MARKETINGOWE WTORKI #8

Jak konstruować przekaz w dobie natychmiastowej komunikacji?
Nagranie i prezentacja z webinaru

MATERIAŁY Z WEBINARU

 

Uzupełniając formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną Uzupełniając formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od CallPage sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa, NIP 7010503522. Możesz cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

 

barbara_stawarz-garcia-happycontent-callpage-online-marketing-maraton.jpg

Barbara Stawarz

Właściciel @ Happy Content

Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” (II wyd. „Content marketing i social media, PWN 2017). oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia. Prowadzi agencję Happy Content specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz biuro podróży Hola Cuba.

cykl-photo-2.png

O webinarze

Konsument dziś jest mobilny. To oczywiste. Ale czy na pewno wiesz jak definiować jego potrzeby? Czego najczęściej szuka na swoim smartfonie i czego oczekuje? Pod lupę weźmiemy mikro treści w działaniach content marketingowych i social mediowych, by odpowiadały na mikro momenty i mikro potrzeby, których mamy nawet 150 dziennie!