Zaloguj sięWypróbuj za darmo

PL

Wykorzystaj podwójny potencjał CallPage i Livechata do szybkiej komunikacji z klientami ze strony

Sprawdź w jakich przypadkach firmy używają Callpage jako główne narzędzie do komunikacji ze strony z klientami.

Zobacz u kogo CallPage jest na pierwszym miejscu:

Załóż konto przez GoogleZałóż konto przez e-mail
Kup lub anuluj w dowolnym momencie
Szybka konfiguracja w 5 minut
Plany już od 0 zł / miesiąc

Główne wyzwania polskich firm działających online w 2021 roku

CallPage - Marnowane leady

Marnowane leady

39% wszystkich leadów pozostaje bez odpowiedzi i gubi się w procesie sprzedaży.

CallPage - Koszt pozyskania leadów

Koszt pozyskania leadów

Koszt pozyskania leadów w internecie w ciągu ostatniego roku wzrósł o 335%.

CallPage - Klienci stali się mniej cierpliwi

Klienci stali się mniej cierpliwi

90% klientów twierdzi, że natychmiastowa reakcja jest bardzo ważna.

CallPage - Szybkość = Konwersja

Szybkość = Konwersja

Najlepsze szanse na udany kontakt z leadem to 5 minut.

Preferencje dotyczące CallBacku i Chatu różnią się w zależności od wieku i złożoności problemu

Preferencje czatu a telefon według wieku

 Preferencje czatu a telefon według wieku

Millenialsi mają tendencję do korzystania z czatu na żywo jako preferowanego kanału w odniesieniu do zakupów online i prostych zapytań, podczas gdy klienci w wieku 55 lat i starsi częściej korzystają z telefonu zamiast czatu.

Preferencje telefonu a czatu według typu zapytania

Preferencje telefonu a czatu według typu zapytania

W przypadku skomplikowanych spraw, takich jak zapytania finansowe, istnieje znacznie większa preferencja kontaktu telefonicznego wśród wszystkich grup wiekowych.

Motywacja klientów do korzystania z CallPage w produktach LiveChat

CallPage - PROCES SPRZEDAŻY – PREFEROWANY CZAT

PROCES SPRZEDAŻY – PREFEROWANY CZAT

„Przełączanie z czatu na rozmowę w celu sfinalizowania transakcji”

Korzyści dla klientów

  • Szybsze zamykanie transakcji
  • Zwiększenie pozytywnych emocji
  • Poprawa konwersji
CallPage - PROCES SPRZEDAŻY – PREFEROWANY TELEFON

PROCES SPRZEDAŻY – PREFEROWANY TELEFON

„Callback i LiveChat na stronie internetowej. Użytkownik preferuje kontakt telefoniczny i korzysta z CallPage”

Korzyści dla klientów

  • Zdobywanie większej liczby leadów
  • Zwiększenie współczynnika konwersji
  • Zwiększenie sprzedaży
CallPage - PROCES WSPARCIA

PROCES WSPARCIA

„Przełączanie się z czatu na rozmowę w celu skrócenia czasu poświęconego na rozwiązanie zgłoszenia klienta”

Korzyści dla klientów

  • Szybsze rozwiązywanie zgłoszeń do pomocy technicznej
  • Zmniejszenie negatywnych emocji
  • Zwiększenie NPS

Zobacz w jakich przypadkach CallPage wygrywa u Chatów

Przykłady, w których kontakt telefoniczny jest preferowany bardziej niż pisanie na czacie

CallPage -  Produkty złożone
Produkty złożone

Charakterystyka

  • Klient potrzebuje więcej szczegół na temat produktu, których niema na stronie internetowej
  • Klient potrzebuje zbudować zaufanie przed tym jak dokonać transakcję.

Przykładowe branże

  • Leasing
  • Branża windykacyjna
  • Faktoring
CallPage -  Ekskluzywne i drogie produkty
Ekskluzywne i drogie produkty

Charakterystyka

  • Produkty bardzo spersonalizowane
  • Klient bardzo chcę kupić, ale nie wie co dokładnie

Przykładowe branże

  • Drogie meble i wyposażenie wnętrz
  • Ekskluzywny sprzęt sportowy
CallPage -  Usługi rozwoju zawodowego
Usługi rozwoju zawodowego

Charakterystyka

  • Główne decyzje w życiu klienta, które mają wpływ na całe życie
  • Kompleksowe produkty edukacyjne wymagające doprecyzowania

Przykładowe branże

  • Szkoły językowe
  • Spersonalizowane szkolenie dla większych grup

Pokryj cały obszar marketingu komunikacyjnego używając callbacku i chata

Ważne fakty:

  • Różne cechy sprawiają, że callback i czat uzupełniają się wzajemnie,
  • Bardziej spersonalizowana interakcja sprawia, że głos staje się skuteczniejszym kanałem dla finalizacji transakcji,
  • 75% klientów woli opcję oddzwaniania niż czekanie na dostępnego agenta
  • Automatyczny CallBack może zredukować porzucone leady o co najmniej 32%.
CallPage - marketing komunikacyjny

Najważniejsze funkcji CallPage

  • CallPage - Automatyczne dwukierunkowe połączenia w kilka sekund

    Automatyczne dwukierunkowe połączenia w kilka sekund

    Błyskawicznie łącz się z odwiedzającymi strony internetowe za pomocą dwukierunkowego połączenia telefonicznego.

