Na przystawkę kilka statystyk, które zmienią Twoje myślenie o AdWords. Główne danie to dane kampanii, polane pysznym sosem inspiracji. Bez deseru się nie obejdzie - kilka ciekawych przypadków wpadek, których można by zdecydowanie uniknąć. Nie zabraknie kilku nowości w AdWords oraz ciekawych danych z konferencji Google Partners Agency Day CEE. W trakcie webinaru odpowiem też na Wasze najciekawsze pytania.
W ramach webinaru skoncentrujemy się na praktycznych aspektach i odpowiemy sobie na pytanie w jaki sposób możemy zarabiać w dolarach, wydając w złotówkach. Ekspansja międzynarodowa w przypadku spółek technologicznych w Polsce ma ogromny potencja. Z doświadczeń kilkuset klientów Righthello z których zdecydowana większość handluje transgranicznie, wynika wiele lekcji, które umiejętnie zaaplikowane mogą oznaczać wielki wzrost dla Polskich firm technologicznych.
Tematy, które poruszymy, to między innymi:
Sposoby na ograniczenie kosztów ekspansji;
Wybór rynku, na który chcemy wyjść;
Sprawdzanie usług i produktów pod kątem potencjału międzynarodowego;
Bariery w handlu międzynarodowym.
Bartosz Majewski jest współzałożycielem RightHello i dyrektorem sprzedaży z krwi i kości. Dotychczas sfinalizował transakcje na ponad 20 milionów złotych. Kolejne miliony zrealizował dowodzony przez niego zespół. Doradzał licznym spółkom technologicznym. Pracował w najlepszych polskich software house'ach – Unity i Divante. Był także częścią zespołu hipotekaplus.pl – internetowej porównywarki kredytów hipotecznych. Poza pracą próbuje znajdować czas na inne aktywności. Gościnnie wykładał na WSE w Krakowie i WSB we Wrocławiu. Regularnie występuje jako prelegent na licznych konferencjach biznesowych, jeździ na snowboardzie, czyta książki, publikuje artykuły, prowadzi bloga.
Podczas webinaru przedstawię istotę zbudowania dobrego planu marketingowego w Twojej firmie.
Natalia Maruszczak
Od sześciu lat zajmuje się szkoleniem i wdrażaniem pracowników do działów sprzedażowych. Realizowała projekty dla takich firm jak NC+, ING, UPC czy Wiedza i Praktyka, gdzie zarządzała zespołem, odpowiedała za wynik oraz jakość prowadzonych rozmów, których w życiu przesłuchała tysiące.
Maria Czyżycka
Z marketingiem internetowym ma do czynienia od kiedy pamięta. Miała okazje zapoznać się z różnymi jego formami, od copywritingu, przez social media, po direct marketing. Odświeżając wizerunek outbound marketingu, skupia się na budowaniu pozytywnych relacji z potencjalnym klientem, starając się wykluczyć agresywne sposoby zdobycia uwagi.
Dzięki spotkaniu ze mną dowiesz się, jak odkrywać potencjał własnego sklepu tak, aby każdy z Twoich
klientów wygrywał. Wskażę Ci błędy, które najczęściej popełniają nawet największe marki e-
commersowe i podpowiem, jak znaleźć w sobie odwagę, żeby o optymalizacji myśleć inaczej. Zdradzę
tajniki nie tylko poprawnej, ale wręcz bardzo dokładnej i wnikliwej optymalizacji. Dzięki mojej
szczegółowości i drobiazgowości dowiesz się, które elementy optymalizacji mogą wpłynąć na
postrzeganie całego Twojego biznesu.
