Bezpłatny webinar: Jak nie tracić wartościowych kontaktów biznesowych? Poznaj Lead Response Time
Zapisz się
Darmowy webinar: 13 zasad jak nie sprzedawać przez telefon: Zarezerwuj miejsce

Case study

Jak hurtownia muzyczna Magnus kontaktuje się

z klientami w 28 sekund dzięki CallPage?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firmie Magnus

magnus logo

Firma MAGNUS powstała w 1990 roku w Zamościu. Oferta firmy obejmuje szeroką gamę instrumentów i akcesoriów muzycznych, systemów nagłośnieniowych i oświetleniowych, które zaspokoją potrzeby najbardziej wymagających osób, zarówno tych, którzy szukają ekskluzywnego towaru najwyższej klasy, jak i tych, którzy szukają produktu o możliwie najwyższej jakości za niewygórowaną cenę.

 

  • Rozmiar firmy: 50 pracowników,
  • Branża: handel (hurtownia muzyczna),
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: szybki kontakt z użytkownikami ze strony internetowej i pozyskiwanie kontaktów sprzedażowych.

Przyczyny wdrożenia CallPage:

Hurtowniamuzyczna.pl oferuje szeroką gamę produktów zarówno dla amatorów, jak i zawodowych muzyków. Wybór jest tak duży, że klienci, którzy trafiają na stronę internetową hurtowni, potrzebują profesjonalnego wsparcia w zakresie wyboru sprzętu. Do tej pory firma udostępniała dane kontaktowe oraz numer na infolinię dla klientów na swojej stronie, jednak taka forma nie zapewniała szybkiej komunikacji z osobami, które były zainteresowane zakupem. Dzięki CallPage jest to możliwe, ponieważ doradcy oddzwaniają do użytkowników w 28 sekund.

magnus case study

źródło: hurtowniamuzyczna.pl

magnus_callpage_casestudy

źródło: hurtowniamuzyczna.pl

Profesjonalne doradzanie naszym klientom to dla nas priorytet. Dlatego też szukaliśmy narzędzia, które zachęciłoby użytkowników ze strony do kontaktu z nami i tak trafiliśmy na CallPage. Zaskoczyło nas to, że tak szybko mogliśmy wdrożyć widget na naszej stronie. Ponadto klienci przeglądają ofertę wieczorami albo w weekendy, ale to już nie oznacza dla nas, że ich tracimy. Dzięki CallPage możemy zbierać ich dane, nawet po godzinach pracy i oddzwaniać do nich w wybranym terminie.

 
Mateusz Kapusta.jpg
Mateusz Kapusta
e-commerce Manager
w Magnus

Wyniki:

Firma zainstalowała wtyczkę CallPage na stronie głównej, kilku podstronach z poszczególnymi produktami oraz na stronie koszyka z zakupami. Wtyczka wykorzystuje system scoringowy – w momencie, gdy użytkownik chce opuścić stronę, na ekranie pojawia się okienko z ofertą oddzwonienia w 28 sekund. Dzięki temu przyciągamy uwagę potencjalnego klienta i zatrzymujemy go na dłużej na stronie internetowej. Kiedy użytkownik zostawi swój numer telefonu, doradca oddzwania do niego automatycznie w określonym czasie. Zainstalowanie widgetu na stronie z koszykiem to świetne rozwiązanie – w momencie, gdy klient dodaje produkty do koszyka, po czym chce go opuścić, bo być może jest niezdecydowany – firma proponuje mu wsparcie swojego doradcy. Dzięki CallPage z oferty rozmowy korzysta średnio 317 klientów miesięcznie, a czas trwania połączenia wynosi ponad 4 minuty, co świadczy o tym, że sprzedawcy mają szansę na sprzedaż.

Kluczowe wskaźniki:

  • 2017 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronach firmy Magnus.
  • 317 leadów – średnia liczba udanych połączeń generowanych przez CallPage.
  • 4 min 31 sek. – średnia długość trwania rozmowy.
  • 4 pracowników – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.
Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut

Sprawdź, jak CallPage może rozwiązać Twój problem!

Wypróbuj CallPage za darmo