MARKETINGOWE WTORKI #5

YouTube w komunikacji
marki
Nagranie i prezentacja z webinaru

MATERIAŁY Z WEBINARU

 

Uzupełniając formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną Uzupełniając formularz, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od CallPage sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa, NIP 7010503522. Możesz cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

 

KB_kolo (1).jpg

Kamil Bolek

Dyrektor Marketingu @ LifeTube

Ekspert w zakresie wykorzystania influencerów w komunikacji marki, dyrektor marketingu w LifeTube - największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Wcześniej Head of Communication w indaHash- międzynarodowej platformie do współpracy marek z influencerami. PR-owiec i psycholog zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor i wykładowca.

cykl-photo-2.png

O webinarze

JAK EFEKTYWNIE WSPÓŁPRACOWAĆ Z YOUTUBEREM
- zasięg, wizerunek, produkcja - co daje youtuber 
- najważniejsze zmienne, czyli jak dobrać influencera do współpracy 
- czy youtuber ma być ekspertem w dziedzinie marki 
- briefing i odpowiednio ułożony proces - jak uniknąć kardynalnych błędów
- maksymalne wykorzystanie treści z influencerem - dlaczego publikacja materiału to nie koniec kampanii
- jak mierzyć efektywność współpracy