  • CallPage - Automatycznie planuj połączenia na później

    Automatycznie planuj połączenia na później

    Twoi potencjalni klienci mogą zaplanować oddzwonienie z wyprzedzeniem zgodnie z ich wygodą.

  • CallPage - Konwertuj odwiedzających witrynę 24/7

    Konwertuj odwiedzających witrynę 24/7

    Korzystaj z trybu poza biurem, aby gromadzić więcej potencjalnych klientów o wysokiej jakości sprzedaży, gdy Twój zespół nie jest online.

  • CallPage - Wizualne działy IVR

    Wizualne działy IVR

    Dodaj działy do swojego widżetu, aby potencjalni klienci mogli bezpośrednio łączyć się z konsultantami.

  • CallPage - Integracje z polami telefonicznymi na stronach internetowych

    Integracje z polami telefonicznymi na stronach internetowych

    Natywna integracja z Twoim formularzem na Twojej stronie, która pomoże Ci odbierać automatyczne połączenia.

  • CallPage - Dzwonienie do wielu agentów i ponawianie nieudanych połączeń

    Dzwonienie do wielu agentów i ponawianie nieudanych połączeń

    CallPage może jednocześnie dzwonić do wszystkich agentów i łączyć klientów z pierwszym konsultantem, który odbierze telefon.

Rozwijaj się wraz z CallPage od dzisiaj!

Pozwól odwiedzającym Twoją stronę internetową na skontaktowanie się z Tobą w przeciągu sekund dzięki wdrożeniu rozwiązania callback, takiego jak CallPage. To narzędzie zainstalowane na Twojej stronie zachęca do natychmiastowego kontaktu i łączy potencjalnego klienta z konsultantem w 28 sekund, wpływając bezpośrednio pozytywnie na konwersję oraz wyniki sprzedażowe

Ross Knap, Prezes Zarządu CallPage

Ross Knap, Prezes Zarządu CallPage
    CallPage nagroda - High Performer
    CallPage nagroda -  Fastest Implementation
    CallPage nagroda - Best Est. ROI
    CallPage nagroda - High Performer
    CallPage nagroda - High Performer
    CallPage nagroda - Best Est. ROI
    CallPage nagroda -  Fastest Implementation
    CallPage nagroda - Users Love Us

Najczęściej zadawane pytania

Czy CallPage ma integrację z Livechatami?

Aplikacja CallPage oferuje możliwość integracji z systemem LiveChat. Dzięki tej integracji będziesz miał/a możliwość zaproponowania natychmiastowego połączenia z Twoim klientem z poziomu okna czatu.

Czy w CallPage jest wbudowana usługa Livechat?

W CallPage nie ma wbudowanej opcji czatu. Wszystkie połączenia zrealizowane z poziomu okna czatu będą zapisywane w panelu klienta CallPage.

Czy potrzebuję karty kredytowej, aby rozpocząć okres próbny?

Nie, możesz przetestować pełną wersję aplikacji bez żadnych zobowiązań przez 7 dni.

Jak czas odpowiedzi na zapytanie wpływa na sprzedaż?

Konsumenci oczekują reakcji w czasie rzeczywistym 24/7. Z badań HubSpot wynika, że na każdym etapie kontaktu z marką kupujący określali szybki kontakt ze sprzedawcą jako „ważny” lub „bardzo ważny”. Zwrócili na to uwagę w 82% przypadków, gdy mieli pytania dotyczące sprzedaży lub marketingu. „Szybki kontakt” oznacza 10 minut lub mniej.

Czy za CallPage i Livechaty muszę płacić oddzielnie?

Tak, aby połączyć CallPage z LiveChatem wymagana jest subskrypcja obydwu narzędzi.

Jak mogę rozpocząć okres próbny żeby przetestować jak działa CallPage z Livechatem?

Aby rozpocząć okres testowy CallPage z LiveChatem konieczne jest posiadanie konta w systemie CallPage oraz konta na LiveChacie.

Jak działa wersja testowa?

Instalujesz widget na swojej stronie i odbierasz połączenia przez 7 dni. Następnie decydujesz, czy chcesz kontynuować współpracę. Po okresie testowym możesz zrezygnować ze współpracy, bez żadnych zobowiązań, przejdź na płatny plan, lub możesz korzystać z darmowej wersji aplikacji.

Czy mogę anulować swoją subskrypcję?

Tak, możesz to zrobić w dowolnym momencie.

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 7 dni!

Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż, ulepsz User Experience

Załóż konto przez GoogleZałóż konto przez e-mail
Kup lub anuluj w dowolnym momencie
Szybka konfiguracja w 5 minut
Plany już od 0 zł / miesiąc
CallPage 2021 | Wszelkie prawa zastrzeżone | Prywatność | Warunki | Bezpieczeństwo | +48 22 164 78 09 | +48 22 164 78 15

Produkt

CallPage 2021 | Wszelkie prawa zastrzeżone | Prywatność | Warunki | Bezpieczeństwo | +48 22 164 78 09 | +48 22 164 78 15