Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firme Orange

Orange to największy polski operator telekomunikacyjny. Ta międzynarodowa firma usług telekomunikacyjnych należąca do France Télécom zatrudnia 170,000 ludzi i posiada 263 million klientów na całym świecie. Jest spółką publiczną notowaną na giełdach w Paryżu i Nowym Jorku (NYSE). W Polsce zajmuje obecnie pierwsze miejsce pod względem liczby użytkowników telefonii komórkowej z liczbą kart SIM przekraczającą 15,9 mln. Orange sprzedaje usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, internetu mobilnego oraz szerokopasmowego, a także telewizji.

 

  • Rozmiar firmy:  100 000 - 200 000 osób
  • Branża: Telekomunikacja
  • Kraj: Polska
  • Wyzwanie: zwiększyć ilość generowanych leadów

 

Przyczyny wdrożenia CallPage:

Największy polski operator telekomunikacyjny Orange potrzebował systemu, który będzie generował więcej połączeń ze stron internetowych sprzedających dostęp do internetu za pośrednictwem usługi Neostrada. Rozwiązaniem okazała się aplikacja CallPage. Zainstalowanie aplikacji CallPage na stronach Orange pozwoliło na oddzwonienie do potencjalnych klientów w 30 sekund, a że osoby same poprosiły o kontakt, to rozmowa z nimi była zawsze przyjemna. Tacy klienci są znacznie bardziej skłonni do podpisania umowy, a czas od momentu wejścia na stronę do podpisania umowy jest w większości przypadków krótszy niż 10 min. Przez telefon użytkownicy mogą zamówić usługę Neostrada lub przedłużyć umowę. Zobacz, jak jeszcze Orange wykorzystało aplikację CallPage w celu zwiększenie sprzedaży i poprawienia konwersji ze strony internetowej.

 

case orange.png

Na początku byliśmy zaskoczeni jak działa CallPage. Często sprawdzaliśmy, czy  faktycznie oddzwania w 28 sekund, ale to po prostu działa. Integracja pomiędzy infolinią Orange, a aplikacją CallPage została zrobiona w kilka dni, pomimo iż z infolinii korzysta w Polsce 16 mln naszych klientów i jest ona bardzo rozbudowana.
jn.png
Joanna Nachyła
Ekspert ds. Sprzedaży Internetowej w Orange Polska

Wyniki:

CallPage wdrożył całkowicie spersonalizowany wygląd widgetu, idealnie dopasowany do identyfikacji wizualnej Orange, co budzi większe zaufanie użytkowników. Algorytm, który wyłapuje osoby mające zamiar opuścić stronę, znacznie poprawia naszą konwersję. Dodatkowo wiemy, które źródła generują najwięcej połączeń, dzięki czemu możemy zwiększać nakłady na nie oraz obniżać pozostałe. Wpływ na ROI marketingowe jest widoczny bardzo szybko. Wystarczy, że klient wpisze swój numer telefonu, a zostanie połączony z odpowiednim konsultantem, który już wie, że użytkownik jest zainteresowany konkretną usługą. Takie rozwiązanie oszczędza czas nie tylko użytkownikom, który musiałby spędzić czas na infolinii, ale także pracownikom Orange. Aplikacja jest zintegrowana z całym systemem Orange. Pomimo zaawansowanego rozbudowania infolinii firmy, integracja zajęła zaledwie kilka dni.

Kluczowe wskaźniki:

2  minuty  - czas, który upłynął od instalacji CallPage do pierwszego telefonu od klienta

18 000 leadów - średnia miesięczna ilość telefonów sprzedażowych generowanych przez CallPage

2016 rok - data wdrożenia serwisu CallPage na stronie Orange.pl

3 dni -  czas, jaki zajęło wdrożenie CallPage na stronie Orange.pl

14 pracowników - obsługuje połączenia generowane przez CallPage

 

 

 

Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa już ponad 1100 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut
  • Orange
  • Volkswagen
  • inFakt
  • Docplanet
  • Raiffeisen

Sprawdź, jak CallPage może rozwiązać Twój problem!

Wypróbuj CallPage za darmo