Wykorzystaj podwójny potencjał CallPage i Livechata do szybkiej komunikacji z klientami ze strony
Sprawdź w jakich przypadkach firmy używają Callpage jako główne narzędzie do komunikacji ze strony z klientami.
Zobacz u kogo CallPage jest na pierwszym miejscu:
Główne wyzwania polskich firm działających online w 2021 roku

Marnowane leady
39% wszystkich leadów pozostaje bez odpowiedzi i gubi się w procesie sprzedaży.

Koszt pozyskania leadów
Koszt pozyskania leadów w internecie w ciągu ostatniego roku wzrósł o 335%.

Klienci stali się mniej cierpliwi
90% klientów twierdzi, że natychmiastowa reakcja jest bardzo ważna.

Szybkość = Konwersja
Najlepsze szanse na udany kontakt z leadem to 5 minut.
Preferencje dotyczące CallBacku i Chatu różnią się w zależności od wieku i złożoności problemu
Preferencje czatu a telefon według wieku

Millenialsi mają tendencję do korzystania z czatu na żywo jako preferowanego kanału w odniesieniu do zakupów online i prostych zapytań, podczas gdy klienci w wieku 55 lat i starsi częściej korzystają z telefonu zamiast czatu.
Preferencje telefonu a czatu według typu zapytania

W przypadku skomplikowanych spraw, takich jak zapytania finansowe, istnieje znacznie większa preferencja kontaktu telefonicznego wśród wszystkich grup wiekowych.
Motywacja klientów do korzystania z CallPage w produktach LiveChat

PROCES SPRZEDAŻY – PREFEROWANY CZAT
„Przełączanie z czatu na rozmowę w celu sfinalizowania transakcji”
Korzyści dla klientów
- Szybsze zamykanie transakcji
- Zwiększenie pozytywnych emocji
- Poprawa konwersji

PROCES SPRZEDAŻY – PREFEROWANY TELEFON
„Callback i LiveChat na stronie internetowej. Użytkownik preferuje kontakt telefoniczny i korzysta z CallPage”
Korzyści dla klientów
- Zdobywanie większej liczby leadów
- Zwiększenie współczynnika konwersji
- Zwiększenie sprzedaży

PROCES WSPARCIA
„Przełączanie się z czatu na rozmowę w celu skrócenia czasu poświęconego na rozwiązanie zgłoszenia klienta”
Korzyści dla klientów
- Szybsze rozwiązywanie zgłoszeń do pomocy technicznej
- Zmniejszenie negatywnych emocji
- Zwiększenie NPS
Zobacz w jakich przypadkach CallPage wygrywa u Chatów
Przykłady, w których kontakt telefoniczny jest preferowany bardziej niż pisanie na czacie

Produkty złożone
Charakterystyka
- Klient potrzebuje więcej szczegół na temat produktu, których niema na stronie internetowej
- Klient potrzebuje zbudować zaufanie przed tym jak dokonać transakcję.
Przykładowe branże
- Leasing
- Branża windykacyjna
- Faktoring

Ekskluzywne i drogie produkty
Charakterystyka
- Produkty bardzo spersonalizowane
- Klient bardzo chcę kupić, ale nie wie co dokładnie
Przykładowe branże
- Drogie meble i wyposażenie wnętrz
- Ekskluzywny sprzęt sportowy

Usługi rozwoju zawodowego
Charakterystyka
- Główne decyzje w życiu klienta, które mają wpływ na całe życie
- Kompleksowe produkty edukacyjne wymagające doprecyzowania
Przykładowe branże
- Szkoły językowe
- Spersonalizowane szkolenie dla większych grup
Pokryj cały obszar marketingu komunikacyjnego używając callbacku i chata
Ważne fakty:
- Różne cechy sprawiają, że callback i czat uzupełniają się wzajemnie,
- Bardziej spersonalizowana interakcja sprawia, że głos staje się skuteczniejszym kanałem dla finalizacji transakcji,
- 75% klientów woli opcję oddzwaniania niż czekanie na dostępnego agenta
- Automatyczny CallBack może zredukować porzucone leady o co najmniej 32%.
Najważniejsze funkcji CallPage

Automatyczne dwukierunkowe połączenia w kilka sekund
Błyskawicznie łącz się z odwiedzającymi strony internetowe za pomocą dwukierunkowego połączenia telefonicznego.

