#MMP006 | Magdalena Urbaniak | Influencer marketing: jak przekłada się na zyski firmy?

Magdalena Urbaniak, Brand Manager w Brand24, opowie, jak udało jej się nawiązać współpracę z zagranicznymi influencerami całkowicie zdalnie i bez dużych budżetów. Kampania z influencerami, którą przeprowadziła przełożyła się na większą rozpoznawalność narzędzia Brand24. Z tego odcinka podcastu dowiesz się, jak influencer marketing przekłada się na zyski firmy.

Kluczowe aspekty

  • Jak kontaktować się z influencerami, żeby otrzymać odpowiedź.
  • Jak nawiązać współpracę z influencerami bez dużego budżetu zdalnie.
  • Jak określać skuteczność kampanii z udziałem influencerów.
  • Ile czasu warto poświęcić na komunikację z influencerami.
  • Jakie są możliwe scenariusze współpracy.

Transkrypcja odcinka

Margo [00:31] Cześć! Witam Ciebie serdecznie w szóstym odcinku podcastu Marketing Maraton. Ten odcinek jest z serii polskich odcinków, a dzisiaj moim gościem jest Magdalena Urbaniak. Na co dzień pracuje w firmie Brand24, a najczęściej kojarzona jest ze swoim blogiem “Traktoromania”. Magdalenę poznałam na konferencji Pipeline Summit w Gdyni, gdzie opowiadała o ostatniej kampanii opartej na influencer marketingu, która odniosła sukces i przełożyła się na zyski firmy. Dzisiaj z Magdą będziemy rozmawiać o tym, jak nawiązywać kontakty z influencerami, ale nie tylko bo również poruszymy temat jak mierzyć taką współpracę oraz jak sprawić, aby współpraca z influencerami przełożyła się na zyski dla firmy. Jeśli dużo czytasz o influencer marketingu i chcesz poznać więcej zasad oraz jak mierzyć skuteczność takich działań w swojej firmie, serdecznie zapraszam do wysłuchania odcinka podcastu z Magdaleną Urbaniak.

 

 

Podcast w minutach

2:27
Jak wygląda kariera marketingowca? 
6:46
Case study: Strategia influencer marektingu firmy Brand24 
8:07
Kontakt z influencerem: od czego zacząć?
10:14
Jak długo warto współpracować z influencerami?
12:34
Rola personalizacji w kontakcie z influencerem
15:08
Jak wynagrodzić influencera za jego wsparcie?
18:31
Ile influencerów odrzuca propozycje współpracy?
21:33
Sposób pisania wiadomości do influencerów
27:36
Rola follow-upów  w komunikacji z influencerami
28:46
Określenie celów w influencer marketingu
28:46
Mierzenie skuteczności kampanii w influencer marketingu
33:37
Jak optymalizować strategię w influencer marketingu?

FREE WEBINAR: How to accelerate your sales? + Ask Me Anything Session

Mark Roberge
  
27.02.2019
Save your spot!