Lorem ipsum dolor sit amet

O firmie Meble Bogart

Firma Meble Bogart ma wieloletnie doświadczenie w branży meblowo-wnętrzarskiej. Specjalizuje się w produkcji i dystrybucji szerokiej gamy mebli tapicerowanych. W ofercie firmy znajdują się meblościanki, meble do kuchni, pokoju dziennego, łazienki, pokoju młodzieżowego, gabinetu czy jadalni, meble do sypialni i przedpokoju. Firma stawia przede wszystkim na woski poziom zadowolenia klienta i dba o to, by odbiorcy byli usatysfakcjonowani zakupem. Meble Bogart oferują sprzedaż w sklepie stacjonarnym oraz sklepie internetowym.

 

  • Rozmiar firmy: 50 pracowników,
  • Branża: e-commerce (meble i urządzanie wnętrz),
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: zwiększenie jakości obsługi klienta oraz liczby kontaktów do nowych klientów.

Przyczyny wdrożenia CallPage:

W sklepie internetowym Meble Bogart klienci mogą wybierać z setek produktów – mebli i akcesoriów wnętrzarskich. Firma kładzie duży nacisk na jakość obsługi klienta, który często potrzebuje wskazówek i porad dotyczących wyboru odpowiednich mebli.  Żeby jeszcze bardziej ułatwić i przyspieszyć kontakt potencjalnego klienta z firmą, zdecydowano się na zainstalowanie aplikacji CallPage. Aplikacja pozwala na oddzwonienie do klienta w zawrotnym tempie 28 sekund. Dodatkowo firmie zależało na tym, żeby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zatrzymać ich na stronie w najkorzystniejszym momencie z punktu widzenia biznesowego – czyli kiedy odbiorcy są zainteresowani zakupem, np. spędzili określony czas na przeglądaniu oferty sklepu.

 

Case Study CallPage Meble Bogart.png

Źródło: www.meble-bogart.pl

W naszej firmie chcemy zapewnić klientom jak najwyższy komfort robienia zakupów. Na poziom wygody klientów wpływa również jakość obsługi. Z tego powodu zawsze jesteśmy otwarci na wykorzystanie nowych narzędzi i dlatego zdecydowaliśmy się wypróbować aplikację CallPage. Od początku wiedzieliśmy, że będziemy mogli kontaktować się z osobami odwiedzającymi nasz e-sklep w ekspresowym tempie, ale zaskoczyła nas również szybkość, z jaką wdrożyliśmy aplikację na stronie sklepu. Ważne są dla nas także możliwości personalizacji, dzięki czemu możemy dopasować wyświetlające się w okienku komunikaty do specyfiki naszych klientów.  

meble-bogart-kamil-soja-callpage.jpg
Kamil Soja
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu w Meble-Bogart.pl

Wyniki:

Algorytm CallPage wyłapuje użytkowników mających zamiar opuścić stronę oraz te, które spędzają określony czas na przeglądaniu podstron produktowych. Następnie w odpowiednim momencie, wyświetla ofertę z możliwością zamówienia telefonu  zwrotnego – oddzwonienie w 28 sekund. Dzięki temu firmie udaje się wychodzić z inicjatywą rozmowy w kierunku zainteresowanej osoby i przełamać barierę kontaktu, którą mógłby mieć potencjalny klient. W ciągu pierwszych 2 tygodni ponad 600 osób z kilku krajów wybrało tę formę kontaktu. Klienci byli pozytywnie zaskoczeni możliwością tak szybkiego, bezpośredniego kontaktu z konsultantem sklepu.

Udało się również wdrożyć całkowicie spersonalizowany wygląd widgetu, idealnie dopasowany do designu strony sklepu internetowego, co wzbudza zaufanie odbiorców.

Kluczowe wskaźniki:

  • 15 minut – czas, który upłynął od instalacji CallPage do pierwszego telefonu od klienta.
  • 1500 leadów –  średnia miesięczna liczba telefonów sprzedażowych generowanych przez CallPage.
  • 2016 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronie meble-bogart.pl.
  • 3 dni – czas, jaki zajęło wdrożenie CallPage na stronie meble-bogart.pl.
  • 3 pracowników – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.
Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa już ponad 1100 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut
  • Orange
  • Volkswagen
  • inFakt
  • Docplanet
  • Raiffeisen

Read More.

Like what you see? Read more case studies from customers just like you!

Start Free Trial