#MM004 | Anna Kreiser | CX: Jak wejść w buty klienta?

Anna Kreiser jest założycielką DIGITALKOD, doświadczenie zawodowe w branży marketingu B2B zdobywała w firmach IT. Opowie o budowaniu strategii CX (customer experience) w B2B i jej wpływie na wzrost zysków firm. CX nie tylko stanowi dodatkową wartość dla klienta i przewagę konkurencyjną, lecz także szansę na zbudowanie lojalności klientów oraz zwiększenia zysków.

Kluczowe aspekty

  • Czym jest Customer Experience oraz jak wpływa na zyski firmy.
  • Dlaczego klienci są chętni zapłacić więcej za doświadczenia.
  • Jak wprowadzić zmiany w organizacji, aby usprawnić procesy CX.
  • Case studies: Netflix, Amazon - jak więksi gracze walczą o klientów.
  • Jak nie stracić nowych klientów.

Transkrypcja odcinka

Margo:[00:39]  Cześć! Witam cię w już czwartym odcinku podcastu Marketing Maraton. Ten odcinek podcastu będzie wyłącznie w języku polskim, więc jeżeli masz ochotę posłuchać podcast po polsku, serdecznie cię zapraszam. Dzisiaj moim gościem jest Anna Kreiser. Anna jest doświadczonym marketerem w branży B2B. Od ośmiu lat jest związana z marketingiem, a w szczególności z firmami technologicznymi oraz branżą IT. Jednym z jej największym osiągnięć jest wprowadzenie nowej spółki IT na rynek. Zbudowaniem, rozbudowaniem wszystkich procesów marketingowych oraz stworzenie działu marketingu. Aktualnie Anna zajmuje się działalnością doradczo - konsultingową, a głównym filarem jej działalności na którym się skupia jest łączenie marketingu, technologii z biznesem. A to wszystko po to, aby firmy, duże korporacje mogły generować więcej zysków, pozyskiwać więcej klientów oraz tych klientów utrzymać.

 

Podcast w minutach

3:50
Jak aktualnie wygląda cykl zakupowy klienta
8:24
Jak software house'y pozyskują klientów 
12:15
Czym są punkty styku klienta z marką 
13:14
Co definiuję CX - strategia czy technologia?
16:05
CX - to dział czy cała firma?
17:53
Jak mierzyć skuteczność strategii CX
19:27
Koncepcja Jobs-to-be-done vs. definicja persony
20:21
Czas potrzebny na wdrożenie strategii CX 
22:02
Case study: wdrożenie CX w jednym ze spitali w USA
24:35
Jak utrzymać klientów
27:08
Dlaczego klienci rezygnują z produktów
47:11
Case study Netflixa i Amazona: CX w małych vs. dużych firmach

FREE WEBINAR: How to accelerate your sales? + Ask Me Anything Session

Mark Roberge
  
27.02.2019
Save your spot!