Rozwój Internetu i nowoczesnych technologii sprawił, że to właśnie z nimi postanowiła związać swoją
przyszłość. Praca w działach SEO, połączona z praktyką copywritera nauczyły ją, że optymalizacja to
klucz do dobrego wyniku strony. W swoich działaniach kładzie nacisk na nieszablonowe podejście do
tematu, wysokiej jakości komunikację i holistyczne rozwijanie biznesów swoich klientów. W pracy
wykorzystuje także doświadczenia z różnych dziedzin, jak dziennikarstwo i PR.
przedaż rozwiązań dostępnych w chmurze pozwala polskim produktom na równie łatwe dotarcie do klientów z USA, Australii, czy Mozambiku. Wyzwaniem pozostaje zatem zainteresowanie tych odbiorców. W tej prezentacji znajdziesz sprawdzone sposoby promocji dowolnego produktu ze szczególnym uzględnieniem marketingu zagranicznego.
Przedsiębiorca niebanalny. Jego firma w ciągu zaledwie kilku lat zdobyła dominującą pozycję na globalnym rynku monitoringu internetu. Michał Sadowski udowodnił, że operując z Polski potrafi zarządzać globalnym startupem oraz że umie w kreatywny sposób budować wizerunek swój i Brand24. Liczne nagrody, w tym Aulery, Ekomersy oraz tytuł Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013, potwierdzają siłę przebicia Sadowskiego.
Jak stosować zasadę 8P, jak nie dać się oszukać wyłudzaczom, jak uniknać rozprzestrzeniania się kryzysu, w jaki sposób mierzyć jego efekty i przykłady marek, które poradziły sobie z kryzysem i tych, które poległy. Kompaktowe podsumowanie tematu.
W branży online i social media od 11 lat. Z wykształcenia socjolożka, pracuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klientów. Prowadzi fanpage „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację.
Jej debiutancka książka „Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu (nagrodzonej książkowym Oskarem). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni).
Wśród jej klientów znajdują się takie marki jak PZU, Empik, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident czy KRPM.
Wszyscy rozmawiają o ustawianiu kampanii. My również poruszymy ten temat, ale od innej strony - od detali i drobiazgów, które mają niebagatelne znaczenie. Błędów lub pominiętych elementów, które podwyższają koszty i zmniejszają liczbę konwersji. Porozmawiamy o tym, co to za błędy i jak ich nie popełnić.
Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie. Na sali szkoleniowej spędził już blisko 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
Opierając się na przykładach kampanii realizowanych przez WhitePress opowiem o podstawowych zasadach współpracy marek z influencerami. Dowiecie się jak nawiązać kontakt z twórcami, komunikować się w trakcie kampanii i rozliczać. Jeśli chcecie wiedzieć czy warto wysyłać dary losu i jak przygotować umowę współpracy z influencerem, zapraszam na webinar.
Planowanie działań w social media to nie wszystko - równie istotna jest ich dokładna analiza. Dzięki odpowiednim działaniom optymalizacyjnym komunikacja marki jest bardziej efektywna... i efektowna. Jak sprawić, by marketer stał się także dobrym analitykiem? Podczas webinaru dowiesz się:
Czy jest możliwe zbudowanie takiej komunikacji w email marketingu, która osiągnie wysoką konwersję?
Tak, jak najbardziej. Przedstawię siedem sprawdzonych, i co ważne, udowodnionych rozwiązań, które zwiększą Twoją konwersję. Koncepcje, przedstawione w prezentacji, są synergią wiedzy trzech myślicieli (Daniel Kahneman, Bart Schutz oraz Oli Garder), którzy mają doświadczenie w optymalizowaniu tych procesów:
Czy content marketing to nowe SEO? Jaką treść doceniają algorytmy Google'a? Czy warto dziś prowadzić blog firmowy? Poznaj silne filary budowania obecności w internecie, które łączą w sobie budowanie pozycjonowania, wzmacniania marki i zaangażowania społeczności.
Google Data Studio to narzędzie, dzięki któremu można w łatwy sposób tworzyć konkretne raporty, zbierające dane z wielu różnych źródeł - np. Google Analytics, Google AdWords, Google Search Console, dane z kampanii na Facebook, dane sprzedażowe firmy, itp.
