Bezpłatny webinar: Jak nie tracić wartościowych kontaktów biznesowych? Poznaj Lead Response Time
Zapisz się
Darmowy webinar: 13 zasad jak nie sprzedawać przez telefon: Zarezerwuj miejsce

Case study

Jak kancelaria prawna otrzymuje ponad 300 telefonów od klientów dzięki CallPage?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O Kancelarii Prawnej Semper Invicta

Kancelaria Semper Invicta

Kancelaria Prawna Semper Invicta to zespół doświadczonych prawników, radców prawnych i adwokatów specjalizujących się w sporach przeciwko bankom i towarzystwom ubezpieczeniowym. Uważamy, że jedynie wąska specjalizacja gwarantuje zdobycie ponadprzeciętnej wiedzy z danego zakresu. Sukcesy naszych Klientów są sukcesami naszej Kancelarii, dlatego robimy wszystko, aby jakość oferowanych przez nas usług była jak najlepsza.

 

  • Rozmiar firmy: 30 pracowników,
  • Branża: usługi prawne,
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych klientów.

Przyczyny wdrożenia CallPage:

Kancelaria Prawna Semper Invicta świadczy profesjonalne usługi prawnicze. Do każdej usługi firma przygotowała dedykowane strony internetowe, aby za ich pomocą pozyskiwać dodatkowych klientów. Na stronach docelowych znajdują się formularze kontaktowe, ale kancelaria szukała rozwiązania, które jeszcze bardziej ułatwiłoby zdobywanie danych kontaktowych do potencjalnych klientów oraz zachęciło do bezpośredniego kontaktu. Dlatego też firma postanowiła przetestować wtyczkę CallPage, która pozwala na oddzwanianie do użytkowników stron internetowych w 28 sekund.  

kancelaria case study callpage

iphone case study kancelaria2

iphone case study kacelaria1

źródło: www.kpsi.pro

Nasza kancelaria korzysta z CallPage już od ponad dwóch lat i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów jego działań. Dzięki wtyczce możemy kontaktować się z Klientami, trafiającymi do nas z konkretnym problemem, a co za tym idzie, szybciej skierować ich do odpowiedniego działu po fachową poradę. Cenimy CallPage zwłaszcza za to, że może z niego korzystać kilku pracowników jednocześnie, więc wszystko idzie płynnie, a sama jego obsługa nie sprawia żadnych problemów. 
 
Łukasz Kubiak
Specjalista ds. PR i Marketingu
w Kancelarii Prawnej Semper Invicta

Wyniki:

Wtyczka CallPage została zainstalowana na kilku stronach internetowych kancelarii, dopasowanych pod kątem różnych usług (np. kredyty we frankach czy polisolokaty). W każdym przypadku widget jest dostosowany do designu strony oraz do widoku mobilnego. Algorytm CallPage wykorzystuje reguły scoringowe, dzięki którym analizuje zachowanie użytkowników na poszczególnych stronach. Np. jeśli użytkownik chce opuścić witrynę lub przegląda ją przez dłuższy czas - na jego ekranie pojawia się okienko z ofertą zamówienia telefonu zwrotnego. Po wpisaniu numeru telefonu, konsultanci kancelarii oddzwaniają do zainteresowanych osób w 28 sekund. W ten sposób firma pozyskuje średnio 303 nowe kontakty (leady) do potencjalnych klientów w miesiącu. Średni czas rozmowy konsultanta z potencjalnym klientem wynosi 6 minut i 25 sekund. Oznacza to, że osoby po drugiej stronie słuchawki są zainteresowane rozmową, a pracownik ma czas na to, aby przekonać potencjalnego klienta do skorzystania z usług kancelarii. Ponadto, za pomocą wtyczki CallPage firma zbiera dane kontaktowe użytkowników poza godzinami pracy i oddzwania do osób, które są zainteresowane poradami prawnymi w wybranym terminie. 

Kluczowe wskaźniki:

  • 2016 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronach Prawnej Semper Invicta.
  • 303 leady – średnia liczba udanych połączeń generowanych przez CallPage.
  • 6 min 25 sek. – średnia długość trwania rozmowy.
  • 11 pracowników – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.
Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut

Sprawdź, jak CallPage może rozwiązać Twój problem!

Wypróbuj CallPage za darmo