Case study
Firma Meble Bogart ma wieloletnie doświadczenie w branży meblowo-wnętrzarskiej. Specjalizuje się w produkcji i dystrybucji szerokiej gamy mebli tapicerowanych. W ofercie firmy znajdują się meblościanki, meble do kuchni, pokoju dziennego, łazienki, pokoju młodzieżowego, gabinetu czy jadalni, meble do sypialni i przedpokoju. Firma stawia przede wszystkim na woski poziom zadowolenia klienta i dba o to, by odbiorcy byli usatysfakcjonowani zakupem. Meble Bogart oferują sprzedaż w sklepie stacjonarnym oraz sklepie internetowym.
W sklepie internetowym Meble Bogart klienci mogą wybierać z setek produktów – mebli i akcesoriów wnętrzarskich. Firma kładzie duży nacisk na jakość obsługi klienta, który często potrzebuje wskazówek i porad dotyczących wyboru odpowiednich mebli. Żeby jeszcze bardziej ułatwić i przyspieszyć kontakt potencjalnego klienta z firmą, zdecydowano się na zainstalowanie aplikacji CallPage. Aplikacja pozwala na oddzwonienie do klienta w zawrotnym tempie 28 sekund. Dodatkowo firmie zależało na tym, żeby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zatrzymać ich na stronie w najkorzystniejszym momencie z punktu widzenia biznesowego – czyli kiedy odbiorcy są zainteresowani zakupem, np. spędzili określony czas na przeglądaniu oferty sklepu.
Źródło: www.meble-bogart.pl
W naszej firmie chcemy zapewnić klientom jak najwyższy komfort robienia zakupów. Na poziom wygody klientów wpływa również jakość obsługi. Z tego powodu zawsze jesteśmy otwarci na wykorzystanie nowych narzędzi i dlatego zdecydowaliśmy się wypróbować aplikację CallPage. Od początku wiedzieliśmy, że będziemy mogli kontaktować się z osobami odwiedzającymi nasz e-sklep w ekspresowym tempie, ale zaskoczyła nas również szybkość, z jaką wdrożyliśmy aplikację na stronie sklepu. Ważne są dla nas także możliwości personalizacji, dzięki czemu możemy dopasować wyświetlające się w okienku komunikaty do specyfiki naszych klientów.
Algorytm CallPage wyłapuje użytkowników mających zamiar opuścić stronę oraz te, które spędzają określony czas na przeglądaniu podstron produktowych. Następnie w odpowiednim momencie, wyświetla ofertę z możliwością zamówienia telefonu zwrotnego – oddzwonienie w 28 sekund. Dzięki temu firmie udaje się wychodzić z inicjatywą rozmowy w kierunku zainteresowanej osoby i przełamać barierę kontaktu, którą mógłby mieć potencjalny klient. W ciągu pierwszych 2 tygodni ponad 600 osób z kilku krajów wybrało tę formę kontaktu. Klienci byli pozytywnie zaskoczeni możliwością tak szybkiego, bezpośredniego kontaktu z konsultantem sklepu.
Udało się również wdrożyć całkowicie spersonalizowany wygląd widgetu, idealnie dopasowany do designu strony sklepu internetowego, co wzbudza zaufanie odbiorców.
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut