Bezpłatny webinar: Jak nie tracić wartościowych kontaktów biznesowych? Poznaj Lead Response Time
Zapisz się
Darmowy webinar: 13 zasad jak nie sprzedawać przez telefon: Zarezerwuj miejsce

Case study

Jak firma inFakt pozyskuje ponad 300 leadów

w miesiącu dzięki CallPage?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firmie inFakt

infakt logo

inFakt od 2008 upraszcza samodzielne prowadzenie księgowości elektronicznej oraz obsługę księgową. Na komputerach jest dostępny z przeglądarki a w smartfonach z aplikacji mobilnej. Wielokrotnie nagradzana aplikacja mobilna inFaktu umożliwia m.in. szybkie wystawienie faktury, łatwe dodawanie papierowych faktur kosztowych poprzez robienie im zdjęć, opłacanie faktur czy automatyczne rozpoznawanie ich kategorii.

 

  • Rozmiar firmy: 50 pracowników,
  • Branża: księgowość,
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi i pozyskiwanie kontaktów sprzedażowych.

Przyczyny wdrożenia CallPage:

inFakt ułatwia prowadzenie biznesu. Na strony inFaktu trafiają osoby poszukujące profesjonalnego wsparcia w temacie księgowości. Firma szukała więc narzędzia, które zachęcałoby użytkowników na podstronach z konkretnymi usługami (np. z pomocą w założeniu działalności, fakturowaniu czy księgowości) do kontaktu z doradcą. Dla firmy ważne było również to, aby pozyskiwać leady oraz móc analizować efekty korzystania z wtyczki na poszczególnych podstronach. 

infakt case study callpage

iphone case study inFakt

iphone case study inFakt2

źródło: www.infakt.pl

W naszej firmie lubimy pomagać klientom i dbać o customer experience. Dlatego, jak tylko usłyszeliśmy o narzędziu, które umożliwia szybki kontakt z osobami, trafiającymi na stronę internetową - musieliśmy je przetestować. Od pierwszego momentu spodobała nam się prostota obsługi CallPage i przede wszystkim skuteczność. Z kontaktu za pomocą widgetu korzysta kilkaset osób w każdym miesiącu, co jest dla nas potwierdzeniem, że decyzja o instalacji wtyczki na naszych stronach była strzałem w dziesiątkę. 

 
Małgorzata Rys
Kierownik Działu Obsługi
Przedsiębiorcy i Księgowego 
w inFakt

Wyniki:

Firma wykorzystuje wtyczkę CallPage na kluczowych stronach z ofertami dla przedsiębiorców. Dzięki temu klienci, którzy są zainteresowani konkretnym rozwiązaniem, mogą w szybki sposób skonsultować się ze specjalistą z danego tematu. Wtyczka wykorzystuje reguły scoringowe, analizujące zachowanie użytkowników. Jedna z reguł pozwala na "zatrzymanie" użytkownika na stronie - w momencie, gdy chce ją opuścić na ekranie pojawia się komunikat z propozycją zamówienia rozmowy zwrotnej. Inna z reguł powoduje, że okienko z ofertą rozmowy wyświetla się tylko osobom, które są na stronie po raz pierwszy. Na kontakt za pomocą widgetu CallPage decyduje się średnio 330 osób miesięcznie. Aż 90,1% połączeń wygenerowanych przez CallPage jest odbieranych. Wynik ten świadczy o tym, że klienci chętnie korzystają z możliwości rozmowy z doradcą firmy. Potencjalni klienci używają również funkcji, która pozwala na wybór dowolnego terminu otrzymania telefonu od doradcy. Dzięki temu firma nie traci możliwości kontaktu, pozyskuje leady i może oddzwonić do klienta w momencie, gdy ten będzie miał czas na rozmowę. 

Kluczowe wskaźniki:

  • 2016 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronach firmy inFakt.
  • 330 leadów – średnia liczba udanych połączeń generowanych przez CallPage.
  • 90,04,9% udanych połączeń wygenerowanych przez CallPage.
  • 3 min 43 sek. – średnia długość trwania rozmowy.
  • 1 pracownik – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.
Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut

Sprawdź, jak CallPage może rozwiązać Twój problem!

Wypróbuj CallPage za darmo