MARKETINGOWE WTORKI #16

O narzędziach badawczych, które generują wiarygodne dane
Wtorek | 8 maja | godz. 10:00

ZAREJESTRUJ SIĘ NA WEBINAR

 

Uzupełniając formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną Uzupełniając formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od CallPage sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa, NIP 7010503522. Możesz cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

 

Janina.jpg

Janina Bąk

Komendant komedii @ JaninaDaily
Komendant komedii w janinadaily.com. Panga biznesu. Wirtuoz dobrej matematycznej zabawy. Przez ostatnie pięć lat uczyła metodologii badań i statystyki na Trinity College Dublin w Irlandii. Od zawsze jest psychofanką badań ankietowych, już niedługo także doktorem nauk społecznych. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Lubi przekonywać ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić, a jej supermocą jest umiejętność wytłumaczenia absolutnie każdego zagadnienia statystycznego na przykładzie zwierzątek. Wie czym się różni regresja logistyczna od probitowej, a także foka od uchatki. Najbardziej nie lubi, gdy złe rzeczy przytrafiają się dobrym zdaniom.
cykl-photo-2.png

O webinarze

Czy wiecie ile Waszą firmę może kosztować jedno błędnie skonstruowane pytanie ankietowe? 34 milionów dolarów. Tyle musiała swego czasu zapłacić Coca-Cola za decyzje podjęte na podstawie źle przeprowadzonych badań konsumenckich. Jeśli masz  inny  pomysł na wydanie takiej kwoty pieniędzy, to z tej prezentacji dowiesz się, w jaki sposób prawidłowo pozyskiwać opinie i mierzyć zadowolenie swoich klientów, czytelników i odbiorców. Opowiem Ci między innymi o tym, w jaki sposób wykorzystać media społecznościowe do zbierania rzetelnych danych, jak konstruować efektywne pytania ankietowe, a także czy długość (skali) naprawdę ma znaczenie?