Automatycznie planuj połączenia na później
Twoi potencjalni klienci mogą zaplanować oddzwonienie z wyprzedzeniem zgodnie z ich wygodą.

Konwertuj odwiedzających witrynę 24/7
Korzystaj z trybu poza biurem, aby gromadzić więcej potencjalnych klientów o wysokiej jakości sprzedaży, gdy Twój zespół nie jest online.

Wizualne działy IVR
Dodaj działy do swojego widżetu, aby potencjalni klienci mogli bezpośrednio łączyć się z konsultantami.

Integracje z polami telefonicznymi na stronach internetowych
Natywna integracja z Twoim formularzem na Twojej stronie, która pomoże Ci odbierać automatyczne połączenia.

Dzwonienie do wielu agentów i ponawianie nieudanych połączeń
CallPage może jednocześnie dzwonić do wszystkich agentów i łączyć klientów z pierwszym konsultantem, który odbierze telefon.
Rozwijaj się wraz z CallPage od dzisiaj!
Pozwól odwiedzającym Twoją stronę internetową na skontaktowanie się z Tobą w przeciągu sekund dzięki wdrożeniu rozwiązania callback, takiego jak CallPage. To narzędzie zainstalowane na Twojej stronie zachęca do natychmiastowego kontaktu i łączy potencjalnego klienta z konsultantem w 28 sekund, wpływając bezpośrednio pozytywnie na konwersję oraz wyniki sprzedażowe
Ross Knap, Prezes Zarządu CallPage

Najczęściej zadawane pytania
Czy CallPage ma integrację z Livechatami?
Aplikacja CallPage oferuje możliwość integracji z systemem LiveChat. Dzięki tej integracji będziesz miał/a możliwość zaproponowania natychmiastowego połączenia z Twoim klientem z poziomu okna czatu.
Czy w CallPage jest wbudowana usługa Livechat?
W CallPage nie ma wbudowanej opcji czatu. Wszystkie połączenia zrealizowane z poziomu okna czatu będą zapisywane w panelu klienta CallPage.
Czy potrzebuję karty kredytowej, aby rozpocząć okres próbny?
Nie, możesz przetestować pełną wersję aplikacji bez żadnych zobowiązań przez 7 dni.
Jak czas odpowiedzi na zapytanie wpływa na sprzedaż?
Konsumenci oczekują reakcji w czasie rzeczywistym 24/7. Z badań HubSpot wynika, że na każdym etapie kontaktu z marką kupujący określali szybki kontakt ze sprzedawcą jako „ważny” lub „bardzo ważny”. Zwrócili na to uwagę w 82% przypadków, gdy mieli pytania dotyczące sprzedaży lub marketingu. „Szybki kontakt” oznacza 10 minut lub mniej.
Czy za CallPage i Livechaty muszę płacić oddzielnie?
Tak, aby połączyć CallPage z LiveChatem wymagana jest subskrypcja obydwu narzędzi.
Jak mogę rozpocząć okres próbny żeby przetestować jak działa CallPage z Livechatem?
Aby rozpocząć okres testowy CallPage z LiveChatem konieczne jest posiadanie konta w systemie CallPage oraz konta na LiveChacie.
Jak działa wersja testowa?
Instalujesz widget na swojej stronie i odbierasz połączenia przez 7 dni. Następnie decydujesz, czy chcesz kontynuować współpracę. Po okresie testowym możesz zrezygnować ze współpracy, bez żadnych zobowiązań, przejdź na płatny plan, lub możesz korzystać z darmowej wersji aplikacji.
Czy mogę anulować swoją subskrypcję?
Tak, możesz to zrobić w dowolnym momencie.