Bezpłatny webinar: Jak nie tracić wartościowych kontaktów biznesowych? Poznaj Lead Response Time
Zapisz się
Darmowy webinar: 13 zasad jak nie sprzedawać przez telefon: Zarezerwuj miejsce

Case study

Jak dogadamycie.pl pozyskuje klientów 24h na dobę za pomocą CallPage?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firmie dogadamycie.pl

dogadamycie case study callpage

Firma dogadamycie.pl to internetowy serwis tłumaczeń, za pośrednictwem którego klienci mogą szybko i wygodnie realizować różnego rodzaju tłumaczenia m.in. przysięgłe, specjalistyczne, naukowe, techniczne, prawne, ekonomiczne oraz wiele innych. Tłumacze dogadamycie.pl tłumaczą teksty w ponad 50 językach.  Firma istnieje od 2012 roku.

 

  • Rozmiar firmy: 500 pracowników,
  • Branża: usługi (biuro tłumaczeń online),
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: szybki kontakt z użytkownikami strony i zwiększenie liczby pozyskiwanych leadów

 

Przyczyny wdrożenia CallPage:

Firma dogadamycie.pl potrzebowała rozwiązania, które umożliwiłoby szybki kontakt z klientami, którzy poszukują usług tłumaczeniowych. Firma posiada kilkanaście serwisów w różnych językach — ważne było to, żeby narzędzie można było zainstalować w sposób prosty i indywidualnie dopasować do wyglądu każdej ze stron. W branży tłumaczeniowej bardzo ważny jest bezpośredni kontakt z klientami, którzy często potrzebują pomocy w wyborze właściwych usług. Ze względu na specyfikę firmy, czyli usługi prowadzone online, potencjalni klienci oczekują odpowiedzi w jak najkrótszym czasie. Dlatego też CallPage okazało się idealnym rozwiązaniem, ponieważ pozwala na oddzwanianie do osób odwiedzających stronę w 28 sekund. 

 

Screen dogadamycie

screen dogadamycie 2

iphone_dogadamy

źródło: www.dogadamycie.pl

W naszym biznesie bezpośredni kontakt telefoniczny z klientami jest niezwykle istotny. Jednak w tradycyjnym telefonie brakowało nam rozwiązań analitycznych, jakie daje Internet. Dlatego szukaliśmy rozwiązania, które moglibyśmy zaimplementować na naszych polskich i zagranicznych serwisach internetowych, aby dać klientom alternatywę dla tradycyjnego telefonu i jednocześnie mieć wgląd do statystyk przeprowadzonych rozmów. Widget CallPage rozwiązał nasz problem, ponieważ nie zaszkodził tradycyjnym rozmowom telefonicznym i pozwolił nam identyfikować rozmówcę i mierzyć efekty pracy naszego działu obsługi klienta. Klienci od razu polubili aplikację i znaczna część ruchu telefonicznego przeniosła się na widget CallPage.
 
open_glowa1-1.png
Anna Gargula
Chief Marketing  Oficer
w dogadamycie.pl

Wyniki:

Firma zainstalowała widget CallPage na kilkunastu stronach (m.in. dogadamycie.pl, turbotlumaczenia.pl) oraz kilkudziesięciu landing page'ach, przygotowanych pod poszczególne oferty. W zainstalowanych widgetach wykorzystano również reguły scoringowe, które analizują zachowanie użytkownika na stronie internetowej i na tej podstawie wyświetlają okienko z ofertą oddzwonienia w 28 sekund. Np. kiedy potencjalny klient chce opuścić stronę, przewija ją przez dłuższy czas lub powraca na nią po raz kolejny  to właśnie wtedy na jego ekranie pojawia się okienko widgetu CallPage. Takie rozwiązanie pozwala przyciągnąć uwagę użytkownika i zatrzymać go na stronie w celu pozyskania leada. Ciekawym przykładem jest także dopasowanie widgetu CallPage pod konkretne podstrony —  np. stronę z formularzem zamówienia. Kiedy użytkownik znajdzie się na tej podstronie i będzie miał wątpliwości czy pytania, firma zachęca go do szybkiego kontaktu z konsultantem. Takie działania pozwalają na budowanie pozytywnych doświadczeń, związanych z obsługą klientów i oddzwanianie tylko do tych osób, które są gotowe na rozmowę. Dzięki wdrożeniu CallPage firma pozyskuje leady 24h na dobę. 

Kluczowe wskaźniki:

  • 2017 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronach firmy dogadamycie.pl.
  • 289 leadów –  średnia miesięczna liczba udanych połączeń generowanych przez CallPage.
  • 90% – odebranych połączeń wygenerowanego przez CallPage przez konsultantów firmy dogadamycie.pl.
  • 6 pracowników – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.
Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut

Sprawdź, jak CallPage może rozwiązać Twój problem!

Wypróbuj CallPage za darmo