatyzacja jest tym, co wyróżnia CallPage od popupów.
Te firmy zrezygnowały z popupów na korzyść CallPage:
Odróżnij się od konkurencji
Zainstaluj CallPage i póki konkurencja ręcznie oddzwania do swoich klientów, szukając numer w CRMie, Ty nawiążesz dobry kontakt w ciagu 28 sekund, który zaowocuje potencjalną sprzedażą.
CallPage to nie tylko popup:
WIDGET NA STRONIE

SEGMENTACJA POŁĄCZEŃ

PANEL KLIENTA

Dla czego firmy wybierają CallPage:

DLA SPRZEDAŻY
Narzędzie oszczędza czas, pomaga w uzyskaniu cieplejszych leadów ze strony internetowej oraz pozwala na domykanie sprzedaży w trakcie trwania połączenia. CallPage zwiększa również szybkość reakcji oraz integruje się z popularnymi systemami CRM.
Popularne funkcjonalności:
- Callback w 28 sekund
- Połączenie w wybranym czasie
- Integracja z CRM
Zacznij testować >>
DLA MARKETERÓW
Narzędzie Callback pomoże Ci konwertować więcej wizytujących stronę na połączenia telefoniczne od potencjalnych klientów. Dzięki CallPage dostarczysz więcej leadów i potencjalnych szans sprzedażowych.
Popularne funkcjonalności:
- Generacja leadów
- Targetowanie leadów
- Panel analityczny
Zacznij testować >>
DLA DZIAŁU WSPARCIA KLIENTA
Dzięki CallPage możesz generować leady na dużą skalę. Oprogramowanie do oddzwaniania, które pomoże Ci poprawić wrażenia użytkownika i przekształcić więcej odwiedzających w połączenia telefoniczne dla Twojego zespołu sprzedaży.
Popularne funkcjonalności:
- Callback w 28 sekund przez link
- Personalizacja widgetu
- Panel ticketów połączeń
Zacznij testować >>Główne wyzwania firm działających online w 2021 roku

Marnowane leady
39% wszystkich leadów pozostaje bez odpowiedzi i gubi się w procesie sprzedaży.

Koszt leadów
Koszt pozyskania leadów w internecie w ciągu ostatniego roku wzrósł o 335%.

Ograniczona cierpliwość
90% klientów twierdzi, że natychmiastowa reakcja jest bardzo ważna.

Szybkość = Konwersja
Najlepsze szanse na udany kontakt z leadem to 5 minut.
Funkcję, których nie mają inne popupy:

Automatyczne dwukierunkowe połączenia w kilka sekund
Błyskawicznie łącz się z odwiedzającymi strony internetowe za pomocą dwukierunkowego połączenia telefonicznego.

Automatycznie planuj połączenia na później
Twoi potencjalni klienci mogą zaplanować oddzwonienie z wyprzedzeniem zgodnie z ich wygodą.

Konwertuj odwiedzających witrynę 24/7
Korzystaj z trybu poza biurem, aby gromadzić więcej potencjalnych klientów o wysokiej jakości sprzedaży, gdy Twój zespół nie jest online.

Wizualne działy IVR
Dodaj działy do swojego widżetu, aby potencjalni klienci mogli bezpośrednio łączyć się z konsultantami.

Integracje z polami telefonicznymi na stronach internetowych
Natywna integracja z Twoim formularzem na Twojej stronie, która pomoże Ci odbierać automatyczne połączenia.

Dzwonienie do wielu agentów i ponawianie nieudanych połączeń
CallPage może jednocześnie dzwonić do wszystkich agentów i łączyć klientów z pierwszym konsultantem, który odbierze telefon.
Dodaj CallPage zamiast popupów do swojej strony od dzisiaj!
Pozwól odwiedzającym Twoją stronę internetową na skontaktowanie się z Tobą w przeciągu sekund dzięki wdrożeniu rozwiązania callback, takiego jak CallPage. To narzędzie zainstalowane na Twojej stronie zachęca do natychmiastowego kontaktu i łączy potencjalnego klienta z konsultantem w 28 sekund, wpływając bezpośrednio pozytywnie na konwersję oraz wyniki sprzedażowe
Ross Knap, Prezes Zarządu CallPage

Najczęściej zadawane pytania
Czym jest połączenie przychodzące?
To połączenie wygenerowane przez CallPage, które odbiera Twój doradca, żeby połączyć się z osobą odwiedzającą Twoją stronę internetową (czyli potencjalnym klientem). Nie liczymy połączeń krótszych niż 10 sekund.
Czy plan BASIC jest naprawdę darmowy?
Tak
Co się stanie, jeśli przekroczę limit połączeń dostępnych na miesiąc?
Poinformujemy Cię wcześniej, więc będziesz mógł dodać nowe połączenia lub poczekać do końca miesiąca, aż zostaną one dodane automatycznie.
Jak czas odpowiedzi na zapytanie wpływa na sprzedaż?
Konsumenci oczekują reakcji w czasie rzeczywistym 24/7. Z badań HubSpot wynika, że na każdym etapie kontaktu z marką kupujący określali szybki kontakt ze sprzedawcą jako „ważny” lub „bardzo ważny”. Zwrócili na to uwagę w 82% przypadków, gdy mieli pytania dotyczące sprzedaży lub marketingu. „Szybki kontakt” oznacza 10 minut lub mniej.
Co jeśli ktoś złośliwie będzie chciał się połączyć z moją firmą?
Stworzyliśmy specjalną listę, do której możesz dodać dowolny kontakt. Zostanie on wtedy zablokowany. Lista może zawierać numery telefonów lub adresy IP.
Czy potrzebuję karty kredytowej, aby rozpocząć okres próbny?
Nie, możesz przetestować pełną wersję aplikacji bez żadnych zobowiązań przez 7 dni.
Jak działa wersja testowa?
Instalujesz widget na swojej stronie i odbierasz połączenia przez 7 dni. Następnie decydujesz, czy chcesz kontynuować współpracę. Po okresie testowym możesz zrezygnować ze współpracy, bez żadnych zobowiązań, przejdź na płatny plan, lub możesz korzystać z darmowej wersji aplikacji.
Czy mogę anulować swoją subskrypcję?
Tak, możesz to zrobić w dowolnym momencie.