#MMP005 | Magda Urban | Jak rozkręcić nową markę odzieżową?

Magda Urban, założycielka marki odzieżowej Urban Legend opowie o wyzwaniach młodych przedsiębiorców oraz jak bez zewnętrznej pomocy samodzielnie stworzyła i rozkręciła własny brand. Podzieli się swoim know-how z zakresu market fit oraz tym, jak przeprowadza miedzynarodową ekspencję Urban Legend.

Kluczowe aspekty

  • Jak dopasować nowy produkt do rynku.
  • Jak przeprowadzać ekspansję na zagraniczne rynki.
  • Jak zdobyć pierwszych klientów.
  • Jaką wiedzę i doświadczenie warto mieć przed założeniem własnego biznesu.
  • Jak stworzyć produkt, który konsumenci będą chcieli kupować. 

Transkrypcja odcinka

[00:35] Cześć! Witam Cię już w piątym odcinku podcastu Marketing Maraton. Ten odcinek podcastu jest z serii polskich odcinków, a moim gościem dzisiaj jest Magdalena Urban, twórca marki “Urban Legend”. Magda zaczynała swoją karierę w marketingu, skupiając się na marketingu międzynarodowym. Pracowała w agencjach marketingowych, a jedną agencję nawet współtworzyła. Ta cała wiedza i to doświadczenie przydało jej się przy tworzeniu własnej marki, własnego brandu “Urban Legend”. Jeszcze dwa lata temu nikt nie wiedział on jej firmie, a nagle ostatnio zrobiło się o Urban Legend bardzo głośno, ponieważ bardzo dużo portali, bardzo dużo gazet, czasopism zaczęło pisać o Magdzie. Zaczęło pisać również o Urban Legend przede wszystkim. Jeżeli zastanawiasz się, jak wygląda droga przedsiębiorcy, który na samym początku nie ma dużego kapitału, nie ma zespołu, jak wygląda tworzenie marki od samego początku, ten odcinek podcastu będzie dobrą okazją żeby się o tym dowiedzieć. Magdalena dzisiaj opowie o tym, jak zrozumieć potrzeby konsumentów na zagranicznych rynkach, co to jest market fit czyli dopasowanie produktu do rynku oraz o tym jak skutecznie współpracować z influencerami tak, aby ci pomogli zwiększyć zyski firmy. Serdecznie Cię zapraszam do odcinka podcastu z Magdą. 

 

 

Podcast w minutach

2:27
Jak wyglądała kariera twórcy marki Urban Legend 
4:45
Czym jest market fit?
6:29
Jak marka Urban Legend wyróżnia się na tle konkurencji? 
12:34
Rola personalizacji w kontakcie z influencerem
7:46
Błędy popełniane przy tworzeniu nowych produktów
18:31
Ilu influencerów odrzuca propozycje współpracy?
9:44
Czym jest NPS score i jego rola w rozwoju nowej marki?
10:56
O zdobywaniu pierwszej trakcji na rynku
15:06
O badaniach grupy docelowej i rynku
18:40
Jak wykorzystać influencer marketing w promocji nowego brandu?
24:03
O pracy w międzynarodowym zespole

FREE WEBINAR: How to accelerate your sales? + Ask Me Anything Session

Mark Roberge
  
27.02.2019
Save your spot!