Podczas webinaru pokażę podstawowe możliwości Google Data Studio - jak tworzyć raporty, dodawać nowe źródła danych, udostępniać je innym użytkownikom. Podzielę się także przykładami konkretnych raportów, które każdy będzie mógł wdrożyć na swoim koncie Data Studio, z możliwością ich wykorzystania oraz modyfikacji.
W branży marketingu internetowego od ponad 6 lat - pracował po stronie klienta jak i w agencji SEM. Obecnie pracuje w Socjomanii jako Digital Marketing Consultant. Specjalizuje sie w marketingu w wyszukiwarkach - SEO, Google AdWords. Doradza klientom także z obszaru analityki internetowej. Jest certyfikowanym trenerem Digital Marketing Institute.
Jest autorką dwóch książek, doświadczenie zdobywała pracując w 7 korporacjach. Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu i dyrektora sprzedaży spółki skupionej na pomocy podmiotom tworzącym rozwiązania z zakresu nowych technologii, zasiada w radach nadzorczych kilku spółek. Na co dzień współpracuje z managerami z największych europejskich korporacji. Prowadzone przez nią przedsięwzięcia osiągają wielomilionowe przychody, przy zachowaniu wysokiej rentowności działania.
Certyfikowany specjalista Google Adwords. Pracuje w branży e-marketingu nieprzerwanie od 2012
roku, dzięki czemu jest na bieżąco z najnowszymi trendami i metodami docierania do potencjalnych
klientów. Specjalizuje się w kampaniach w wyszukiwarkach oraz sieciach reklamowych. Posiada także
doświadczenie w prowadzeniu kampanii świadomościowych i promocyjnych Adwords for Video,
zdobyte podczas pracy z największymi markami na świecie. Jego wiedza poparta jest certyfikatami
Google Partners - Google Search Advertising, Display Advertising, Video Advertising oraz Google
Shopping.
Uzupełniając formularz, wyrażasz zgode na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną Uzupełniając formularz, wyrażasz zgode na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od CallPage sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska. Możesz cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.
MARKETINGOWE WTORKI Z CALLPAGE
Roczny cykl webinarów z topowymi praktykami marketingu.
Cotygodniowa porcja wiedzy od najlepszych ekspertów w swojej dziedzinie.
Zapisz się całkowicie za darmo!
START:
9 stycznia 2018
cotygodniowe
webinary
Adrian Wroński
Performance specialist w agencji Social Tigers
Facebook - sprzedawaj więcej, dzięki kampaniom na konwersje
Trwa przerwa świąteczna, Prelegenci pojechali ubierać choinkę i pakować prezenty.
Nasz cykl powróci w styczniu, a już teraz zachęcamy Was
do rejestrowania się na przyszłoroczną serię webinarów!
Paulina Suchowska
CEO & Founder @ What About
Jak prowadzić efektywne działania e-mail marketingowe?
Magdalena Pawłowska
Ekspert online marketingu
E-learning, jak go tworzyć i sprzedawać w Internecie
Monika Czaplicka
Wobuzz
Najważniejsze zasady zarządzania kryzysem
Artur Jabłoński
Szkoleniowiec i Konsultant ds. e-Marketingu
Błędy w reklamie na Facebooku i jak ich uniknąć
Patrycja Górecka
Szef działu influencer
marketing @ WhitePress
Dobre praktyki współpracy z influencerami - jak znaleźć złoty środek między oczekiwaniami marki i influencera
KOLEJNI PRELEGENCI WKRÓTCE
Nie chcesz rejestrować się na każdy webinar osobno?
ZAPISZ SIĘ NA CAŁY ROK!
Uzupełniając formularz, wyrażasz zgode na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną Uzupełniając formularz, wyrażasz zgode na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną od CallPage sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mokotowska. Możesz cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.
