Bezpłatny webinar: Jak nie tracić wartościowych kontaktów biznesowych? Poznaj Lead Response Time
Zapisz się
Darmowy webinar: 13 zasad jak nie sprzedawać przez telefon: Zarezerwuj miejsce

Case study

Jak sklep internetowy Habys zwiększył jakość obsługi klienta dzięki CallPage?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firmie Habys

LogoHABYS_400px

Habys to rodzinna firma, silnie związana z Jasłem, położonym u podnóża Beskidu Niskiego. Firma od 20 lat specjalizuje się w tworzeniu i sprzedaży profesjonalnych stołów do masażu.

 

  • Rozmiar firmy: 50 pracowników,
  • Branża: sprzedaż (sprzęt specjalistyczny),
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.

Przyczyny wdrożenia CallPage:

W sklepie internetowym Habys klienci mogą wybierać z wielu produktów – specjalistycznych stołów i innych akcesoriów do masażu. Firmie zależy na utrzymaniu wysokiej jakość obsługi klienta, który często potrzebuje wskazówek i porad dotyczących wyboru sprzętu. Aby ułatwić i przyspieszyć kontakt potencjalnego klienta z firmą, zdecydowano się na zainstalowanie widgetu CallPage. Aplikacja pozwala na oddzwonienie do klienta, który przegląda stronę internetową w 28 sekund. Ponadto wyzwaniem dla firmy było to, aby zatrzymać użytkowników na stronie w najkorzystniejszym momencie z punktu widzenia sprzedażowego – np. gdy odbiorcy spędzili określony czas na przeglądaniu oferty sklepu.

Habys screenshot 2Habys screenshot 1

iphone_habys

źródło: www.habys.pl

Dla naszej firmy od zawsze najważniejsi są ludzie, dlatego też staramy się być dobrym partnerem i doradcą naszych klientów. Szukaliśmy narzędzia, które będzie nas wspierało w budowaniu pozytywnych relacji z klientem i jeszcze bardziej ułatwi kontakt z naszymi doradcami. Udało się nam zwiększyć jakość obsługi właśnie dzięki CallPage.
 
open_glowa2.png
Krzysztof Urba
Menedżer ds. Marketingu
w Habys

Wyniki:

Algorytm CallPage wyłapuje użytkowników, którzy chcą opuścić sklep internetowy np. po dodaniu produktów do koszyka. Następnie wyświetla ofertę z możliwością zamówienia telefonu  zwrotnego – oddzwonienie w 28 sekund. W ten sposób firma wychodzi z inicjatywą rozmowy i zachęca potencjalnego klienta do kontaktu. W ciągu każdego miesiąca średnio 80 osób wybiera tę formę kontaktu. Klienci są pozytywnie zaskoczeni możliwością tak szybkiego, bezpośredniego kontaktu z doradcą sklepu. Firma korzysta też z funkcji zbierania danych po godzinach pracy biura. Dzięki temu, jeśli klienci przeglądają ofertę wieczorami lub w weekendy – sklep wciąż może pozyskiwać ich dane i proponować kontakt w dogodnym terminie. Wdrożony widget CallPage jest całkowicie dopasowany do wyglądu sklepu internetowego, co dodatkowo wzbudza zaufanie odbiorców.

Kluczowe wskaźniki:

  • 2016 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronach firmy Habys.
  • 80 leadów – średnia liczba udanych połączeń generowanych przez CallPage.
  • 5 min 19 sek. – średnia długość trwania rozmowy.
  • 92,96% – udanych połączeń wygenerowanych przez CallPage.
  • 5 pracowników – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.
Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut

Sprawdź, jak CallPage może rozwiązać Twój problem!

Wypróbuj CallPage za darmo