Bezpłatny webinar: Jak nie tracić wartościowych kontaktów biznesowych? Poznaj Lead Response Time
Zapisz się
Darmowy webinar: 13 zasad jak nie sprzedawać przez telefon: Zarezerwuj miejsce

Case study

Generowanie leadów sprzedażowych
dla innowacyjnej szkoły językowej Tutlo

Lorem ipsum dolor sit amet

O firme Tulto

Tutlo

Tutlo - to innowacyjny serwis, który oferuje lekcje języka angielskiego z native speakerami online w formule 1 na 1. Firma powstała w 2015 roku i dynamicznie  się rozwija.  Serwis działa następująco: uruchamiasz aplikację kiedy tylko masz ochotę i od razu uczysz się dokładnie tego, czego potrzebujesz: Business English, General English, Junior albo dowolnego innego kursu. Tutlo to ponad 200 lektorów z wielu krajów anglojęzycznych - USA, Kanady, Australii i oczywiście Anglii.

 

  • Rozmiar firmy:  10  - 30 osób
  • Branża: Nauka języków obcych
  • Kraj: Polska
  • Wyzwanie: zwiększyć współczynnik konwersji i ilość telefonów od klientów

Krótki opis:

Od początku swojej działalności założyciele  serwisu Tutlo  zdawali sobie sprawę z tego, jak ważne jest inwestowanie w reklamę w Internecie (SEO, SEM, social media), rozpoznawalność marki i najwyższej jakości obsługę klientów. Właśnie dlatego Tutlo posiada własny, dedykowany call centre obsługujący potencjalnych klientów dzwoniących do firmy z pytaniami dotyczącymi aplikacji. Potencjalni klienci serwisu mogą kontaktować się przy użyciu różnych kanałów: poprzez infolinię, CallPage, e-mail, formularz kontaktowy i czat online, Facebook.  Właściciele Tutlo  chcieli być postrzegani przez klientów jako firma, która promuje innowacyjne podejście zarówno w nauce języka, jak i w obsłudze klienta. 

 

upload_4_6_2017_at_11_38_20_AM.png

Przyczyny wdrożenia CallPage: 

Chociaż intensywne działania marketingowe zapewniły serwisowi duże zainteresowanie od samego początku jego działania, to współczynnik konwersji i ilość zapytań generowanych przez stronę internetową nie były dla założycieli firmy satysfakcjonujące. Celem stało się zwiększenie współczynnika konwersji na stronie internetowej i landing page. Kluczową konwersją na stronie Tutlo.pl jest zapis na telefoniczną konsultację z doradcą, dlatego też zdecydowano się na wdrożenie CallPage jako narzędzia pozwalającego na zwiększenie ilości połączeń przychodzących. Przed instalacją CallPage dokonano szczegółowego badania rynku i przetestowano inne rozwiązania. Tutlo wybrało narzędzie CallPage ze względu na jakość połączeń, funkcjonalność systemu, konkurencyjną cenę i możliwość polepszenia obsługi klienta.

 

tutlo screen.png

 

Zdecydowaliśmy na wdrożenia CallPage pod koniec 2015 roku, niemal zaraz po pojawieniu się narzędzia na rynku. Od razu spodobało nam się podejście firmy CallPage do obsługi nas, jako klienta - spokojnie można było napisać do nich na Facebooku w sobotę, zgłosić jakiś problem i w ten sam dzień dostać odpowiedź. Od kiedy wdrożyliśmy CallPage, narzędzie podwoiło swoją funkcjonalność i nadal pojawiają się nowe możliwości i funkcje - co jest szczególnie ważne dla nas jako firmy, która szybko rośnie i potrzebuje dodatkowych możliwości od serwisów, z których korzystamy.
 
damian case.jpg
Damian Strzelczyk
Prezes Zarządu i współzałożyciel Tutlo

Wyniki:

Firmie udało się zainstalować CallPage w ciągu kilku godzin i już w pierwszy dzień korzystania  z narzędzia dostać telefon sprzedażowy. W ciągu pierwszych 2 tygodni ponad 30 osób zamówiło  rozmowę w 28 sekuny. Wszyscy byli zachwyceni taką możliwością. Pracownicy, którzy obsługiwali połączenia, też byli zadowoleni z narzędzia i z tego, jak zaczynają się rozmowy z potencjalnymi klientami. Tutlo zaczęło korzystać z CallPage w 2015 roku, a obecnie generuje za pomocą CallPage ponad 250 telefonów sprzedażowych w skali miesiąca. Połączenia te obsługują  4 osoby z działu handlowego. 

Kluczowe wskaźniki:

1 dzień - czas oczekiwania na pierwszy telefonu od potencjalnego klienta

250 leadów - średnia miesięczna ilość telefonów sprzedażowych generowanych przez CallPage

2015 rok - rok, w którym Tutlo zainstalowało serwis CallPage na swojej stronie internetowej 

1,5 godziny -  czas, jaki zajęło zainstalowanie CallPage na stronie Tutlo.pl

4 osoby - obsługują połączenia generowane przez CallPage

Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut

Read More.

Like what you see? Read more case studies from customers just like you!

Start Free Trial