Jakub Zięcina
Marketing Manager @ CallPage
12 trendów marketingowych na rok 2018
Mateusz Czech
Customer Success Manager @ Brand24
8 powodów, by sięgnąć po social listening
NAGRANIA DOSTĘPNE WKRÓTCE
mec. Justyna Matuszak-Leśny & Marcin Marczewski
RODO / Ochrona danych osobowych - 20 rzeczy, którymi warto się zająć przed 25 maja
Kinga Odziemek
Owner @ Brainy Bees
Przepis na słodką obecność Twojej marki w social media
Kamil Kozieł
Założyciel @ PrezART
4 warstwy prezentacji. O budowaniu prezentacji z właściwych klocków.
Barbara Stawarz-García
Właścielka @ HappyContent
Marketing Moments. Jak konstruować przekaz w dobie natychmiastowej komunikacji?
Jakub Wolff
CEO @ The Dust
Jak w innowacyjny sposób dotrzeć do konsumentów z Pokolenia Z
Artur Jabłoński
Szkoleniowiec ds. e-Marketingu
Facebook Copywriting - skuteczne teksty reklam
Robert Marczak
Lead Generation Consultant
Jak przygotować stronę do generowania leadów?
Luiza Nowak
Project Manager @ PrezART
Jak przyciągnąć wyglądem, żeby potem zatrzymać treścią?
Karolina Twardosz
SEO Team Leader @ Semahead
Narzędzia wykorzystywane w SEO
Aleksandra Pudlik
Event Manager @ CallPage
Jak w 100% wykorzystać obecność firmy na targach?
Magdalena Urbaniak
Communications Manager @ Brand24
Co Ty w ogóle wiesz o influencer marketingu? 12 praktycznych wskazówek
Piotr Bucki
Właściciel @ bucki.pro
Psychologia poznawcza dla marketingowców
Tomasz Palak
Radca prawny @ Profit Plus
Zadbaj o bezpieczeństwo prawne swoich konkursów w social media
Robert Stolarczyk
CEO @ PromoTraffic
Wprowadzenie do atrybucji konwersji w e-commerce
Sylwia Dąbrowska
Właściciel @ Teacherka.pl
Jak wykorzystać live video w promocji marki osobistej
Jakub Cyran
Konsultant i trener sprzedaży
Jakie zachowanie torpeduje nam sprzedaż
Adam Ostapiński
Założyciel @ UnAgency
Remarketing dynamiczny - efektywne kampanie przy mniejszych budżetach
Paweł Bronikowski
Co-founder @ Social Selling Hub
Zasięg i zaangażowanie - tajne moce LinkedIn
Michał Kasprzyk
Założyciel @ Biuro Mówców Spice
Co każdy manager powinien wiedzieć o charyzmie?
Patrycja Górecka-Butora
Head of Influencer Marketing @ Whitepress
Influencer marketing w MŚP - jak prowadzić kampanię przy niewielkim budżecie?
Daniel Chruściński
Specjalista Google Ads @ Verseo
8 błędów w Google Ads, które mogą Cię sporo kosztować
Mateusz Nowak
Założyciel @ Niebieski Lis
Grupy podobnych odbiorców i ich wykorzystanie na FB
Magdalena Pawłowska
Ekspert online marketingu
E-learning, jak go tworzyć i sprzedawać w Internecie
Adrian Wroński
Performance specialist @
Social Tigers
Facebook Ads przed świętami - sprzedawaj więcej dzięki kampaniom na konwersje
Paulina Suchowska
CEO & Founder @
What About
Jak prowadzić efektywne działania e-mail marketingowe?
Udostępnij nasz post na facebook'u, a spośród wszystkich biorących udział w konkursie wybierzemy osoby z największą ilością polubień udostępnionego posta.
START:
9 stycznia 2018
cotygodniowe webinary
15 + ekspertów
praktyków