Case study

Generowanie leadów sprzedażowych
dla innowacyjnej szkoły językowej Tutlo

Lorem ipsum dolor sit amet

O firme Tulto

Tutlo logo

Tutlo - to innowacyjny serwis, który oferuje lekcje języka angielskiego z native speakerami online w formule 1 na 1. Firma powstała w 2015 roku i dynamicznie  się rozwija.  Serwis działa następująco: uruchamiasz aplikację kiedy tylko masz ochotę i od razu uczysz się dokładnie tego, czego potrzebujesz: Business English, General English, Junior albo dowolnego innego kursu. Tutlo to ponad 200 lektorów z wielu krajów anglojęzycznych - USA, Kanady, Australii i oczywiście Anglii.

 

  • Rozmiar firmy:  10  - 30 osób
  • Branża: Nauka języków obcych
  • Kraj: Polska
  • Wyzwanie: zwiększyć współczynnik konwersji i ilość telefonów od klientów

Krótki opis:

Od początku swojej działalności założyciele  serwisu Tutlo  zdawali sobie sprawę z tego, jak ważne jest inwestowanie w reklamę w Internecie (SEO, SEM, social media), rozpoznawalność marki i najwyższej jakości obsługę klientów. Właśnie dlatego Tutlo posiada własny, dedykowany call centre obsługujący potencjalnych klientów dzwoniących do firmy z pytaniami dotyczącymi aplikacji. Potencjalni klienci serwisu mogą kontaktować się przy użyciu różnych kanałów: poprzez infolinię, CallPage, e-mail, formularz kontaktowy i czat online, Facebook.  Właściciele Tutlo  chcieli być postrzegani przez klientów jako firma, która promuje innowacyjne podejście zarówno w nauce języka, jak i w obsłudze klienta. 

Tutlo screenshot 2

Przyczyny wdrożenia CallPage: 

Chociaż intensywne działania marketingowe zapewniły serwisowi duże zainteresowanie od samego początku jego działania, to współczynnik konwersji i ilość zapytań generowanych przez stronę internetową nie były dla założycieli firmy satysfakcjonujące. Celem stało się zwiększenie współczynnika konwersji na stronie internetowej i landing page. Kluczową konwersją na stronie Tutlo.pl jest zapis na telefoniczną konsultację z doradcą, dlatego też zdecydowano się na wdrożenie CallPage jako narzędzia pozwalającego na zwiększenie ilości połączeń przychodzących. Przed instalacją CallPage dokonano szczegółowego badania rynku i przetestowano inne rozwiązania. Tutlo wybrało narzędzie CallPage ze względu na jakość połączeń, funkcjonalność systemu, konkurencyjną cenę i możliwość polepszenia obsługi klienta.

Tutlo screenshot 1

Tutlo screenshot mobile

źródło: https://pl.tutlo.com

Zdecydowaliśmy na wdrożenia CallPage pod koniec 2015 roku, niemal zaraz po pojawieniu się narzędzia na rynku. Od razu spodobało nam się podejście firmy CallPage do obsługi nas, jako klienta - spokojnie można było napisać do nich na Facebooku w sobotę, zgłosić jakiś problem i w ten sam dzień dostać odpowiedź. Od kiedy wdrożyliśmy CallPage, narzędzie podwoiło swoją funkcjonalność i nadal pojawiają się nowe możliwości i funkcje - co jest szczególnie ważne dla nas jako firmy, która szybko rośnie i potrzebuje dodatkowych możliwości od serwisów, z których korzystamy.
 
damian case.jpg
Damian Strzelczyk
Prezes Zarządu i współzałożyciel Tutlo

Wyniki:

Firmie udało się zainstalować CallPage w ciągu kilku godzin i już w pierwszy dzień korzystania  z narzędzia dostać telefon sprzedażowy. W ciągu pierwszych 2 tygodni ponad 30 osób zamówiło  rozmowę w 28 sekuny. Wszyscy byli zachwyceni taką możliwością. Pracownicy, którzy obsługiwali połączenia, też byli zadowoleni z narzędzia i z tego, jak zaczynają się rozmowy z potencjalnymi klientami. Tutlo zaczęło korzystać z CallPage w 2015 roku, a obecnie generuje za pomocą CallPage ponad 250 telefonów sprzedażowych w skali miesiąca. Połączenia te obsługują  4 osoby z działu handlowego. 

Kluczowe wskaźniki:

  • 1 dzień - czas oczekiwania na pierwszy telefonu od potencjalnego klienta
  • 250 leadów - średnia miesięczna ilość telefonów sprzedażowych generowanych przez CallPage
  • 2015 rok - rok, w którym Tutlo zainstalowało serwis CallPage na swojej stronie internetowej 
  • 1,5 godziny -  czas, jaki zajęło zainstalowanie CallPage na stronie Tutlo.pl
  • 4 osoby - obsługują połączenia generowane przez CallPage

Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny!

Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę

Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut