MARKETINGOWE WTORKI #14

Jak przyciągnąć wyglądem, żeby potem zatrzymać treścią?
Polecane linki z webinaru

LINKI Z WEBINARU

 

Uzupełniając formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną Uzupełniając formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od CallPage sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa, NIP 7010503522. Możesz cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

 

Luiza Kozieł.jpg

Luiza Nowak

Project Manager @ PrezART 
Nazywam się Luiza i od czterech lat wspólnie z bratem prowadzę firmę, która pomaga ludziom w przygotowaniu do wystąpień. Zarządzam kilkuosobowym zespołem grafików, storytellerów i animatorów, którzy tworzą prezentacje i animacje wspierające prelegentów. Przygotowywałam slajdy od zera i przerabiałam takie, których na pierwszy rzut oka nie dało się przerobić. Współpracowałam z firmami z branż bankowości (BZWBK), finansów (Blue Media) czy FMCG (Eurocash, Tesco). Od czterech lat koordynuję prezentacje dla prelegentów jednej z największych branżowych konferencji w Polsce – I <3 MKT. Nie jestem grafikiem z wykształcenia, więc pierwsze kroki kieruje zazwyczaj w stronę PowerPointa, a nie pakietu Adobe – uczę, jak prościej przygotować naprawdę dobre slajdy.
cykl-photo-2.png

O webinarze

Przeglądając firmowe brandbooki i key visuale nie można nie zauważyć, że kreacje związane z prezentacjami mocno w Polsce kuleją. Na tle dopracowanych w szczegółach ulotek, wizytówek, a nawet papieru firmowego te biedne PowerPointy są trochę jak my versus nasza wersja z lat 90. – kresz i welur budzą sentyment, ale nie na podsumowaniu działań z ostatniego kwartału. Z czego to wynika? Może myślimy, że trzeba być zawodowym grafikiem, żeby robić dobre slajdy? A może przeraża nas nakład pracy, który trzeba zmieścić między codziennymi obowiązkami? W obu przypadkach popełniamy błąd w założeniu, ale da się go łatwo odkręcić.